Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Tajemnicza śmierć Jana Kulczyka i sensacyjne doniesienia o jego obecności w egzotycznych krajach. ABW bada WSZYSTKIE ślady

Data: 2018-12-12 20:02:01
Autor: Silvio Balconetti
Am 12.12.18 um 19:42 schrieb Stachu Chebel:
W dniu środa, 12 grudnia 2018 10:00:31 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
Tajemnicza śmierć Jana Kulczyka i sensacyjne doniesienia o jego
obecności w egzotycznych krajach. ABW bada WSZYSTKIE ślady

A ja dzisiaj widziałem w biedronce Elvisa.

Sprawdz kolego, podawalem juz gdzie indziej, ze Lech Kaczynski z kolezenstwem urlopuja na Wyspie Bozego Narodzenia czyli Christmas Island lub Kiritimati. Jest tam nawet wioska pt. Poland, zatoka sw. Stanislawa tudziez kosciol tez sw. Stanislawa.

https://en.wikipedia.org/wiki/Poland,_Kiribati
https://en.wikipedia.org/wiki/Kiritimati

--
saluto