Tak-Tak koniec pakietow do Heyah?

Data: 2009-03-14 12:25:35
Autor: Titus Atomicus
Tak-Tak koniec pakietow do Heyah?
Witam,
Czy z oferty Tik-Taka zniknely pakiety do Heyah, Era, stacjonarne? Znaczy *122*1#
Przynajmniej od wczoraj wraca komunikat, ze 'usluga chwilowo niedostepna, prosimy sprobowac pozniej'.
Ale czy chwilowo, czy calkiem nie? Dziala u kogos?
TA

Data: 2009-03-14 12:35:53
Autor: tl

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-6AC740.12253514032009news.onet.pl...
[...]

Właśnie chciałem odwołać numerek z grosze i mam ten sam komunikat.
Może padli lub coś szykują na poniedzałek?
WWW też nie działa.

tl

Data: 2009-03-16 00:07:30
Autor: Titus Atomicus
In article <gpg4qr$k0l$1@news.onet.pl>, "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> wrote:

> [...]

Właśnie chciałem odwołać numerek z grosze i mam ten sam komunikat.
Może padli lub coś szykują na poniedzałek?

Jak podal kol. Rafik dziala numer *9797.
Tam w dziale pakietow wybieramy nr 1 i to sa wlasnie te stare (choc nic nie mowia o Heyah, ale jest), ktore byly pod *122*1#

TA

Tak-Tak koniec pakietow do Heyah?