Tajne specjalnego znaczenia

Data: 2012-12-21 15:41:30
Autor: boukun
Tajne specjalnego znaczenia
Niewielu go widziało, jeszcze mnie o nim słyszało. Za to pewnie wszystkim jest znana sprawa domniemanej współpracy Lecha Wałęsy ze Służbą Bezpieczeństwa.

Trójka krakowskich dziennikarzy telewizji TVN: Monika Góralewska, Piotr Pizło i Krzysztof Brożyk, to autorzy nigdy nie wyemitowanego dokumentu który ze szczególną starannością bada wątki sprawy domniemanej współpracy pierwszego prezydenta Wolnej Polski z służbami PRL.

Pikanterii tej sprawie dodaje fakt, że od czasu zakończenia prac montażowych nad dokumentem minęło już ponad 3,5 roku. Film ten możemy oglądać tylko dzięki kontrolowanemu(?) przeciekowi pewnie z samej TVN.

Dlaczego ten dokument nigdy nie został wyemitowany? Nie wiadomo. Telewizja oficjalnie tłumaczy, że to z powodu konsultacji prawnych i przedłużających się prób zdobycia komentarza samego głównego zainteresowanego.

Mając na uwadze sprawę cenzury dokumentu warto wziąść na poprawkę, że telewizja TVN od zawsze stała po stronie osób i środowisk, które uparcie próbowały marginalizować tezę, że "TW Bolek" to właśnie laureat pokojowej Nagrody Nobla. A wymowa i wnioski jakie wyciągają autorzy dokumentu są z cała pewnością niewygodne dla oficjalnej linii informacyjnej grupy ITI.

Zapraszam do oglądania.

Część I: http://patrz.pl/filmy/tajne-specjalnego-znaczenia-15

Część II: http://patrz.pl/filmy/tajne-specjalnego-znaczenia-25

Część III: http://patrz.pl/filmy/tajne-specjalnego-znaczenia-35

Część IV: http://patrz.pl/filmy/tajne-specjalnego-znaczenia-45

Część V: http://patrz.pl/filmy/tajne-specjalnego-znaczenia-55

boukun

Data: 2012-12-21 17:55:11
Autor: pluton_
[...]

A dziadek pana boga to szczelał do dinozaurów.

Nullification

Data: 2012-12-21 17:56:11
Autor: boukun
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kb2476$npn$1node2.news.atman.pl...
[...]

pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Tępakowi, a szczególnie urodzonemu niewolnikowi każda prawda będzie niewygodna...

boukun

Data: 2012-12-21 18:08:16
Autor: pluton_
Tajne specjalnego znaczenia
> A dziadek pana boga to szczelał do dinozaurów.

Tępakowi, a szczególnie urodzonemu niewolnikowi każda prawda będzie
niewygodna...

Przeciez masz wygodna kanape...

Nullification

Data: 2012-12-21 17:59:04
Autor: Marek Woydak
On Fri, 21 Dec 2012 15:41:30 +0100, boukun wrote:

[...]

Na zlecenie J.Kaczyskiego IPN pracuje juz od dawna nad szukaniem hajów na
Wałęsę. Domniemana współpraca Wałęsy z SB ma uwairygodnić opozycyjne
bohaterstwo wielkiego nieinternowanego.

MW

Data: 2012-12-22 01:01:15
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:1u8e1g49wrhbd.1azmz7h7rsgim.dlg40tude.net...
[...]

Nie mieszaj do tego Kaczyńskiego, jego teczka została też wyczyszczona i lajalka zginęła... O agenturalnej działalności Wałęsy jest wystarczająco dużo dowodów, że swoją teczkę czyścił...
http://www.youtube.com/watch?v=xM-1Ov9cpmM

boukun
boukun

Data: 2012-12-22 13:34:45
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-21 15:41, boukun pisze:
Niewielu go widziało, jeszcze mnie o nim słyszało. Za to pewnie wszystkim jest znana sprawa domniemanej współpracy Lecha Wałęsy ze Służbą Bezpieczeństwa.

boukun

Mam nadzieję że nie jest/była to tylko "domniemywana" współpraca, ale oparta na faktach. Bo inaczej Lech niech nie liczy nawet na odrobinę szacunku z mojej strony.

Data: 2012-12-22 14:32:35
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kb49f7$mig$1node1.news.atman.pl...
[...]

No chyba każdy kto oglądał ten film udokumentowujący Bolka agenturę

http://www.youtube.com/watch?v=xM-1Ov9cpmM

to nie ma już wątpliwości. Nie wszystkie kartki Bolek wyrwał z zalakowanych teczek...

boukun

Data: 2012-12-23 11:29:37
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-22 14:32, boukun pisze:
[...]

No tak, tylko dlaczego tak się wypiera i tym samym zniechęca mnie i wielu innych Polaków do do szanowania siebie jako prawdziwego polskiego Patriotę, a nie pogardy dla  łachmyty zaprzedającego kraj interesom imperialistów?

Tajne specjalnego znaczenia