Tak-Tak podwojne doladowanie

Data: 2009-06-01 13:43:22
Autor: Titus Atomicus
Tak-Tak podwojne doladowanie
Witam,
W sobote, tj. 30. maja, zdazylem doladowac za 25zl w punkcie Era. Z mysla o tym, ze jeszcze potem zdaze doladowac za 150zl i mi sie to podwoi.
Pracownicy zapewniali mnie, ze wg regulaminu wazne jest to pierwsze doladowanie - musze je wykonac do 30 maja. Drugie doladowanie trzeba przeprowadzic w ciagu 5 dni, czyli w takiej sytuacji moze byc juz po 30 maja.
SMS potwierdzajacy to doladowanie 25zl dostalem po kilku minutach.
Potem jakis sms, ze jak doladuje w ciagu 21 dni to otrzymam premie 10zl.
I to wszystko.
Zadnego potwierdzenia, ze kwalifikuje sie do podwojnego doladowania.
Reklamowac, czy nie ma sensu?
Pozdrav
TA

Data: 2009-06-01 13:48:16
Autor: Liwiusz
[...]

1. Promocja trwa do 30 czerwca 2009r.
2. Nie trzeba czekać na smsa z zaproszeniem do promocji

--
Liwiusz

Data: 2009-06-01 14:23:48
Autor: kowtow

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h00f5s$tcs$4news.onet.pl...
[...]

Niestety nie dostaniesz 10 zł tylko 10 min ważnych 7 dni

Data: 2009-06-02 20:30:39
Autor: orcio
[...]

najlepiej szukać / pytać u źródła:
http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/documents/ind/tak_tak/reg_2xtaktak.pdf

orcio

Data: 2009-06-08 08:07:17
Autor: mgorecki731
Tak-Tak podwojne doladowanie
to ja zamiast okresowych podwójnych doładowań wybrałbym comiesięczne
pewne z NOG gdzie za stałe zasilanie konta są minuty do wykorzystania
gdzie popadnie. Lepiej jest mieć coś stałego niż raz a porządnie a
później nie można tego wykorzystać.

Tak-Tak podwojne doladowanie