Tak Tak duży stan konta

Data: 2010-11-03 06:30:51
Autor: Miroro
Tak Tak duży stan konta

Użytkownik "A" <bdfaypxma@jadamspam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iajf63$f9s$1news.vectranet.pl...
Mam b.dużo kasy na Tak Taku.
Czy macie jaki¶ sposób na odzyskiwanie tej kasy?

Proszę o poważne odpowiedzi.

Jest sporo rzeczy płatne SMS np. konta premium w różnego rodzaju grach, jakies monety, virtualne przedmioty itp. Może na allegro dałoby sie z kim¶ porozumieć. On przelewa kase, a ty my doladowujesz co¶ tam. My¶lę, że powinno sie sporo odzyskać.
pozdrawiam

Data: 2010-11-03 08:27:32
Autor: robertcb
Tak Tak duży stan konta

> [...]
Jest sporo rzeczy płatne SMS np. konta premium w różnego rodzaju grach, jakies monety, virtualne przedmioty itp. Może na allegro dałoby sie z kim¶ porozumieć. On przelewa kase, a ty my doladowujesz co¶ tam. My¶lę, że powinno sie sporo odzyskać.

Sporo rzeczy ale mało praktycznych.
W bankomacie nie wypłacisz, w sklepie stacjonarnym nie zapłacisz, biletu na przejazd nie kupisz...

Data: 2010-11-03 13:56:37
Autor: a
Tak Tak duży stan konta
robertcb@poczta.onet.pl wrote on 2010-11-03 :
W bankomacie nie wypłacisz, w sklepie stacjonarnym nie zapłacisz, biletu na przejazd nie kupisz...

Zaraz zaraz - włąśnie chyba w W-wie można za bilety autobusowe komórką płacić - nie miałem okazji testować, ale coś tam było na przystanku napisane. Może ktoś potwierdzić?

Data: 2010-11-03 14:00:35
Autor: bofh@nano.pl
Tak Tak duży stan konta
On 03.11.2010 13:56, a wrote:
[...]

Ale nie płacisz z pieniędzy na koncie komórkowym, tylko trzeba zrobić
przelew do mpay.

--
wer <",,)~~
http://szumofob.eu

Data: 2010-11-03 14:07:57
Autor: Liwiusz
Tak Tak duży stan konta
W dniu 2010-11-03 13:56, a pisze:
[...]

   Przez komórkę, ale nie z konta pre-paida, tylko po przelaniu na mpay odpowiednich środków.

--
Liwiusy

Data: 2010-11-04 00:56:04
Autor: Michał Lorenc
[OT] Tak Tak duży stan konta
Cze¶ć, a <a@b.com>. Masz klej? To cze¶ć.

W bankomacie nie wypłacisz, w sklepie stacjonarnym nie zapłacisz,
biletu na przejazd nie kupisz...

Zaraz zaraz - wł±¶nie chyba w W-wie można za bilety autobusowe
komórk± płacić - nie miałem okazji testować, ale co¶ tam było na
przystanku napisane. Może kto¶ potwierdzić?

Czasem drogo wychodzi. Jeden przejazd - jedna komórka...

--
Michał Lorenc
 Tu kto¶ powiedzieć mógłby "co za pech"

Tak Tak duży stan konta