Tak-Tak/Heyah

Data: 2010-04-18 10:10:24
Autor: Grzegorz Krukowski
Tak-Tak/Heyah
Czy ktos, kto używa(ł) obu sieci może powiedzieć czy w praktyce
występują jakieś różnice między nimi (jakość, stabilność połączeń,
itp.)? Bo kosztowo widzę jest podobnie, tyle że w Heyah tańsze rozmowy
na część zagranicy i internet.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-04-18 13:09:56
Autor: Piotrek
Tak-Tak/Heyah
Ja używam obu. Róznicy nie widzę żadnej, jakość i stabilnosć połączeń i tu,
i tu identyczna, dobrze wszystko słychać, no chyba że w jakimś trudnym
terenie typu wąwóz byłem, to wtedy się łączność pogarszała, ale to
oczywiste i w każdej sieci tak jest. Nigdy mi też nie zerwało połączenia.

Tak-Tak/Heyah