Tajskie antenki.

Data: 2011-02-18 14:33:58
Autor: Przemysław Warzywny
Tajskie antenki.
O tych pięknych stewardessach było już głośno kilka tygodni temu, gdy nowe tajskie linie PC Air ogłosiły, że jako personel pokładowy zamierzają zatrudnić transseksualistów. Dzisiaj przedstawiamy wam zdjęcia tajskich stewardess tzw. trzeciej płci.

Szef firmy Peter Chan ma nadzieje, że "rewolucja" ta rozprzestrzeni się i na inne firmy. PC Air są pierwszymi na świecie liniami lotniczymi, w których zatrudniono osoby transseksualne, w celu promowania równych szans w obszarze zatrudnienia.

http://wiadomosci.wp.pl/gid,13145786,title,Seksowne-stewardessy-czy-to-na-pewno-kobiety,galeria.html?ticaid=1bcdf

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-18 13:21:01
Autor: Antenka
Ja, kawcki - kiszona kapucha - jestem g?upim ciulem

Spadówa, sodomito!

Antenka

Data: 2011-02-19 00:36:44
Autor: raff

wrote:
[...]

Hehe, nawet Europka na to nie wpadla. Brawo Tajlandia! Jacek juz do was leci.

R.

Data: 2011-02-19 03:46:20
Autor: Antenka
On 19 Lut, 00:36, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Hehe, nawet Europka na to nie wpadla. Brawo Tajlandia! Jacek juz do was leci. <

Tak, niech dołączy do tajlandzkich zboków. Wszak na punkcie
przebierańców - transwestytów - ma kompletnego świra ;-D. Jak lubi te
zabaweczki,  to niech się przebiera i spółkuje z "przebierańcami-
Azjatami".

Antenka

Data: 2011-02-19 12:49:00
Autor: u2
W dniu 2011-02-19 12:46, Antenka pisze:
[...]

Ma zaproszenie od bacy_fałszywego na seks z jego kozą.

Data: 2011-02-19 03:53:23
Autor: Antenka
On 19 Lut, 12:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-19 12:46, Antenka pisze:

Ma zaproszenie od bacy_fa szywego na seks z jego koz . <

To baca_fałszywy poleciał z kozami na sex-turystykę? :-D A gdzie
obrońcy zwierząt tak ochoczo wykrzykujący w tv?! Nie no.... :- /

Antenka

Data: 2011-02-19 12:56:36
Autor: u2
W dniu 2011-02-19 12:53, Antenka pisze:
To baca_fałszywy poleciał z kozami na sex-turystykę? :-D A gdzie
obrońcy zwierząt tak ochoczo wykrzykujący w tv?! Nie no.... :- /

Spotykają się tam potajemnie. Zobaczysz, że baca_fałszywy to potwierdzi :)

Data: 2011-02-19 08:57:31
Autor: Rudy 102

wrote:
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=j-3cfK-UAck&feature=related

JanKos

Data: 2011-02-18 17:00:46
Autor: Rudy 102
Tajskie antenki.

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ijlsg9$ar6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Lipa. Widać, że chłopczyki bez jaj! Prawdziwe tajskie stewardesy są śliczne! Po prostu śliczne! Mówię wam, gały wypadają!

JanKos

Data: 2011-02-18 17:15:10
Autor: Grzegorz Z.
Tajskie antenki.
Przemysław Warzywny napisał:

O tych pięknych stewardessach było już głośno kilka tygodni temu, gdy nowe tajskie linie PC Air ogłosiły, że jako personel pokładowy zamierzają zatrudnić transseksualistów.

Nie dobijaj transa. Na zmywak go nie chcieli, wątpię żeby tam się załapał.

Data: 2011-02-18 13:22:34
Autor: Antenka
My name is g?upi- Grze?-zbok

Data: 2011-02-19 08:57:17
Autor: Rudy 102
My name is g?upi- Grze?-zbok

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c682fb32-6bc7-47da-ad73-2d0e35789b29n10g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

> zatrudnić transseksualistów.

Nie dobijaj transa. Na zmywak go nie chcieli, wątpię żeby tam się załapał.

Proszę, proszę. Typowy internauta pisowski!

Data: 2011-02-19 03:49:26
Autor: Antenka
My name is g?upi- Grze?-zbok
On 19 Lut, 08:57, "Rudy_Donald_z_Gdańska <rudy...@pancerni.ru> wrote:

Prosz , prosz . Typowy internauta pisowski! <

Proszę, typowy zbok i przedstawiciel POlszewickiej szajki, której
sondaże, jak po równi pochyłej, lecą na pysk z prędkością światła! he
he he

Antenka