Tajny protokol...

Data: 2011-02-25 08:49:56
Autor: cytryna
Tajny protokol...
W Izraelu pomiedzy rzadem Polski i Izraela podpisano zapewne jakis tajny protokol uzgodnieniowy w sprawie powolania nowego premiera Polski.
W swietle tak znakomitych stosunkow dwustronnych byly dwie kandydatury
Ja stawiam na znanego na calym swiecie, wybitnego polityka i meza stanu profesora Wladyslawa Bartoszeskiego.
Druga kandydatura to znany na czlym swiecie, wybitny publicysta i polityk, redaktor naczeelny znanej na calym swiecie Gazety pietnujacej zbrodnie Polakow na Zydach.

 -- A ja, a ja to niby dlaczego nie - krzyknął idol rudzielca niejaki Blumenfeld znany prywatyzator co to do spółki z Longmanem "upłynnili" połowę majątku narodowego, a następnie obrobił na kilka milionów PKO.

--

Tajny protokol...