Tajemniczy urlop cz³owieka Drzewieckiego?

Data: 2009-10-04 16:29:52
Autor: awe
Tajemniczy urlop cz³owieka Drzewieckiego?
Data: 2009-10-04 17:13:21
Autor: bolek
Tajemniczy urlop cz³owieka Drzewieckiego?

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:haabfq$41i$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tajemniczy-urlop-czlowieka-Drzewieckiego,wid,11559755,wiadomosc.html

Pewnie szef wys³a³ go po wytyczne.

bolek

Data: 2009-10-04 19:21:04
Autor: awe
Tajemniczy urlop cz³owieka Drzewieckiego?

U¿ytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:haae74$aul$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
moze zeby se pogral w kasynie, zaloze sie ze kasy nie placil za ten pobyt
awe

Data: 2009-10-04 19:30:06
Autor: matador
awe pisze:

moze zeby se pogral w kasynie, zaloze sie ze kasy nie placil za ten pobyt

A po co mia³ graæ? Mo¿e wystarczy³o "pob³ogos³awiæ" maszynê ?

matador.

Data: 2009-10-05 01:36:24
Autor: awe
Tajemniczy urlop cz³owieka Drzewieckiego?

U¿ytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:haamm5$gjq$1nemesis.news.neostrada.pl...
awe pisze:

moze zeby se pogral w kasynie, zaloze sie ze kasy nie placil za ten pobyt

A po co mia³ graæ? Mo¿e wystarczy³o "pob³ogos³awiæ" maszynê ?

matador.
nie wiem ja sie nie znam na grach co prawda poznalem kiedys jedna krupierke i jedna z moich bliskich znajomych pracowala w kasynie, a ciocia wynajmowala mieszkanie bonzom z kasyna, ale to byli jacys angole. jednak wiem ze jak ktos bardzo chce w kasynie zebys wygral to wygrasz. poza tym stare powiedzenie tez mowi ze prokurator nigdy w zyciu nie wezmie lapowki - choc ostatnimi laty okazalo sie to nieprawda, jednak generalnie zawsze chetnie wygra w pokera
awe

Data: 2009-10-05 15:07:48
Autor: zbig
Tajemniczy urlop cz³owieka Drzewieckiego?

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:haalh6$3va$1news.onet.pl...

[...]

W Zieleñcu nie ma ¿adnego kasyna.

Tajemniczy urlop cz³owieka Drzewieckiego?