Tak Tak duży stan konta

Data: 2010-11-02 16:11:52
Autor: robertcb
Tak Tak duży stan konta
Mam b.dużo kasy na Tak Taku.
Czy macie jakiś sposób na odzyskiwanie tej kasy?

Proszę o poważne odpowiedzi.

Jeśli nie zależy Ci na numerze, to sprzedaj tą karte sim na allegro.
Myślę że sprzedasz co najmniej za jakieś 60% jej stanu konta, a to znacznie więcej niż 1/3 kwoty z zamiany sms na gotówkę.

Data: 2010-11-02 20:14:19
Autor: A
Tak Tak duży stan konta
Problem w tym, że numer potrzebuje :-)

Data: 2010-11-02 00:08:04
Autor: VomitroN
Tak Tak duży stan konta

Użytkownik "A" <bdfaypxma@jadamspam.pl> napisał w wiadomości
Problem w tym, że numer potrzebuje :-)

Wykup komus smsem dodatkowy transfer na Chomiku :)

--
VomitroN

" All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

Tak Tak duży stan konta