Tajny plan PO: Przyspieszone wybory w wakacje?!?

Data: 2015-05-27 02:25:27
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Tajny plan PO: Przyspieszone wybory w wakacje?!?

Platforma boi się przegranej

Tajny plan Platformy: Wybory w wakacje

Jacek Protasiewicz

Długie spotkanie prezydenta Bronisława Komorowskiego z premier Ewą Kopacz (59 l .). Potem narada w cztery oczy z marszałkiem Sejmu Radosławem Sikorskim (52 l.), a na wieczornym spotkaniu zarządu PO zwarcie szeregów. W co gra szefowa Platformy? Według głosów dobiegających z partii, konsultowany jest wariant przyspieszonych wyborów! - Perspektywa prowadzenia kampanii wyborczej z prezydentem Dudą składającym kolejne projekty wywalające budżet państwa w powietrze to scenariusz grozy. Po czymś takim skończymy w jesiennych wyborach poniżej 20 proc. poparcia - mówi nasz informator.

Platforma nie może liczyć na poparcie uchwały o skróceniu kadencji Sejmu, bo PiS nie będzie jej zwolennikiem. Jedyną możliwością przyspieszenia wyborów jest więc dymisja rządu. Wówczas jednak premier Kopacz musi mieć gwarancje, że nie powstanie w Sejmie większość, która w porozumieniu z Bronisławem Komorowskim (63l.) zrobi premierem np. Grzegorza Schetynę (52 l.) lub Tomasza Siemoniaka (48 l.).

- Takiej gwarancji po rozmowie z prezydentem nie ma, stąd temat nie pojawił się na zarządzie partii w poniedziałek - twierdzi polityk PO. Dodaje jednak, że sytuacja jest tak świeża, że testowane są różne warianty. Na razie szefowa PO - po raz kolejny wbrew twardej sugestii Donalda Tuska (58l.) - łagodzi wewnętrzne podziały i wysyła stronnikom Schetyny sygnał, że nie zamierza robić czystek w partii. Tylko czy oni wierzą w szczerość jej intencji?

- Poziom zaufania na linii Kopacz-Schetyna oscyluje wokół zera - mówi nam jeden ze schetynowców. Pomysłów na uniknięcie klęski w wyborach parlamentarnych pojawia się w partii jeszcze kilka. Spora grupa twierdzi, że najlepiej byłoby się pozbyć Ewy Kopacz. - Wszystko pod jej rządami przegrywamy - powiedział nam jeden z polityków PO.

Inne pomysły Platformy:

1. Zmiana wizerunku Platformy

Scenariusz ten zakłada, że Platforma przeprowadzi tzw. reset i ogłosi nowe otwarcie. Partia rządząca ma zbudować wizerunek ugrupowania politycznego bliskiego ludziom, pełnego pomysłów i projektów na poprawę życia Polaków: nowych miejsc pracy, wyższych emerytur, rozwiązań dla młodych. Za tak prowadzoną kampanię i zmianę wizerunku odpowiadać mają minister Michał Kamiński (43 l.) i szef dolnośląskiej Platformy Jacek Protasiewicz (47 l.). Ponadto politycy Platformy mają wreszcie przestać pokazywać się jako aroganccy członkowie rządzącego establishmentu zupełnie nieczuli na potrzeby ludzi, zwłaszcza młodych. - Mają być blisko ludzi, mają słuchać ludzi. I zacząć działać na zasadzie "pokora i praca" - mówi nam polityk PO. 2. Głęboka rekonstrukcja rządu

To pomysł na zmianę wizerunku obozu władzy poprzez usunięcie z rządu Ewy Kopacz (59 l.) najbardziej nielubianych, nieskutecznych i skompromitowanych polityków. Odwołany ze stanowiska miałby zostać w takiej sytuacji minister Bartosz Arłukowicz (44 l.) jako winny zaniedbań w służbie zdrowia oraz minister sportu Andrzej Biernat (55l.), nad którym zbierają się czarne chmury z powodu kontroli majątkowej prowadzonej wobec niego przez Centralne Biuro Antykorupcyjne. Nieoficjalnie mówi się, że kontrola ta nie zakończy się dla Biernata pozytywnie. - Wymiana ministrów dałaby oddech i jakiś czas zamieszania medialnego. Można by to połączyć z ogłaszaniem nowych projektów - mówią politycy PO.

3. Zmiana na stanowisku premiera

To jeden z projektów forsowanych przez niechętnych Ewie Kopacz (59 l.) członków Platformy i ośrodek prezydencki bliski Grzegorzowi Schetynie.. Skąd ten pomysł? - Ewa Kopacz nie jest ani dobrym premierem, ani szefem partii. Gra na przeczekanie i utrzymanie swej władzy partyjnej za wszelką cenę, ale w tej sytuacji, w jakiej teraz się znajdujemy, czyli widma rozniesienia nas przez PiS po zwycięstwie Dudy nie można już przeczekiwać, tylko grać va banque. Tymczasem Ewa już myśli o tym, jak utrzymać swą władzę w partii po przegranych wyborach parlamentarnych - mówi nam polityk niechętny premier Kopacz. Inny dodaje: To jest Ewa "Jonasz" Kopacz. Wszystko z nią przegrywamy. Jeśli coś się nie zmieni, PiS z prezydentem Dudą rozniesie nas w wyborach do Sejmu. To będzie też koniec tego projektu politycznego.

http://www.fakt.pl/polityka/polityczne-plany-platformy-obywatelskiej,artykuly,547928.html

Data: 2015-05-27 09:25:57
Autor: donek999bronek
użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:

2. Głęboka rekonstrukcja rządu

Rząd to coś co ma moc decyzyjną. PO takiej mocy nie posiada,
więź emocjonalna ze swojakami obsadzonymi np. w górnictwie
wyklucza ich wyautowanie

Krótko mówiąc, kurwa kurwie łba nie urwie, do tego
potrzebny jest p.Antoni na którego liczymy:)

Data: 2015-05-28 00:20:17
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 27 maja 2015 18:25:58 UTC+2 użytkownik donek99...@gmail.com napisał:
> [...]

wyklucza ich wyautowanie

Krótko mówiąc, kurwa kurwie łba nie urwie, do tego
potrzebny jest p.Antoni na którego liczymy:)

Antonii się już uaktywnil w sprawie Caracali A PO się POnoc sypie:
http://fakty.interia.pl/prasa/news-rzeczpospolita-coraz-wiecej-tarc-w-po,nId,1825927

Data: 2015-05-28 00:24:38
Autor: mcmlxxi.xi.xi
> [...]

wyklucza ich wyautowanie

Krótko mówiąc, kurwa kurwie łba nie urwie, do tego
potrzebny jest p.Antoni na którego liczymy:)

A jednak chcą urywac lby konserwatystom:
http://fakty.interia.pl/polska/news-gazeta-polska-codziennie-na-posiedzeniu-klubu-po-byla-jatka,nId,1826071

Data: 2015-05-28 09:47:15
Autor: aja
W dniu 2015-05-28 o 09:24, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

A jednak chcą urywac lby konserwatystom:
http://fakty.interia.pl/polska/news-gazeta-polska-codziennie-na-posiedzeniu-klubu-po-byla-jatka,nId,1826071

Bronią się, tak nieudolnie jak rządzili... ale to nie przejdzie...

Cyt.:
"Platforma ma obywateli w głębokim poważaniu, dlatego zatonie. Oni niczego nie zrozumieli. Dostali czerwoną kartkę i za chwilę dostaną następną. Wczoraj podczas głosowania w sejmie odrzucili kolejny projekt obywatelski, dotyczący przejrzystości wyborów. Za odrzuceniem byli posłowie PO oraz PSL. Za przyjęciem - pozostali: link Pod orjektem obywatelskim podpisało się ponad 130 000 obywateli..." /Uriel/

"Cicho sza...cicho sza... idzie "ARMIA" Kukiza! nim się obejrzycie zajmie pierwsze miejsca w rankingach i wygra wybory... jestem gotów się założyć z sympatycznym Jackiem Żachowskim .. o dużego fiata. No i doczekacie się pojadnania PO-PiS w strachu przed "zarazą" Kukizowską... ale ! "siekiera do pnia jest już przyłożona" i nic tego nie zmieni!"
/Moby Dick/

Data: 2015-05-28 08:41:41
Autor: Budzik
Tajny plan PO: Przyspieszone wybory w wakacje?!?
Użytkownik aja aja@aja.pl ...

[...]

Czy dobrze rozumiem, ze projekt obywatelski, pod ktorym podpisze sie 130 tysiecy ludzi czy nawet milion czy dwa powinien z zasady przechodzic?

Data: 2015-05-28 10:51:45
Autor: aja
W dniu 2015-05-28 o 10:41, Budzik pisze:

Czy dobrze rozumiem, ze projekt obywatelski, pod ktorym podpisze sie 130
tysiecy ludzi czy nawet milion czy dwa powinien z zasady przechodzic?

Wydaje mi się propozycja uchwalenia takiego 'wentyla
bezpieczeństwa' warta przemyślenia...

Data: 2015-05-28 17:00:41
Autor: Budzik
[...]

Zgłaszam od razu projekt:
- zakazu zajmowania jakichkolwiek stanowisk budzetowych dla Macierewicza, Stokłosy i paru innych.
- podatki w wysokosci 0%
- dla kazdego darmowe wakacje minimum na Seszelach.

W kazdym przypadku zbiore 130 tys, milion czy dwa miliony podpisów bez zadnego problemu.

Data: 2015-05-28 15:27:31
Autor: andal
On Thu, 28 May 2015 09:47:15 +0200, aja wrote:

[...]

jak na razie armii ni widu ni slychu

ciul nie general z tego Kukiza

Data: 2015-05-27 12:03:40
Autor: aja
W dniu 2015-05-27 o 11:25, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

Platforma boi się przegranej
Tajny plan Platformy: Wybory w wakacje
http://www.fakt.pl/polityka/polityczne-plany-platformy-obywatelskiej,artykuly,547928.html

Niech kombinują, ale ludzie nie są tacy głupi, za jakich ich uważają:

"To nic nie zmieni.Taka zmiana wizerunku pomagała 15-20 lat temu.W dobie internetu i szybkiej wymianie informacji jest to niemożliwe. Plarforma nie jest tak naprawdę żadnym ruchem społecznym.Jej programem jest zamysł kilkunastu ludzi znajdujących się u szczytu władzy a nie potrzeby oddolne jak to jest np.w przypadku PiSu.Nagła zmiana wizerunkowa nic nie zmieni a wręcz przeciwnie..może tylko dodatkowo rozwścieczyć część społeczeństwa,która jednoznacznie oceni działania PO jako kolejną próbę nabrania ludzi na nowe hasła...Za błędy trzeba zapłacić...Kolejne hasło..POMOZECIE?...TO JUŻ NIE TA BAJKA..."
/alamo/

Data: 2015-05-28 00:07:38
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 27 maja 2015 12:03:37 UTC+2 użytkownik aja napisał:
> [...]

"To nic nie zmieni.Taka zmiana wizerunku pomagała 15-20 lat temu.W dobie internetu i szybkiej wymianie informacji jest to niemożliwe. Plarforma nie jest tak naprawdę żadnym ruchem społecznym.Jej programem jest zamysł kilkunastu ludzi znajdujących się u szczytu władzy a nie potrzeby oddolne jak to jest np.w przypadku PiSu.Nagła zmiana wizerunkowa nic nie zmieni a wręcz przeciwnie..może tylko dodatkowo rozwścieczyć część społeczeństwa,która jednoznacznie oceni działania PO jako kolejną próbę nabrania ludzi na nowe hasła...Za błędy trzeba zapłacić...Kolejne hasło..POMOZECIE?...TO JUŻ NIE TA BAJKA..."

Dzis o 12 dowiemy sie co wykombinowali:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tajemnicze-spotkanie-prezydenta-z-klubem-PO-Kopacz-wszystkiego-dowiecie-sie-w-czwartek,wid,17577475,wiadomosc.html?ticaid=114f19&_ticrsn=3

Data: 2015-05-28 09:27:50
Autor: aja
W dniu 2015-05-28 o 09:07, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

Dzis o 12 dowiemy sie co wykombinowali:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tajemnicze-spotkanie-prezydenta-z-klubem-PO-Kopacz-wszystkiego-dowiecie-sie-w-czwartek,wid,17577475,wiadomosc.html?ticaid=114f19&_ticrsn=3

Niee, o 12-tej to dopiero zaczną kombinować...
ważne by zrozumieli, że wieje wiatr historii,
że czas skończyć zabawę Polską !

Data: 2015-05-27 13:09:31
Autor: T.
[...]

Oplułem monitor... :-)
T.

Data: 2015-05-27 13:20:04
Autor: Lord Donald
W dniu 27.05.2015 o 13:09, T. pisze:
[...]

Będą teraz obiecać JOW-y, że ustalą w przyszłej kadencji, nie zauważają że ludzie już mają dosyć tej populistycznej mafijnej organizacji POsrańców, nawet są gotowi z tego powodu wybrać demona PiS, aby ich nie było przy korycie, 8 lat rządów POsrańców doprowadził kraj do skrajnej gospodarczej zapaści, wykluczenia na scenie między narodowej, upodlenia Polaków jako taniej siły niewolniczej na zachodzie, rzeczywiście Tusk kontynuował dzieło swojego dziadka z wermachtu, doprowadził zniszczenia i zniewolenia Polaków, to jest ich prawdziwy wizerunek, antypolska polityka i nazistowska służalczość, nie zmienią tego plakaty Lady Kopary z aureolką i anielskimi skrzydełkami.

Data: 2015-05-28 00:16:58
Autor: mcmlxxi.xi.xi

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/wrzenie-w-szeregach-po-to-zlepek-ludzi-bez-spoiwa/k830dg

Data: 2015-05-28 06:00:42
Autor: Budzik
Tajny plan PO: Przyspieszone wybory w wakacje?!?
Użytkownik  mcmlxxi.xi.xi@gmail.com ...

Tajny plan Platformy: Wybory w wakacje

tajny... ROTFL

Data: 2015-05-28 00:04:32
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 28 maja 2015 08:00:43 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  mcmlxxi.xi.xi@gmail.com ...

> Tajny plan Platformy: Wybory w wakacje

tajny... ROTFL

No dobra: tajemniczy... ;P

http://www.sfora.pl/polska/Tajemnicze-spotkanie-prezydenta-z-klubem-PO-Kopacz-wszystkiego-dowiecie-sie-w-czwartek-a77940

Tajny plan PO: Przyspieszone wybory w wakacje?!?