Tajemnicze napisy na św. schodach w Rzymie...

Data: 2010-07-04 00:48:04
Autor: Tzva Adonai
Tajemnicze napisy na św. schodach w Rzymie...
Zabrakło Największego z Rodu Polaków, on znał podobno 50 języków, to i
ten napis szybko by przetłumaczył.. A tu taki klops..

***

"Ja lubliu tiebia, Wiera. Wania"? Władze badają sprawę napisów na
Świętych Schodach w Rzymie.

Burmistrz Rzymu wyjaśnił sprawę wykonanych częściowo cyrylicą napisów,
które pojawiły się na Świętych Schodach w Rzymie i które początkowo
uznano za "wymierzone przeciwko papieżowi".

"Wydaje się, że powypisywał to jakiś wariat" - dodał.

Graffiti, które jeden z rzymskich dzienników określił jako "napisane w
nieznanym języku", namalowane zostały pomarańczową farbą. Zajmowały
szerokość 20 metrów. Zostały w ciągu paru godzin usunięte przez służby
miejskie.

Niektóre rzymskie media i rosyjska agencja ITAR-TASS, opisując akt
wandalizmu, jakiego dopuszczono się na Świętych Schodach,
"rozszyfrowują" jedno z graffiti wykonanych cyrylicą. Brzmiało ono:
"Ja lubliu tiebia, Wiera" ("Kocham cię, Wiero"). Pod tym był podpis:
"Wania".

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,8096581,_Ja_lubliu_tiebia__Wiera__Wania___Wladze_badaja_sprawe.html

Data: 2010-07-04 11:20:05
Autor: Panslavista
NIEWIERA...
.... kak ja lublju tiebia. Zaiwaniaj na robotu.

Tajemnicze napisy na św. schodach w Rzymie...