Tajemnice lasu/Into the Woods (2014)

Data: 2015-06-11 03:04:03
Autor: Titus Atomicus
Tajemnice lasu/Into the Woods (2014)
Witam,
Cos takiego widzialem:
http://en.wikipedia.org/wiki/Into_the_Woods_%28film%29
Musical, fantasy.

Widzialem, ze opinie mieszane i raczej nienajlepsze, a tu mile zaskoczenie.
Fajny scenariusz, niezle zrealizowane i zagrane.
I do tego autentycznie zabawne, choc do konca nie wiem, czy zawsze komizm byl zamierzony (jak w przypadku duetu dwoch ksiazat). Muzyka troche nierowna, sa i bdb kawalki, jak tytulowe 'Into the Woods', 'I wish', czy 'Hello Litle Girl'(swietny epizod Johnna Deppa jako Lubieznego Wilka - sami zobaczcie - https://www.youtube.com/watch?v=fNKQ06BBx_8 ), sa i zdecydowanie slabsze.
No, ale Meryl Streep jako Czarownica (rola w stylu Cruelli de Vil) - re-we-la-cyjna!!!
8/10
Nie jestem pewien czy nadaje sie dla dzieci z uwagi na zlozona fabule i liczne nawiazania do klasyki Braci Grimm.
--
TA

Data: 2015-06-11 17:44:53
Autor: 7007
W dniu 2015-06-11 o 03:04, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

A ja nie dałem rady obejrzeć w jednym posiedzeniu.
Właśnie piosenki, oprócz drewnianego aktorstwa, wydawały mi się najsłabszą stroną tego filmu.
Całość wyszła nieznośnie monotonna i rozwlekła.
Coś ostatnio Meryl ma pecha do słabych scenariuszy.
To już kolejna wpadka po nędznym "Giverze".

Tajemnice lasu/Into the Woods (2014)