Tajemnicza śmierć głównego speca od automatyki lotniczej śp. dr Eugeniusza Wróbla nie była przypadkowa?

Data: 2010-10-27 01:10:41
Autor: Antenka
Tajemnicza śmierć głównego speca od automatyki lotniczej śp. dr Eugeniusza Wróbla nie była przypadkowa?
Jak od rana trąbią media, śmierć byłego wiceministra transportu śp.
dra Eugeniusza Wróbla, nie jest już taka oczywista.

Domniemany "morderca", na którego już w pierwszych godzinach po
zaginięciu wspomnianego specjalisty od samolotów padło oskarżenie o
morderstwo, syn denata Grzegorz W., nie przyznaje się do mordu na
swoim ojcu.

Rozkawałkowane zwłoki ludzkie od tygodnia są wyławiane z Zalewu
Rybnickiego i do tej pory - dziwne - nie udało się ustalić, czy DNA
tych szczątków zgodne jest z DNA zaginionego wiceministra.

Antenka :-?

Data: 2010-10-27 10:17:24
Autor: dK

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:47ccb8bf-ca55-4226-b739-a7b2ac0670f9a37g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

===========================

Media jak zwykle szukają sensacji, chodzi o nakład i sprzedaż reklam.
Należy podobnie jak w każdej tego typu sprawie zaczekać na wyniki chociażby analizy DNA, to nie jest trudne do wyknania, przynajmniej część teoryjek umrze śmiercią tym razem naturalną. Inaczej w prasie UFOlogicznej bedziemy mieli pewnie o tajemniczym uprowadzeniu speca od lotnictwa przez przedstawicieli obcych cywilizacji - teoria równie zasadna jak i pozostałe. A to, że przypadkowo znaleziono ciało jakiegoś lokanego wataszki, który podpadł miejscowej mafii jest jak najbardziej możliwe.

dK

Data: 2010-10-27 01:23:11
Autor: Hans Kloss
Tajemnicza śmierć głównego speca od automatyki lotniczej śp. dr Eugeniusza Wróbla nie była przypadkowa?
On 27 Paź, 10:17, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:
 wataszki,
WataSZki powiadasz? Bardzo się starasz przy wykręcaniu kota ogonem w
każdej sprawie która świadczy źle o platfonsiarni ale nad ortografią
języka polskiego jeszcze musisz popracować. Bo po premii polecą ;)
J-23

Data: 2010-10-27 10:36:16
Autor: dK

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a3440edd-a6bb-4df2-a0db-ecd9fcbd59f3a37g2000yqi.googlegroups.com...
On 27 Paź, 10:17, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:
 wataszki,

Watażki.

dK

Data: 2010-10-27 12:52:38
Autor: cyc

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cc7e485$0$22811$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przeciez kloss jest specjalista od rotografii a jego yulubionym zajeciem jest chamskie besztanie tych , ktorz czasem sie pomyla .

cyc

Data: 2010-10-27 12:51:27
Autor: cyc

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cc7e019$0$21007$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Odpowiadanie na antenkowe , wynikajace z paranoi "sensacje " jest rownoznaczne z legimityzacja szalenczych , oblakanych jej i Rydzyka spiskowych teorii .
Pomin jej komfabulacje milosiernym milczeniem bo ona napedza sie odpowiedziami co powoduje , ze stan jej sie pogarsza .

cyc

Data: 2010-10-27 13:08:00
Autor: dK

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ia907i$c6r$1news.onet.pl...

[...]

W ramach naprawy jezyka debaty publicznej  uderzyłem się w pierś (swoją) i wyczysciłem swój KF.
Spiskowe teorie to też teorie. Bywało w historii, że okazywały się być rzadko bo rzadko, ale prawdziwe(!). Należy wiec do końca dyskutować powołując się na rzeczowe argumenty i po kolei niszczyć niedorzeczności.
W sprawie Wróbla faktem jest, że  nie wiadomo publicznie nawet, czy znaleziono jego zwłoki. Media wychyliły się twierdząc, że wyłowione kawałki to były minister, a inni zaczęłi już generować na niesprawdzonym założeniu "różnorakie teorie". Zanim mogą to twierdzić MUSI być dokonana identyfikacja. Antenka (słusznie) też wskazuje na to pisząc, że nie udało się ustalić, czy DNA szczątków to DNA ministra. Przypomnę, że przed zidentyfikowaniem Zielonki chciano go oskarzyć o zdradę, dezercję i pracę na rzecz chińskiego wywiadu.... napisano stek bzdur wystawiajac niepochlebne świadectwo człowiekowi, który sobie na to nie zasłużył. On nie cierpiał, ale jego rodzina pewnie tak..... mieć majbliższą osobę  za zdrajcę i renegata i być na palcach i językach sąsiadów???

dK

Data: 2010-10-27 17:47:39
Autor: cyc

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cc80816$0$22792$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nawet spiskowa teoria musi miec racjonalne przeslanki . Jesli te wynikaja wylacznie z nienawisci do tych , ktorych sie tymi teoriami obsmarowuje , to sa po prostu nie do przyjecia . Przypominam , ze syn zamordowanego tuz po zatrzymani przyznal sie do winy i tylko dzieki opisowi popelnionej przez niego zbrodni , lacznie z tym , ze pocwiartowal zwloki i po wskazaniu przez niego miejsca gdzie je wrzucil  policja kawalek po kawalku odnajduje .
Pisanie bzdur o tym , ze Tusk i Komorowski dokonali tej zbrodni jest po prostu najskrajniejszym idiotyzmem a do tego antenka rzecz sprowadzila . Co prawda odpowiedzialnoscia za ta smierc  bezposrednio nie obciazyla wymienionych ale w kontekscie innych jej teorii spiskowych i przyczyn dokonanej zbrodni , odczytanie intencji musi byc jednoznaczne .
Zmiana zdania mordercy wynikla najprawdopodobniej po kontakcie ze sprawnym adwokatem , ktory swiadomy sytuacji w kraju i tego , ze takich antenek i Rydzyow jest mnowstwo usiluje nadac pospoloite zbrodni inny wymiar nie baczac na wszystkie skutki zatruwana umyslow tych ludzi , ktorzy poddatni sa na tego typu iiotyzmy .
Cale szczescie , ze zdecydowana wiekszosc narodu jest normalna .

cyc

Data: 2010-10-27 11:04:33
Autor: Antenka
On 27 Paź, 17:47, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "dK" <ca...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:4cc80816$0$22792$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

na tego typu iiotyzmy .
Cale szczescie , ze zdecydowana wiekszosc narodu jest normalna .
-

A w domu wszyscy zdrowi? :D I dlaczego nie piszesz do mnie
"córcia" ? ;-((

Antenka

Tajemnicza śmierć głównego speca od automatyki lotniczej śp. dr Eugeniusza Wróbla nie była przypadkowa?