Tak!

Data: 2013-11-11 10:07:25
Autor: Trybun
Tak!
Ty zakuty łbie, choćby ja mam poważne wątpoliwiści co do naszej Polaków niepodległości, niezależności i samostanowienia.

http://wiadomosci.wp.pl/lbid,5041,title,Obchody-Swieta-Niepodleglosci,nazywo.html

Wpuszcza bez sprzeciwu obce wojska na teren kraju i pieprzy o jakiejś niepodległości..

Data: 2013-11-11 10:52:34
Autor: Mark Woydak
Tak!

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości
Ty zakuty łbie, choćby ja mam poważne wątpoliwiści co do naszej Polaków
niepodległości, niezależności i samostanowienia.

http://wiadomosci.wp.pl/lbid,5041,title,Obchody-Swieta-Niepodleglosci,nazywo.html

Wpuszcza bez sprzeciwu obce wojska na teren kraju i pieprzy o jakiejÅ›
niepodległości..

Rozumiem, że czas kiedy stacjonowały w Polsce wojska "radzieckie" nasz kraj
był niepodległy. Teraz kiedy na terenie Polski nie uświadczysz żadnego
sołdata ani marines nasz kraj jest pod obca okupacją, czy tak?

MW

Data: 2013-11-11 19:46:53
Autor: Trybun
Tak!

http://wiadomosci.wp.pl/lbid,5041,title,Obchody-Swieta-Niepodleglosci,nazywo.html Wpuszcza bez sprzeciwu obce wojska na teren kraju i pieprzy o jakiejÅ›
[...]

Wtedy Polski Naród nie miał wyboru, jedno że nie mieliśmy siły na to żeby odrzucić postanowienia naszych "towarzyszy broni" a po drugie, radzieckie bazy to był gwarant że zaraza zwana kapitalizmem nie wróci szybko na tern Polski. Normalni Polacy mogli się z tego tylko cieszyć.

Tak!