Tajemnice rz±dów Tuska

Data: 2009-11-27 12:29:57
Autor: =he®sk=
Tajemnice rz±dów Tuska
On Fri, 27 Nov 2009 02:33:44 -0800 (PST), muto2100
<maniekxxx@gazeta.pl> wrote:

W jakim stanie s± tajne s³u¿by po dwóch latach rz±dów Platformy
Obywatelskiej? [...]

 ile ci zaplacono za wklejenie tego na psp ?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-27 12:38:06
Autor: Karol
Tajemnice rz±dów Tuska
=he?sk= <coza&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
 ile ci zaplacono za wklejenie tego na psp ?

...boli?;)

Data: 2009-11-27 14:53:54
Autor: =he®sk=
Tajemnice rz±dów Tuska
On Fri, 27 Nov 2009 12:38:06 +0000 (UTC), " Karol"
<jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

>  ile ci zaplacono za wklejenie tego na psp ?
..boli?;)

 jestem dla ciebie mentorem, prawda? ;o)

Data: 2009-11-27 14:20:12
Autor: Jadrys
Tajemnice rządów Tuska
=he®sk= pisze:
On Fri, 27 Nov 2009 02:33:44 -0800 (PST), muto2100
<maniekxxx@gazeta.pl> wrote:

W jakim stanie są tajne służby po dwóch latach rządów Platformy
Obywatelskiej? [...]

 ile ci zaplacono za wklejenie tego na psp ?

Zwariowałeś hesk? Ofermie która nawet nie potrafi pisać ktoś miałby płacić? przecież ten muto2100 to najzwyklejszy w świecie analfabeta.

Data: 2009-11-27 14:31:05
Autor: u2
Tajemnice rządów Tuska
<maniekxxx@gazeta.pl> wrote:

[...]

Jako analfabetę wskazałbym raczej he(r)ska.

Data: 2009-11-27 14:48:32
Autor: Jadrys
Tajemnice rządów Tuska
u2 pisze:

<maniekxxx@gazeta.pl> wrote:

[...]

Widziałeś kiedy jakieś składne zdanie napisane przez muto 2100?

Data: 2009-11-27 15:08:49
Autor: u2
Tajemnice rządów Tuska
Jadrys pisze:

Jako analfabetę wskazałbym raczej he(r)ska.

Widziałeś kiedy jakieś składne zdanie napisane przez muto 2100?

Cytaty ma niezłe.

Data: 2009-11-27 14:53:54
Autor: =he®sk=
Tajemnice rz±dów Tuska
On Fri, 27 Nov 2009 14:31:05 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> Zwariowa³e¶ hesk? Ofermie która nawet nie potrafi pisaæ kto¶ mia³by
> p³aciæ? przecie¿ ten muto2100 to najzwyklejszy w ¶wiecie analfabeta.

Jako analfabetê wskaza³bym raczej he(r)ska.

 to twoj problem. chcesz o tym porozmawiac ?

Data: 2009-11-27 15:08:10
Autor: u2
Tajemnice rządów Tuska
=he®sk= pisze:
[...]

Raczej twój hersk. Ale pisz dalej. Robisz dobrą antyreklamę dla cudaka
Donka :)

Tajemnice rz±dów Tuska