Tak

Data: 2012-09-21 08:53:13
Autor: trybun
Tak

Oczywiście że nie powinny padać takie słowa, Bo to są zwykłe puste słowa. Panie Jarku - przestań pan gadać a spróbuj czynnie oczyścić tą stajnię Augiasza:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jaroslaw-Gowin-mam-w-nosie-litere-prawa,wid,14941866,wiadomosc.html?ticaid=1f350

Data: 2012-09-21 09:20:27
Autor: pulsar
Tak
W dniu 2012-09-21 08:53, trybun pisze:

Panie Jarku - przestań pan gadać a spróbuj czynnie oczyścić tą
stajniÄ™ Augiasza:

Pan Gowin zaczyna mi się podobać, popieram !

Data: 2012-09-21 09:35:57
Autor: pulsar
Tak
W dniu 2012-09-21 09:20, pulsar pisze:

Panie Jarku - przestań pan gadać a spróbuj czynnie oczyścić tą
stajniÄ™ Augiasza:

Pan Gowin zaczyna mi się podobać, popieram !

Ciekawe komentarze, np:

"I tu Pana popieram .Najpierw trzeba miec w nosie takie prawo ale potem to prawo trzeba zmienić.Panowie i Panie -parlamentarzyści- ten cyrk w Polsce jest dzięki Wam .Filozofowanie dzisiaj nad przecinkiem świadczy o braku jakiejkolwiek odpowiedzialności za los Polaków i Polski .To Wy stworzyliście takie prawo aby złodzieje i oszołomy w Polsce mogły czuć się bezkarnie .Apelowanie Kalisza o skierowanie sprawy do tyrybunału jest co najmniej śmieszne.Pamiętam prawo "Falandysza " bardzo popierane przez posolidarnościowe ekipy,które skierowane było na omijanie prawa w imię prawa. Ja mam Was " posłów" i" senatorow" po dziurki w nosie .Żal mi tylko ,że w Polsce, w kraju ludzi wykształconych mamy wśród elit większość matłów i cwaniaków" (JaOna)

Data: 2012-09-21 09:39:23
Autor: trybun
Tak
[...]

Ja jeszcze swoje poparcie wstrzymam do czasu gdy słowa pana Gowina zaczną przybierać postać czynu ;-)

Data: 2012-09-21 09:46:16
Autor: Chiron
Tak
Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:505c1538$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-09-21 08:53, trybun pisze:

Panie Jarku - przestań pan gadać a spróbuj czynnie oczyścić tą
stajniÄ™ Augiasza:

Pan Gowin zaczyna mi się podobać, popieram !

Znaczy się- łamie konstytucję wzywając do siłowego obalenia rządu- a Ty to popierasz?
:-)))

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-21 10:09:05
Autor: pulsar
Tak
W dniu 2012-09-21 09:46, Chiron pisze:

Znaczy się- łamie konstytucję wzywając do siłowego obalenia rządu- a Ty
to popierasz?
:-)))

Nie udaj Greka Chiron, wiesz że chodzi tu
o zdroworozsądkowe podejście do przepisów
prawa a nie o antyrzÄ…dowe pogrywki..
'Święty' Gowin nie budził dotąd mojego
zaufania, ale może zrozumiał, że czas by
powiedzieć: dość oszustw i krętactw
w 'majestacie' prawa..?

Data: 2012-09-21 11:35:46
Autor: Chiron
Tak
Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:505c209e$0$26696$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To ":-)))" oznacza, że wypowiedź była w założeniu żartobliwa. Pulsar- tyle lat na grupach i nie wie?

'Święty' Gowin nie budził dotąd mojego
zaufania, ale może zrozumiał, że czas by
powiedzieć: dość oszustw i krętactw
w 'majestacie' prawa..?
W mojej opinii to oznacza, że facet ma instynkt pewnego sympatycznego zwierzęcia. Jak zobaczył, że okręt tonie- to szykuje się do przesiadki na inny.

Data: 2012-09-21 17:26:21
Autor: Trefni¶
Tak
W dniu 21.09.2012 o 10:09 pulsar <pulsar123@galaktyka.pl> pisze:

W dniu 2012-09-21 09:46, Chiron pisze:

Znaczy siê- ³amie konstytucjê wzywaj±c do si³owego obalenia rz±du- a Ty
to popierasz?
:-)))

Nie udaj Greka Chiron, wiesz ¿e chodzi tu
o zdroworozs±dkowe podej¶cie do przepisów
prawa a nie o antyrz±dowe pogrywki..
'¦wiêty' Gowin nie budzi³ dot±d mojego
zaufania, ale mo¿e zrozumia³, ¿e czas by
powiedzieæ: do¶æ oszustw i krêtactw
w 'majestacie' prawa..?

Mêdrzec wie co mówi. G³upiec mówi, co wie.
Dziêki tej wypowiedzi Gowin straci³ szansê na bycie rzeczywistym ministrem.
Powiem szczerze - NA SZCZʦCIE siê wystawi³ za drzwi na wycieraczkê.

Dla mnie jest jeszcze jedna ciekawa rzecz:
Albo rzutem na ta¶mê Tusk dymisjonuje ministra od taksiarzy, albo nie jest  wart pierda!
Obawiam siê, ¿e to drugie...

--
Trefni¶
Nieszczêsny rodzaj ludzki tak zosta³ stworzony, ¿e ci, którzy poruszaj±  siê po go¶ciñcu, zawsze bêd± obrzucaæ kamieniami tych, którzy wytyczaj±  nowe szlaki. (Wolter)

Data: 2012-09-21 17:36:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Tak

U¿ytkownik "Trefni¶" <trefnis1@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.wkzrt7it07vw5gvectranet.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

======================================

No có¿! Gowin powiedzia³ dok³adnie to: "s±d s±dem, ale prawo ma staæ po naszej stronie"
Nadaje siê na ministra sprawiedliwo¶ci jak ¶winia na r±czego wierzchowca.
Moim zdaniem, powinien nie t³umaczyæ siê, ale natychmiast podaæ do dymisji!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-09-21 17:52:26
Autor: Trefni¶
Tak

(...)
=====================================>
[...]

Oczywi¶cie!
Je¶li kto¶, maj±c tak WA¯NY resort pod opiek± - zajmuje siê jakimi¶  licencjami dla taksówkarzy, przewodników, czy choæby in vitro - zwyczajnie  zdradza objawy zaburzeñ psychicznych!

Ale to tylko kawa³ek problemu - spraw istotnych i marginalnych nie  rozró¿nia tak¿e Tusk.
Natychmiastowa dymisja powinna nast±piæ nawet bez zwyczajowego zaproszenia  na dywanik!
A Tusk co - w ga³ê gra?

Data: 2012-09-21 18:00:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Tak

U¿ytkownik "Trefni¶" <trefnis1@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.wkzs1ocl07vw5gvectranet.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

==============================

Od kiedy to gra w ga³ê jest zabroniona?
Dzi¶ zabronicie graæ w ga³ê, jutro bieganie zdrowotne bêdzie zabronione, pojutrze gimnastyka. Ze sportu pozostanie jedynie rycie do³ków i szukanie za wszekl± cenê uk³adów i haków na politycznych przeciwników?
No to macie ju¿ takiego jednego wybrañca: ZbawPolskê!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-09-21 20:18:45
Autor: Trefni¶
Tak
W dniu 21.09.2012 o 18:00 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

¯eby by³a jasno¶æ - ja nie popieram   ¿ a d n e j   obecnej w polskiej  polityce opcji politycznej.
Nie bêdê firmowa³ niedorozwojów swoim poparciem - mam swoj± godno¶æ,  której nie chê brudziæ w fekaliach.
Dlatego nie g³osujê ju¿ od pewnego czasu!

Wbrew temu, co Wam politycy i dziennikarze³ki wbijaj± miêdzy uszy - brak  g³osu to jest TAK¯E G£OS!
S± ludzie, którzy siê z tym nie kryj±. Np. prof. Bralczyk jawnie przyznaje  siê do wybierania tego sposobu krytyki dok³adnie   c a ³ e j   klasy  politycznej.

I puknijcie siê, kiedy kto¶ mówi: "nie g³osowa³e¶, nie masz prawa  krytykowaæ/wymagaæ".
To jest w³a¶nie na potrzeby ciemnoty - miêsa armatniego. O Was  przypominaj± sobie z okazji wyborów.
Miêdzy - nawet propozycje referendum utopi±.

Ja nie g³osuj±c -  j u ¿  krytykujê (klasê polityczno-pró¿niacz±) w dniu  wyborów.

Ale te¿ nie mam obci±¿eñ umys³owych, jakie widaæ u Was na ka¿dym kroku  (tak¿e tu).
"G³osowa³em na Tuska/Kaczyñskiego. Cokolwiek by kole¶ nie zrobi³, bêdê  broni³ mieszaj±c z b³otem krytykuj±cych".
Zwyk³y prymitywizm - ludzie my¶l±cy i godni patrz± uwa¿nie i ktytycznie  W£A¦NIE NA SWOJEGO lidera!

Dlatego bez zmru¿enia okiem Tuska nazwê niedorozwojem, prezydenta  wydmuszk±, a Kaczyñskiego psychopat±
(psychopatia to jeszcze nie choroba, to zaledwie zaburzenia).

Kopanie ga³y to nie przestêpstwo. Ale je¶li dzia³ania Tuska kr±¿± ci±gle  wokó³ tej ga³y, to ju¿ co najmniej niedojrza³o¶æ, ¿eby nie powiedzieæ  niedorozwój.

I jeszcze na pocz±tku kryzysu my¶la³em sobie - lepszy ciapciak ni¿  psychopata.
Teraz wiem, ¿e obaj to tragedia. Ale gorsze to, ¿e nie ma  ¿ a d n e g o   trzeciego...

Data: 2012-09-21 21:37:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Tak

U¿ytkownik "Trefni¶" <trefnis1@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.wkzztjby07vw5gvectranet.wroclaw.vectranet.pl...

Data: 2012-09-21 21:44:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Tak

[...]

S³ysza³e¶ co¶ o milcz±cej zgodzie?
Nie g³osujesz czyli zgadzasz siê na to co przeg³osuj± inni. I wydaje ci siê, ¿e masz czyste r±czki.
Moim skromnym zdaniem nie masz prawa do krytyki, poniewa¿ ty nie jeste¶ za ani przeciw.

Je¶li skecze satyryczne przyjmujesz za dzia³ania Tuska, to gratulujê rozeznania miêdzy fikcj±, a prawd±.
A mo¿e czas siê ockn±æ?

I wbrew temu co deklarujesz, to nie jeste¶ neutralny.

Pytanie testowe: katastrofa samolotu w Smoleñsku - b³±d pilotów czy zamach?

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-09-22 10:46:54
Autor: Trefni¶
Tak
W dniu 21.09.2012 o 21:44 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

(...)
S³ysza³e¶ co¶ o milcz±cej zgodzie?
(...)

Tak, s³ysza³em to. Tê prze¿ut± papkê s³yszê i dzia³a na mnie jak p³achta  na byka.
Akurat t³umaczenie godne sekty ludzi-niewolników.

£ykniesz ka¿de gówno, jakie walnie Ci polityk/dziennikarze³ek (nale¿±cy  zreszt± do tej samej sekty po³ykaczy).
Zostawiam Was w tych cieplutkich fekaliach - bo ja WYMAGAM i bêdê  EGZEKWOWA£.

Nawiasem, zaPiSieni maj± wiêksze szanse zm±drzeæ. Abp. Hoser ju¿ zaczyna  ich edukowaæ.
Wy prêdzej w pogrzebie polskich szans we¼miecie udzia³...

¦pijcie sobie spokojnie.
EOT

Data: 2012-09-22 12:45:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Tak

U¿ytkownik "Trefni¶" <trefnis1@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.wk030gv507vw5gvectranet.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

No to mam radê dla ciebie - emigruj lub nasraj na ¶rodku pokoju i poklepuj kupê d³oni±. Tyle znaczy twój sprzeciw.