[BanaśGate] Tajna kamienica

Data: 2019-09-24 03:38:15
Autor: Bruno Brunowski
[BanaśGate] Tajna kamienica
"Od co najmniej 19 lat Marian Banaś, obecny szef NIK i były minister finansów był właścicielem krakowskiej kamienicy, w której działał dom schadzek - ustalił Onet. I dopiero od końca 2015 roku były szef Krajowej Administracji Skarbowej wykazywał nieruchomość w swoim oświadczeniu majątkowym."
https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/kamienica-mariana-banasia-oswiadczenia-majatkowe-prezesa-nik/vkb1mmh.amp

To ile kosztował zegarek Nowaka?

--
Bruno

Data: 2019-09-24 12:56:54
Autor: A. Filip
[BanaśGate] Tajna kamienica - Ile zegarków Nowaka była warta kamienica Banasia?
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Zacytuj *leniu* i wyceń kamienicę Banasia w zegarkach Nowaka :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-24 04:22:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 24 września 2019 12:59:08 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
>
> To ile kosztował zegarek Nowaka?

Zacytuj *leniu* i wyceń kamienicę Banasia w zegarkach Nowaka :-)

Skoro bez problemu dostaje się w zastaw kamienicy dwie i pół bańki kredytu, to tanio nie jest.

To jak tam z tym zegarkiem było?

--
Bruno

Data: 2019-09-25 06:44:12
Autor: Runt
[BanaśGate] Tajna kamienica - Ile zegarków są warta kamienice Jasia-Marysi?

Proszę bardzo "pracusiu".

https://wiadomosci.wp.pl/siedem-mieszkan-jana-marii-jackowskiego-6037180172944513a

--
Runt

Data: 2019-09-25 06:42:31
Autor: Runt
[BanaśGate] Tajna kamienica
W dniu 2019-09-24 o 12:38, Bruno Brunowski pisze:
[...]

AirTaxi, Pancerny Marian, dziwki i kasa - złodziej na złodzieju a to wszystko wina Tuska i PO.

Słuszna linię ma wasza partia.

--
Runt

[BanaśGate] Tajna kamienica