"Tajemniczy" priorytet z BZWBK

Data: 2009-12-18 10:33:04
Autor: Krzysiek
"Tajemniczy" priorytet z BZWBK
Dostałem tajemniczy priorytet. zaadresowany długopisem, bez żadnych
znaków wskazujących od kogo, jedynie stempel Urzędu Pocztowego.

Okazuje sie, że w środku list z oddziału BZWBK  proszący o jak
najszybszy kontakt z oddziałem w celu aktualizacji danych osobowych w
Arce.

Dostał ktoś coś takiego?  Jestem ciekawy co za dane chcą aktualizować,
przychodzi mi do głowy, że może to sprawa z dowodem osobistym, ale w
banku już parę lat temu podawałem nowy....

Data: 2009-12-18 20:19:31
Autor: XYZ
On 2009-12-18 19:33, Krzysiek wrote:
[...]

Upewnij się, czy dane kontaktowe które podali figurują na stronie BZWBK. Może to żywcem przeniesiony z Internetu phishing? :)

Data: 2009-12-18 11:27:50
Autor: Krzysiek
On 18 Gru, 20:19, XYZ <j...@mail.bin> wrote:

Upewnij się, czy dane kontaktowe które podali figurują na stronie BZWBK.
Może to żywcem przeniesiony z Internetu phishing? :)

"Środek" listu jest juz na druczku firmowym, żadnych specjalnych
danych kontaktowych nie ma,
z treści rozumiem, że do oddziału nalezy zgłosić się osobiście (a nie
np. telefonicznie?) .

Data: 2009-12-19 10:32:40
Autor: Grzegorz Mazur
"Tajemniczy" priorytet z BZWBK
Krzysiek (kl1@o2.pl) wrote in
> [...]

danych kontaktowych nie ma,
z treści rozumiem, że do oddziału nalezy zgłosić się osobiście (a nie

Może to "phishing w realu" o trochę większej skali - fałszywe oddziały koło domu Ci postawili? ;)))

G.

--
GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O-- -- M-- V- PS+ PE+++ Y+
PGP  t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h-- - y?

Data: 2009-12-19 18:09:34
Autor: Cyb
"Tajemniczy" priorytet z BZWBK
On Sat, 19 Dec 2009 10:32:40 +0100, "Grzegorz Mazur"
<news2@gregu.ihateunwantedmail.cjb.net> wrote:

Może to "phishing w realu" o trochę większej skali - fałszywe oddziały koło domu Ci postawili? ;)))

skoro zdarzaja sie "bankomaty-podstawki"...

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2009-12-20 20:01:04
Autor: MAR
W dniu 2009.12.18 19:33, Krzysiek pisze:
Dostałem tajemniczy priorytet. zaadresowany długopisem, bez żadnych
znaków wskazujących od kogo, jedynie stempel Urzędu Pocztowego.

Polecony ?

Dostał ktoś coś takiego?  Jestem ciekawy co za dane chcą aktualizować,

Skoro nie chciało im się tego napisać, to czy tobie się chce do nich iść ?

--
Mar

Data: 2009-12-21 09:07:24
Autor: ~|_ukasz
[...]

Zaczyna się sezon na wystawianie PITów,
w tym przypadku za fundusze,
a taki PIT muszą wysłać do właściwego US.
Potrzebują więc właściwego adresu, tudzież
namiaru na US (czasem).

Czemu taka forma? Może im się maszynka zepsuła,
albo w Twoim przypadku nie działała.

"Tajemniczy" priorytet z BZWBK