Tak-Tak

Data: 2015-01-04 12:11:15
Autor: zlotowinfo
Tak-Tak
Użytkownik "badabum" <badaUSUŃ@go2.pl> napisał w wiadomości news:shjaaa5kclbf2uegknelt19gh4i60h00db4ax.com...
Moja mama ma taryfę w Tak-Taku. Co miesiąc ściągają jej 3 zł za
ważność konta. Obecnie ważność konta ma do 2016 roku. I teraz pytanie
czy można zrezygnować z tch 3 zł, jakie będą konsekwencje rezygnacji
tzn. do kiedy będzie ważne konto i co z kasą jaka jest na koncie.

trzeba być skończonym d... by mieć taką taryfę

Data: 2015-01-04 22:04:45
Autor: J.F.
Tak-Tak
Dnia Sun, 4 Jan 2015 12:11:15 +0100, zlotowinfo napisał(a):
[...]

Niekoniecznie, zycie jest bardziej skomplikowane ...

J.

Data: 2015-01-04 22:50:43
Autor: xxx
Tak-Tak
W dniu 2015-01-04 o 22:04, J.F. pisze:
[...]

Zaproponuj mamie przeniesienie numeru do www.klucz.net
19gr/min. do wszystkich, rok wazne konto, pakiety minut po max. 12gr/min do wszystkich sieci.

Data: 2015-01-04 23:06:49
Autor: re
Tak-Tak

Użytkownik "xxx"

[...]

-- -
A ten rok to ... trzeba codziennie wydawać 10zł ? :-)

Data: 2015-01-05 00:11:28
Autor: J.F.
Tak-Tak
Dnia Sun, 04 Jan 2015 22:50:43 +0100, xxx napisał(a):
Zaproponuj mamie przeniesienie numeru do www.klucz.net
19gr/min. do wszystkich, rok wazne konto, pakiety minut po max. 12gr/min do wszystkich sieci.

A gdzie to zapisane ? Bo w regulaminie wspomniany jest okres waznosci dla polaczen
wychodzacych, tylko nie podany jaki, jest niejasne odeslanie do
cennika.
Cennika niemal nie ma, w tym co jest nic o waznosci nie pisze,
doladowania nieopisane - czyli wielka amatorszczyzna :-)

Ale za to tania ... za granice, bo w kraju najdrozej i ... tak sobie
:-)

J.

Data: 2015-01-05 16:24:45
Autor: dizel
Tak-Tak
On Mon, 5 Jan 2015 00:11:28 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Z tym kluczem to akurat prawda, każde doładowanie od 5zł przedłuża
ważność o rok, czy jest to zapisane w regulaminie to nie wiem bo nie
chce mi się sprawdzać ale mam kartę tej sieci i nic mi jeszcze nie
zablokowali.
Najśmieszniejsze jest to że w Polsce mam stawkę 29gr/min, a dzwoniąc
do Wielkiej Brytanii płacę 15gr/min.

Pozdrawiam

Data: 2015-01-05 16:26:16
Autor: dizel
Tak-Tak
On Mon, 05 Jan 2015 16:24:45 +0100, dizel <xxx@xxx.xx> wrote:

[...]

A nawiązując do tematu wątku to roczną ważność konta też mam za darmo.

Pozdrawiam

Data: 2015-01-05 23:20:23
Autor: xxx
Tak-Tak
W dniu 2015-01-05 o 16:24, dizel pisze:
[...]

W klucz.net dzwonisz do wszystkich numerów w Polsce (także stacjonarnych) za 19gr/min. a w pakietach nawet 6 gr/min.do wszystkich sieci -500min za 30zł/m-c

Data: 2015-01-06 00:25:28
Autor: J.F.
Tak-Tak
Dnia Mon, 05 Jan 2015 23:20:23 +0100, xxx napisał(a):
[...]

Ale pytanie bylo, gdzie to zapisane :-)

a w pakietach nawet 6 gr/min.do wszystkich sieci -500min za 30zł/m-c

Za 30 zl to teraz mozna miec no limit ... a my tu raczej pytamy o 50 min/mc.

J.

Data: 2015-01-06 00:35:38
Autor: xxx
Tak-Tak
W dniu 2015-01-06 o 00:25, J.F. pisze:
[...]

Cena pakietu 3 PLN
Bezpłatne minuty do wszystkich w Polsce 20
Sposób aktywacji *121*11*10#
Ważność pakietu (w dniach) 30

Cena pakietu 6 PLN
Bezpłatne minuty do wszystkich w Polsce 50
Sposób aktywacji *121*11*11#
Ważność pakietu (w dniach) 30

Cena pakietu 10 PLN
Bezpłatne minuty do wszystkich w Polsce 100
Sposób aktywacji *121*11*12#
Ważność pakietu (w dniach) 30

Cena pakietu 20 PLN
Bezpłatne minuty do wszystkich w Polsce 250
Sposób aktywacji *121*11*14#
Ważność pakietu (w dniach) 30

Data: 2015-01-06 10:39:05
Autor: dizel
Tak-Tak
On Tue, 6 Jan 2015 00:25:28 +0100, "J.F."

W regulaminie: paragraf 13 pkt 2

Pozdrawiam

Data: 2015-01-07 01:13:50
Autor: J.F.
Tak-Tak
Dnia Tue, 06 Jan 2015 10:39:05 +0100, dizel napisał(a):
On Tue, 6 Jan 2015 00:25:28 +0100, "J.F."
W klucz.net dzwonisz do wszystkich numerów w Polsce (także
Ale pytanie bylo, gdzie to zapisane :-)

W regulaminie: paragraf 13 pkt 2

Tam jest o deaktywacji. Z braku innych zapisow mozna by to i tak
rozumiec, ale co powiesz na par 3 pkt 3

3. Umowa zostaje zawarta na czas nieoznaczony. Okres w jakim Klucz
Telekomunikacja zapewnia Abonentowi dostęp do Sieci obejmuje okres
ważności dla usług wychodzących oraz następujący po nim okres ważności
dla usług przychodzących, w którym Karta SIM umożliwia jedynie
korzystanie z niektórych Usług, w szczególności połączeń
przychodzących oraz połączeń z numerami alarmowymi.

oraz par 6 pkt 6 i 7 i 8 J.

Data: 2015-01-07 10:17:18
Autor: dizel
Tak-Tak
On Wed, 7 Jan 2015 01:13:50 +0100, "J.F."
[...]

Wiadomo nie ma tabelki żadnej czy konkretnej informacji w regulaminie,
ale jest mowa o 365 dniach więc można to podciągnąć

[...]

mowa o okresie ważności poł wychodzących i przychodzących tyle że nie
ma konkretnej liczby dni.

oraz par 6 pkt 6 i 7 i 8

Szczerze to już mi się nie chce tego studiować. Dla mnie ważne jest
jak to działa w praktyce. A działa tak jak być powinno.

Pozdrawiam

Data: 2015-01-07 10:49:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tak-Tak

"dizel" 41upaap1gj35k6oq084qp2qb49u5staidt@4ax.com

Szczerze to już mi się nie chce tego studiować. Dla mnie ważne jest
jak to działa w praktyce. A działa tak jak być powinno.

Czyli kooperuje z Solorzem. :)

Tak-Tak