Tak 偶yj膮 za nasz膮 krwawic臋 i zniewolen ie narod贸w

Data: 2013-08-10 10:49:46
Autor: Tuskobus
Tak 偶yj膮 za nasz膮 krwawic臋 i zniewolen ie narod贸w
Data: 2013-08-10 11:00:54
Autor: LeonKame
Tak 偶yj膮 za nasz膮 krwawic臋 i zniewo lenie narod贸w
W dniu 2013-08-10 10:49, Tuskobus pisze:
http://finanse.wp.pl/gid,15879483,img,15879527,kat,0,page,1,title,Najdrozsze-rezydencje-swiata-finansjery,galeria.html?ticaid=11119a

Tylko widzisz dzis pieniadze to kawa艂ek papieru wartosc ma tylko wirtualna.

Data: 2013-08-10 11:39:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Tak 偶yj膮 za nasz膮 krwawic臋 i zniewolenie narod贸w

U偶ytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ku4vfu$krk$1speranza.aioe.org...
[...]

I za te pieni膮dze "wirtualne" mo偶na kupi膰 produkty wirtualne czy rzeczywiste?

ubawiony

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-24 19:03:57
Autor: Towarzysz Gn贸j
Tak 偶yj膮 za nasz膮 krwawic臋 i zniewolenie narod贸w

U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

> [...]
|
| I za te pieni膮dze "wirtualne" mo偶na kupi膰 produkty wirtualne czy

A jak my艣licie Idzikowski? Za ruble transferowe Kraj Rad kupowa艂 muszelki?
Buuu-ha-ha!
__
gru.pl

Data: 2013-08-10 15:33:18
Autor: Micha艂
[...]

  Odpowiada艂o by Ci 偶y膰 z czyjej艣 krwawicy i zniewolenia ?

Data: 2013-08-10 18:21:13
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-08-10 15:33, Micha艂 pisze:
[...]

Mnie nie, dlatego im (tym krwiopijcom) nie zazdroszcz臋....

Data: 2013-08-24 19:05:49
Autor: Towarzysz Gn贸j
Tak 偶yj膮 za nasz膮 krwawic臋 i zniewolenie narod贸w

U偶ytkownik "Micha艂" <micsz@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
> [...]
| >

|  Odpowiada艂o by Ci 偶y膰 z czyjej艣 krwawicy i zniewolenia ?

My艣lisz, ze ci odpowie?

Buuuuuu-ha-ha-ha!

Tak 偶yj膮 za nasz膮 krwawic臋 i zniewolen ie narod贸w