Tak "Rysiek" załatwiał interesy

Data: 2010-01-15 01:52:44
Autor: muto2100
Tak "Rysiek" załatwiał interesy
Data: 2010-01-15 11:27:36
Autor: zbig
Tak "Rysiek" zalatwial interesy
I chwala mu za to. Przeksztalca Zieleniec ze skromnej stacji narciarskiej w prawdziwa perelke.
Swoja droga to absurdalne, ze inicjatywa i przedsiebiorczosc  jest hamowana wciaz przez koniecznosc wydawania decyzji przez jakiegos lasego na lapówki dupka.

Data: 2010-01-15 11:45:05
Autor: iaforek
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Swoją drogą to absurdalne, że są osoby, które (chyba) uważają się za inteligentne, a nie widzą, że to właśnie taki Rysiek, Zbyszek, Mirek i Grzesiek stoją na straży hamowania przedsiębiorczości. Bo zamiast zmienić system (walka z korupcją i absurdalnymi przepisami), utrwalają go - poprzez korupcje i tworzenie "prawa" na cmentarzach czy tego typu miejscach.

No ale czego się można spodziewać po "wykształconych", "młodych" z "dużych miast" widzów tvn i innego GWna!? (pytanie retoryczne)

--
iaforek

Data: 2010-01-15 14:37:47
Autor: zbig

Użytkownik "iaforek" <iaforek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hipkg1$li0$1inews.gazeta.pl...
[...]

W dyskusjach w tej sprawie niepotraficie niczego sensownego powiedzieć z wyjątkiem rytualnego wymienienia 4 imion i cmentarza. To jest nie tylko nudne , ale sprawia wrażenie jakiegoś natrętctwa. A niby jak ludzie , którzy się znają mają się do ssiebie zwracać? Panie ministrze? Panie Zbigniewie?
Wiem że trudno zrozumieć ludziiom waszego pokroju skoro jeden z was zwraca się do swojego brata panie prezesie, pokornie meldując mu wykonanie zadanai (bedąc najwyższym urzędnikiem w państwie!!!).
Swoją drogą ten obowiązek czołobitności w PiS stwarza równiez okazję do jawnej kpiny z prezesa, którą uprawiają inteligentni i cyniczni goście tupu Kurski czy Poncyljusz.
Osobiście jestem skłonny przymknąć oko na nie do końca jasny kontekst interesów większości przedsiębiorczych ludzi w państwie, jeśli to przynosi efekt. Już mówimy o schetynówkach, orlikach, niedługo będą tuskówki (autostrady).
Wasza formacja jest organicznie niezdolna do zbudowania czegokolwiek. Chorobliwa podejrzliwość i szukanie afer i haków to jedyne pole aktywności w których wasze chore umysły sie samorealizują. Człowiek,który nie ma prawa jazdy, konta , żony w każdym normalnym kraju byłby wytykany jako dziwoląg a nie kandydat na przywódcę kraju. To gość pokroju Kononowicza,który również marzył, żeby niczego nie było.

Data: 2010-01-15 15:30:54
Autor: iaforek
> [...]

W dyskusjach w tej sprawie niepotraficie niczego sensownego powiedzieć z wyjątkiem rytualnego wymienienia 4 imion i cmentarza. To jest nie tylko nudne , ale sprawia wrażenie jakiegoś natrętctwa. A niby jak ludzie , którzy się znają mają się do ssiebie zwracać? Panie ministrze? Panie Zbigniewie?

Nie zrozumiałeś ironii. Co mnie wcale nie dziwi...

Osobiście jestem skłonny przymknąć oko na nie do końca jasny kontekst interesów większości przedsiębiorczych ludzi w państwie, jeśli to przynosi efekt.

Po co całe społeczeństwo ma czerpać zyski!? Lepiej niech będzie tak jak jest. Tu łapówka, tam telefon do znajomego ministra i interesy się kręci. By żyło się lepiej... kolegom :)

Wasza formacja jest organicznie niezdolna do zbudowania czegokolwiek. Chorobliwa podejrzliwość i szukanie afer i haków to jedyne pole aktywności w których wasze chore umysły sie samorealizują.

Jaka nasza formacja? Masz jakieś zwidy :) No cóż, ostatnio nawet w tvnie, wykształciuchwo-aspirująca dziennikarka wypatrzyła awarię prądu w Warszawie, której nie było :) To pewnie stąd biorą się te wszystkie upiory w Twojej głowie: awarie prądu, poczucie niepokoju, zaszczucia, kaczki-dziwaczki, yeti, ufo... lmao

Człowiek,który nie ma prawa jazdy, konta , żony w każdym normalnym kraju byłby wytykany jako dziwoląg a nie kandydat na przywódcę kraju. To gość pokroju Kononowicza,który również marzył, żeby niczego nie było.

Kto? Prezydent Lech Kaczyński nie ma żony? Coś Ci się naprawdę poprzewracało w tym wykształciuchowym móżdzku ;)

--
iaforek

Data: 2010-01-16 03:34:21
Autor: zbig
On 15 Sty, 16:30, "iaforek" <iafo...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

> W dyskusjach w tej sprawie niepotraficie niczego sensownego powiedzie z
> wyj tkiem rytualnego wymienienia 4 imion i cmentarza. To jest nie tylko
> nudne , ale sprawia wra enie jakiego natr tctwa. A niby jak ludzie , kt rzy
> si znaj maj si do ssiebie zwraca ? Panie ministrze? Panie Zbigniewie?

Nie zrozumia e ironii. Co mnie wcale nie dziwi...

> Osobi cie jestem sk onny przymkn oko na nie do ko ca jasny kontekst
> interes w wi kszo ci przedsi biorczych ludzi w pa stwie, je li to przynosi
> efekt.

Po co ca e spo ecze stwo ma czerpa zyski!? Lepiej niech b dzie tak jak jest. Tu ap wka, tam telefon
do znajomego ministra i interesy si kr ci. By y o si lepiej... kolegom :)

> Wasza formacja jest organicznie niezdolna do zbudowania czegokolwiek.
> Chorobliwa podejrzliwo i szukanie afer i hak w to jedyne pole aktywno ci w
> kt rych wasze chore umys y sie samorealizuj .

Jaka nasza formacja? Masz jakie zwidy :) No c , ostatnio nawet w tvnie, wykszta ciuchwo-aspiruj ca
dziennikarka wypatrzy a awari pr du w Warszawie, kt rej nie by o :) To pewnie st d bior si te
wszystkie upiory w Twojej g owie: awarie pr du, poczucie niepokoju, zaszczucia, kaczki-dziwaczki,
yeti, ufo... lmao

> Cz owiek,kt ry nie ma prawa
> jazdy, konta , ony w ka dym normalnym kraju by by wytykany jako dziwol g a
> nie kandydat na przyw dc kraju. To go pokroju Kononowicza,kt ry r wnie
> marzy , eby niczego nie by o.

Kto? Prezydent Lech Kaczy ski nie ma ony? Co Ci si naprawd poprzewraca o w tym
wykszta ciuchowym m dzku ;)

--
iaforek

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

A gdzie tumanie ja napisalem, ze tu chodzi o prezydenta. Każdy debil
domyśliłby się tu chodzi o prezesa.

Data: 2010-01-18 09:40:16
Autor: iaforek
[...]

Uwierz mi, że się domyśliłem. Tak sobie z Ciebie zażartowałem. Już wcześniej zauważyłem, że na ironii się nie znasz (czy też nie potrafisz jej objąć swoim "światłym" umysłem).

BTW Chamstwo i wyzwiska nie są objawem inteligencji, panie "wykształcony" z "dużego miasta" lmao.

--
iaforek

Data: 2010-01-18 02:59:52
Autor: zbig
On 18 Sty, 10:40, "iaforek" <iafo...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Nie wygladało mi to żart. Zeszta , jeśli tak, to wskaż mi pointę do
śmiechu bo jakoś tym swoim "wykształciuchowym móżdżkiem" nie mogę jej
wyłowić.
I panie z zadupia bez wykształcenia lecz swoje kompleksy gdzie
indziej. Sa takie grupy - zdrowie psychiczne, czy jakoś tam, rodzina
Radia Maryja, neokatechumenat itp.

Data: 2010-01-18 12:27:05
Autor: iaforek
On 18 Jan, 10:59, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

I panie z zadupia bez wykształcenia lecz swoje kompleksy gdzie

Powtórzę raz jeszcze: chamstwo i wyzwiska nie są objawem inteligencji..
Wręcz przeciwnie.

indziej. Sa takie grupy - zdrowie psychiczne, czy jakoś tam, rodzina
Radia Maryja, neokatechumenat itp.

Cieszę się bardzo, że te formy pomocy nie są Ci obce.

--
iaforek

Data: 2010-01-15 17:25:20
Autor: awe
Tak "Rysiek" zalatwial interesy
Ewidentnie masz cos z glowa jak kawecki czy cyc i jeszcze paru innych czerwoncow. Moze przestan hamowac przedsiebiorczosc i daj tu ogloszenie z prywatnym adresem zostawiajac swoje drzwi otwarte. Na pewno jakis przedsiebiorczy przedsiebiorca cie obrobi
awe

Data: 2010-01-15 16:12:17
Autor: zbig
On 15 Sty, 17:25, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

A ty jesteś  z zawodu psychiatrą? Nie lękajcie się . To było pytanie
retoryczne. Mogę się  domyślić, ze jakimś cudem udało ci się zaocznie
skończyć jakąś Akademię pana Kleksa
Z moją głową w porządku , zarabiam nią na rodzinę. Z głębi twoich
wypocin wnioskuję , ze na  taki efekt musisz pracować kończynami.
Od dawna nabrałem przekonania, ze wrodzone zaniki w mózgu nie
pozwalają ci na podjecie rzeczowej dyskusji o faktach .Nie zwykłem się
wyżywać na osobach ociężałych umysłowo, ale na pocieszenie mogę ci
oznajmić, że w przyszłym życiu będziemy wszyscy równi (nie do wiary!).
BTW
Nie martw sie o mnie. jesli jaki śprzedsiębiorca chciałby mnie obrobić
to się spotka ze mna w sądzie

Data: 2010-01-16 13:12:56
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a2047443-a3df-465c-a236-e9e38beae6d9s31g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
chyba jak cie odwiedzi u spychiatry
awe

Data: 2010-01-16 10:45:31
Autor: cirrus
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hipr42$b8s$1news.task.gda.pl...
[...]

Jak to pisowskie głąby, potrafią się jak papugi wyuczyć kilku nieskomplikowanych formułek, myślenie pozostawiają "małemu geniuszowi".

--
stevep

Data: 2010-01-30 00:41:27
Autor: awe

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hirut3$vv1$1news.vectranet.pl...
[...]

jesli to pisowskie glaby to gdzie szukac ciebie ..na drzewie? zejdz steve z drzewa bo jeszcze ktos pomysli ze jestes malpa albo goryl
awe
awe

Tak "Rysiek" załatwiał interesy