Tajemnicze spotkanie Petelickiego

Data: 2012-06-21 09:36:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Tajemnicze spotkanie Petelickiego

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jruija$h62$1dont-email.me...

Tajemnicze spotkanie Petelickiego
– Nie wierzę w to, że Sławek popełnił samobójstwo. Miał plany na przyszłość, miał wyjechać za granicę – podkreśla jeden ze znajomych gen. Petelickiego

http://niezalezna.pl

Jednym zdaniem: "Gazeta Polska" ma nowe paliwo. Sakiewicz się cieszy, bo "Smoleńsk" już się wypalił. Nakład gazety na dobrym poziomie. Najważniejsza kasa!

Data: 2012-06-21 03:09:09
Autor: Przemysław W
Tajemnicze spotkanie Petelickiego

Bogdan "Jebie cie" Idzikowski:

Jednym zdaniem: "Gazeta Polska" ma nowe paliwo. Sakiewicz się cieszy, bo
"Smoleńsk" już się wypalił. Nakład gazety na dobrym poziomie.
Najważniejsza kasa!

Już pisałem, że szkoda mi czasu na zabawianie leśnego dziadka.
Nie macie w tej Łobezi jakiegoś kółka zainteresowań dla emerytów?
Masz pobaw się tym obrazkiem:
http://www.biznesradar.pl/notowania/AGO#max_lin_lin

Data: 2012-06-21 10:28:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jrukrb$sko$1dont-email.me...

[...]

No właśnie. Agora nie poszła w Smoleńsk, a Sakiewicz poszedł! I robi ludziom wodę z mózgu. A jak mawiał klasyk: głupi naród wszystko kupi!
Tak mocno cię irytuję? Prawda w oczy kole! A to co piszę nie jest gównoprawdą!

Tajemnicze spotkanie Petelickiego