Tajne specjalnego znaczenia

Data: 2012-12-21 17:55:11
Autor: pluton_
Tajne specjalnego znaczenia
Niewielu go widziało, jeszcze mnie o nim słyszało. Za to pewnie wszystkim
jest
znana sprawa domniemanej współpracy Lecha Wałęsy ze Służb± Bezpieczeństwa.

A dziadek pana boga to szczelał do dinozaurów.

Nullification

Data: 2012-12-21 17:56:11
Autor: boukun
Tajne specjalnego znaczenia
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kb2476$npn$1node2.news.atman.pl...
[...]

pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Tępakowi, a szczególnie urodzonemu niewolnikowi każda prawda będzie niewygodna...

boukun

Data: 2012-12-21 18:08:16
Autor: pluton_
Tajne specjalnego znaczenia
> A dziadek pana boga to szczelał do dinozaurów.

Tępakowi, a szczególnie urodzonemu niewolnikowi każda prawda będzie
niewygodna...

Przeciez masz wygodna kanape...

Nullification

Tajne specjalnego znaczenia