Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   "Tajne przemówienie Bermana do Żydów w Polsce" ( kwiecień 1945 rok). Tutaj macie kwintesencję przyczyny, dlaczego w Polsce jest jak jest!

Data: 2012-04-17 00:38:29
Autor: Antenka
"Tajne przemówienie Bermana do Żydów w Polsce" ( kwiecień 1945 rok). Tutaj macie kwintesencję przyczyny, dlaczego w Polsce jest jak jest!
TAJNE PRZEMÓWIENIE BERMANA DO ŻYDÓW W POLSCE
STENOGRAM Z TAJNEGO REFERATU TOW. BERMANA WYGŁOSZONEGO NA POSIEDZENIU
EGZEKUTYWY KOMITETU ŻYDOWSKIEGO W KWIETNIU 1945 ROKU

Żydzi mają okazję do ujęcia w swoje ręce całości życia państwowego w
Polsce i rozszerzenia nad nim swojej kontroli. Nie pchać się na
stanowiska reprezentacyjne. W ministerstwach i urzędach tworzyć tzw.
Drugi garnitur. Przyjmować polskie nazwiska. Zatajać swoje żydowskie
pochodzenie. Wytwarzać i szerzyć wśród społeczeństwa opinie i
utwierdzić go w przekonaniu, że rządzą wysunięci na czoło Polacy, a
Żydzi nie odgrywają w państwie żadnej roli.
Celem urabiania opinii i światopoglądu narodu polskiego w pożądanym
dla nas kierunku, w rękach naszych musi się znaleźć w pierwszym
rzędzie propaganda z jej najważniejszymi działami - prasą, filmem,
radiem.

W wojsku obsadzać stanowiska polityczne, społeczne, gospodarcze,
wywiad. Mocno utwierdzać się w gospodarce narodowej.
W ministerstwach na plan pierwszy przy obsadzaniu Żydami wysuwać
należy: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Skarbu, Przemysłu, Handlu
Zagranicznego, Sprawiedliwości. Z instytucji centralnych - centrale
handlowe, społdzielczość.
W ramach inicjatywy prywatnej, utrzymać w okresie przejściowym silną
pozycję w dziedzinie handlu. W partii zastosować podobną metodę -
siedzieć za plecami Polaków, lecz wszystkim kierować.

Osiedlanie się Żydów powinno być przeprowadzone z pewnym planem i
korzyścią dla społeczeństwa żydowskiego. Moim zdaniem, należy osiadać
w większych skupiskach, jak: Warszawa, Kraków; w centrum życia
gospodarczego i handlowego: Katowice, Wrocław, Szczecin, Gdańsk,
Gdynia, Łódź, Bielsko.
Należy również tworzyć typowe ośrodki przemysłowe i rolnicze, głównie
na ziemiach odzyskanych, nie poprzestając na Wałbrzychu i Rychbachu -
obecnie Dzierżoniów. W tych ośrodkach możemy przystosować przyszłe
kadry nasze w tych zawodach, z którymi bylibyśmy słabo obeznani.

Uznać antysemityzm za zdradę główną i tępić go na każdym kroku.
Jeżeli stwierdza się, że jakiś Polak jest antysemitą, natychmiast go
zlikwidować przy pomocy władz bezpieczeństwa lub bojówek PPR jako
faszystę, nie wyjaśniając organom wykonawczym sedna sprawy.

Żydzi muszą pracować dla swego zwycięstwa, pracując jednocześnie nad
zwycięstwem i gruntowaniem komunizmu w świecie, bo tylko wtedy i przy
takim ustroju naród żydowski osiągnie najwyższą pomyślność i
zabezpieczy sobie najsilniejszą pozycje.
Sa niewielkie widoki na to, by doszło do wojny. Jeśli Ameryka zacznie
się szybko socjalizować, to tą drogą mniejszych lub większych
wstrząsów wewnętrznych i tam musi zapanować komunizm.

Wtedy reakcja żydowska, która dziś trzyma z reakcją międzynarodową,
zdradzi ją i uzna, że rację mieli Żydzi stojący po drugiej stronie
barykady. Podobny przypadek współdziałania Żydów całego świata,
wyznających dwie rożne koncepcje ustrojowe - komunizm i kapitalizm -
zaistniał w ostatniej wojnie. Dwa największe mocarstwa światowe,
całkowicie kontrolowane przez Żydów i będące pod ich wielkim wpływem,
podały sobie ręce.

Trud Żydów pracujących wokół Roosevelta doprowadził do tego, ze USA
wspólnie z ZSRR wystąpiły zbrojnie do walki przeciwko Europie
środkowej, gdzie była kolebka nowej idei, opartej na nienawiści do
Żydów. Zrobili to Żydzi, gdyż wiedzieli, że w przypadku zwycięstwa
Osi, a głównie hitlerowskich Niemiec, które doskonale przejrzały plany
polityki żydowskiej, niebezpieczeństwo rasizmu stanie się w USA faktem
dokonanym i Żydzi znikną z powierzchni świata.

Dlatego też Żydzi sowieccy poświęcili dla tego celu krew narodu
rosyjskiego, a Żydzi amerykańscy zaangażowali swoje kapitały.
Należy się liczyć z dalszym napływem Żydów do Polski, ponieważ na
terenie Rosji jest jeszcze dużo Żydów. Przed wkroczeniem Niemców, w
poszczególnych miastach ZSRR było kilka skupisk Żydów polskich:
Charków - 36.200, Kijów - 17.800, Moskwa - 53.000, Leningrad - 61.000,
w zachodnich republikach 184.730.

Żydzi skupieni w tych ośrodkach to przeważnie inteligencja żydowska i
dawne kupiectwo żydowskie. Element ten jest obecnie szkolony w ZSRR.
Są to kadry budowniczych Polski - tzn. Zgodnie z projektem Politbiura
- fachowcy ci obsadzać będą najważniejsze dziedziny życia w Polsce, a
ogół Żydów będzie rozlokowany głównie w centrach kraju.
Stara polityka żydowska zawiodła. Obecnie przyjeliśmy nową,
zespalającą cele narodu żydowskiego z polityką ZSRR. Podstawową zasadą
tej polityki jest stworzenie aparatu rządzącego, złożonego z
przedstawicieli ludności żydowskiej w Polsce.

Każdy Żyd musi mieć świadomość, że ZSRR jest wielkim przyjacielem i
protektorem narodu żydowskiego, że jakkolwiek liczba Żydów w stosunku
do stanu przedwojennego uległa olbrzymiemu spadkowi, to jednak
dzisiejsi Żydzi wykazują wiekszą solidarność. Każdy Żyd musi mieć
wpojone to przekonanie, że obok niego działają wszyscy inni, owiani
tym samym duchem prowadzącym do wspólnego celu.

Kwestia żydowska jeszcze jakiś czas będzie zajmowała umysły Polaków,
lecz ulegnie to zmianie na naszą korzyść, gdy zdołamy wychować choć
dwa pokolenia polskie.*
Według danych wojewódzkiego Komitetu Żydowskiego na terenie Śląska
Górnego i Dolnego jest obecnie ponad 40.000 Żydów. Około 15.000 Żydów
ma być zatrudnionych w osadnictwie. Powiat Rychbach (Dzierżoniów) i
Nysa są przewidziane do tych celów. Akcja osadnicza jest finansowana z
żydowskich funduszów zagranicznych i państwowych. Żydzi celowo tworzą
nową, choć chwilowo nieznaczną koncentrację elementu żydowskiego,
kładąc podwalinę pod zawód rolnika i robotników przemysłowych.
Jest to budowanie podłoża szerszych celów politycznych.**

http://wolnemedia.net/polityka/scisle-tajne/

No! I to by było na tyle na dzisiaj. Stryjek Borowskiego się wykazał,
obnażył całą szpetotę icowsko-ubeckiego działania. Tfu !

Antenka

Data: 2012-04-17 11:21:28
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Nie pchać się na
stanowiska reprezentacyjne. W ministerstwach i urzędach tworzyć tzw.
Drugi garnitur.

Coś jak Lityński, Mazowiecki u prezydenta...

boukun

Data: 2012-04-17 12:11:39
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-17 09:38, Antenka pisze:

http://wolnemedia.net/polityka/scisle-tajne/

No! I to by było na tyle na dzisiaj. Stryjek Borowskiego się wykazał,
obnażył całą szpetotę icowsko-ubeckiego działania. Tfu !

Antenka

E tam, przemówienie to jeszcze nie wszystko, projekt jeszcze trzeba zrealizować, a tu na to nie wygląda,.. Dopiero po nastaniu kapitalizmu w tym kraju daje się zauważyć że karty zaczęli rozdawać ludzie pochodzenia żydowskiego. I tak naprawdę to nie jest nic złego skoroby Polacy nie mieli na tym tracić. Bo przecież taki Polak - Tusk nie wykazuje się być bardziej pro polski od np. premiera Mazowieckiego.:-\

Pozdrawiam;-)

Data: 2012-04-17 06:55:20
Autor: Antenka
On 17 Kwi, 12:11, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

być
 bardziej pro polski od np. premiera Mazowieckiego.:-\ <

Coooooo??? :-E

Pozdrawiam;-)

:-P

Antenka

B....nie! :-E

Data: 2012-04-17 20:07:30
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-17 15:55, Antenka pisze:

[...]

No to że Mazowiecki jako premier zachowywał się przyzwoiciej od Tuska.. :-[

Data: 2012-04-17 11:33:34
Autor: Antenka
On 17 Kwi, 20:07, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:

> [...]
> być
>   bardziej pro polski od np. premiera Mazowieckiego.:-\<

No to że Mazowiecki jako premier zachowywał się przyzwoiciej od Tuska.. :-[- Ukryj cytowany tekst -

Ten icek a tamten wnuk szkopa! :-E

Antenka

P.s. B....nie! :-E

Data: 2012-04-17 20:58:57
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

No i co z tego że Żyd?

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-04-18 10:01:00
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-17 20:33, Antenka pisze:

Ten icek a tamten wnuk szkopa! :-E

Antenka

P.s. B....nie! :-E

Ale Tusk oficjalnie to Polak całą gębą. :-\ Tylko co on zrobił choć jednego, dla Polaków, dla tego żeby im ułatwiać życie?? Jak narazie to on tylko jak może i gdzie może rzuca nam kłody pod nogi i utrudnia to życie..Wręcz ma swoich rodaków za bydło niegodne tego żeby ich chociaż wysłuchać:-( .. Stosowanie odpowiedzialności zbiorowej wobec tego bydła przychodzi mu z wielką łatwością, i jak widać - ochotą:-(

Pozdrawiam:-)

Data: 2012-04-23 14:51:38
Autor: Antenka
On 18 Kwi, 10:01, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

wysłuchać:-( .. Stosowanie odpowiedzialności zbiorowej wobec tego bydła
przychodzi mu z wielką łatwością, i jak widać - ochotą:-(

M.S.O.Z.W! :-)

Antenka

Data: 2012-04-17 14:24:29
Autor: MH
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

http://wolnemedia.net/polityka/scisle-tajne/

No! I to by by=B3o na tyle na dzisiaj. Stryjek Borowskiego si=EA wykaza=B3,
obna=BFy=B3 ca=B3=B1 szpetot=EA icowsko-ubeckiego dzia=B3ania. Tfu !

Antenka

===============

A jak ci podam linka, że mam fiuta jak stąd, do Tokyo i nazot, to uwierzysz?!
Póki co, zostaw psp. Wróć jak się skończy klimakterium.

MH --

Data: 2012-04-25 10:40:29
Autor: pohook
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
TAJNE PRZEM=D3WIENIE BERMANA DO =AFYD=D3W W POLSCE
STENOGRAM Z TAJNEGO REFERATU TOW. BERMANA WYG=A3OSZONEGO NA POSIEDZENIU
EGZEKUTYWY KOMITETU =AFYDOWSKIEGO W KWIETNIU 1945 ROKU

Zmutowany pojebie, mamy rok 2012. --

Data: 2012-04-25 13:07:43
Autor: boukun

Użytkownik " pohook" <pohukiwacz@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jn8kat$bfc$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jakby 1500...
Pokolenie Bermanów coraz bardziej gnębi polski naród...

boukun

Data: 2012-04-25 17:35:38
Autor: pankracy
[...]

Kolejny pojeb moherowy. Co mnie obchodzą te twoje przedwojenne wspomnienia?
Czegoś się naćpał? --

Data: 2012-04-25 19:38:43
Autor: boukun

Użytkownik " pankracy" <bitstreem@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jn9cla$hkv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Według tej dyrektywy, sprawuje się dzisiaj władzę w Polsce...

boukun