Tajne negocjacje z Jahwe o zniesieniu celibatu

Data: 2010-03-12 15:40:40
Autor: apr...
Tajne negocjacje z Jahwe o zniesieniu celibatu
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Zniesienie celibatu księży katolickich nastąpi za 50 lat - taki jest według
włoskiego dziennika "La Repubblica" tajny projekt Watykanu. Gazeta podała,
że plany te już teraz są omawiane przez watykańskich hierarchów.
Dyskusja na temat celibatu księży rozgorzała w rezultacie skandalu
pedofilii w Kościele, ujawnianego w kolejnych krajach: Irlandii, Niemczech,
Holandii. Kościelni hierarchowie w wypowiedziach dla włoskich mediów
podkreślają, że nie należy wiązać wymogu celibatu z nadużyciami wobec
nieletnich...

łeee, a ja myślałem, że watykan się rozwiązuje / nie w sensie rozwiązłości, oczywiście / a jedynie adoptuje kościelne sieroty co by miały tatusiów.
takiego biznesu nie puszcza się ot tak.
teraz będą płacić na katabasów i ich bobasów.

--

Tajne negocjacje z Jahwe o zniesieniu celibatu