Tak-Tak vs Play

Data: 2009-06-04 16:40:33
Autor: Titus Atomicus
Tak-Tak vs Play
Witam,
Znajomy chce migrowac do Playa...
Ale czy rzeczywiscie to takie korzystne?
Dla uproszczenia - jak dotad nie dzwoni do Playa i z doladowaniami miesci sie w 'podwojnych doladowaniach' Tik Taka.

No bo tak na szybko:

Play
 29gr/min, SMS ?
roaming:
 1,60; przychodzace 0,75
 SMS 0,57
Internet ?
Jakies dodatkowe pakiety?

Tak-Tak
59gr/minute
ale przy podwojnym doladowaniu tez wychodzi ok.30gr
No i te 29 gr/godzine do Ery i stacjonarnych
SMS?

roaming? Internet?

inne?

Czy moglibyscie pouzupelniac wg swojej wiedzy?

TA

Data: 2009-06-04 07:50:59
Autor: i.tomasz.i
Tak-Tak vs Play
On 4 Cze, 16:40, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

A skąd ty wiesz, gdzie on dzwoni? Jakiś opiekun jego jesteś czy co?
Analizujesz każdy nr, sprawdzasz go w bazie operatorów czy 50xxx to
przeniesiony nr, czy nie itp. ?

Data: 2009-06-04 17:20:18
Autor: Titus Atomicus
Tak-Tak vs Play
In article <ac64afe5-82a8-4064-8310-f1065b03358f@p4g2000vba.googlegroups.com>,
 i.tomasz.i@gmail.com wrote:

> [...]

A skąd ty wiesz, gdzie on dzwoni? Jakiś opiekun jego jesteś czy co?
Analizujesz każdy nr, sprawdzasz go w bazie operatorów czy 50xxx to

Tego oczywiscie nie wiem.
Ale skad ta agresja, zamiast merytorycznej odpowiedzi na pytanie?
Kolega, jak mniemam jakis oszolom z playa?

Moge tylko powiedziec, ze np. ja, mimo, ze bywam na pl..misc.telefonia.gsm nie wisze caly czas na telefonie. Wydaje miesiecznie jakies 50zl na telefony, z tego prawie wszytsko (jakies 90%) do rodziny i znajomych, i na stacjonarne. Wiec argumenty, ze wszycscy juz przeszli na Playa, tylko ja o tym nie wiem, sa calkiem bezsensowne.

Czekam na merytoryczne odpowiedzi a nie kolejne oftopiki.

TA

Data: 2009-06-04 08:37:43
Autor: i.tomasz.i
Tak-Tak vs Play
On 4 Cze, 17:20, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article
<ac64afe5-82a8-4064-8310-f1065b033...@p4g2000vba.googlegroups.com>,

 i.tomas...@gmail.com wrote:

> [...]

do rodziny i znajomych, i na stacjonarne. Wiec argumenty, ze wszycscy
juz przeszli na Playa, tylko ja o tym nie wiem, sa calkiem bezsensowne.

Tak, oszołom, spójrz na ip, piszę z HQ playa, gruszka mnie biczuje i
muszę zachwalać play.
Ale tak na zdrowy rozsądek, chcesz kogoś uszczęśliwiać na siłę?
Może kolega sam wie co dla niego dobre, sobie wszystko skalkulował i
nie chcę ładować co miesiąc określoną kwotą i liczyć na to, że
kiedyśtam cud z nieba spadnie w postaci x2 ładowania.

Data: 2009-06-04 19:47:22
Autor: Titus Atomicus
Tak-Tak vs Play
In article <52f9e03f-6617-4c0a-bfb6-e7ebe7604809@g20g2000vba.googlegroups.com>,
 i.tomasz.i@gmail.com wrote:

Tak, oszołom, spójrz na ip, piszę z HQ playa, gruszka mnie biczuje i
muszę zachwalać play.

Ale ja nie mowie, ze jestes pracownikiem Playa (choc oczywiscie nie wykluczam). Zdaje, ze przeniosles tam numer.

Ale tak na zdrowy rozsądek, chcesz kogoś uszczęśliwiać na siłę?

Ja chce kogos uszczesliwiac?
Obawiam sie ze nie rozumiem.

Może kolega sam wie co dla niego dobre, sobie wszystko skalkulował

Kolega sie zastanawia. Zestawienie, o ktorym mowilem pomogloby jemu i innym w podejmowaniu decyzji.
Jak na razie 99% postow w tym watku - nie pomaga w zaden sposob.

nie chcę ładować co miesiąc określoną kwotą i liczyć na to, że
kiedyśtam cud z nieba spadnie w postaci x2 ładowania.

Nie pamietam skad przenosiles sie do tego Playa. Pewnie z jakiegos abonamentu.
Oferta Playa jest OK, ale IMHO nie jest az tak szalenie atrakcyjna w stosunku do konkurencji, ze wszyscy musza sie do tego Playa przeniesc.

Ja w Tak-Taku doladowywuje jakies 300zl w roku. 'Doladowania podwojne' sa dwa razy w roku.
A co do waznosci konta to mam teraz wazne do konca marca 2010. Wiec moglbym do tego czasu wogole nie ladowac. Calkiem jak w Playu.

TA

Data: 2009-06-05 09:06:20
Autor: tl
Tak-Tak vs Play

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-D21D77.19472204062009news.onet.pl...

Ja w Tak-Taku doladowywuje jakies 300zl w roku. 'Doladowania podwojne'
sa dwa razy w roku.

W tamtym roku było tylko jedno normalne. Na koniec roku trzeba było się ostro gimnastykować, zmniejszać ilość kasy na koncie żeby być może załapać się na przydział. Dopiero w tym roku dostali kopa w dupę od playa i już jest drugie choć nie minęło pół roku. Olać taką łaskę. W playu jest bez łaski. Ponadto do ceny minuty dolicz 25 pln uruchamiających podwójne.

Data: 2009-06-04 17:47:23
Autor: osiek
Tak-Tak vs Play
Twoje wyliczenia sa niepełne. Brakuje w nich: minut za przychodzące w play, bonusów za doładowanie w play. Kiedyś w tak taku też był bonus za przychodzące nie wiem jak teraz jest. Ale wszystko to znajdziesz na stronach operatorów.

Ważniejsze od tego ile kosztuje minuta jest to , ile się wydaje na telefon.

Przykład? jeden z telefonów w mojej rodzinie wykorzystywany jest sporadycznie max 30 min miesięcznie co przy stawkach 29gr/min daje jakieś 9pln. Żadna sieć oprócz play nie przedłuża przy tak niskim doładowaniu o conajmniej miesiąc (na miesiąc trzeba conajmniej 20pln) co powoduje efekt skarbonki. W playu wystarczy po prostu doładowywać bo konto jest ważne rok po każdym doładowaniu. Stawki przy takiej ilości minut mają drugorzędne znaczenie. Drugi telefon z kolej wyląduje prawdopodobniej w tak taku bo z niego sporo rozmów jest na stacjonarne i to raczej z tych dłuższych.

Jeśli chcesz naprawdę pomóc koledze poproś go o biling np z ostatnich trzech szesciu miesiecy i policz gdzie bedzie taniej i o ile. Czasem roznice będą niewielkie i nie ma co sobie głowy zawracać

Data: 2009-06-04 19:24:25
Autor: qwerty
Tak-Tak vs Play
Użytkownik "osiek" <osiek@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h08qsd$4t1$1@nemesis.news.neostrada.pl...
Przykład? jeden z telefonów w mojej rodzinie wykorzystywany jest sporadycznie max 30 min miesięcznie co przy stawkach 29gr/min daje jakieś 9pln.

To i tak dużo. Jak mam mało spraw to potrafię 10zł wydać przez 2 miesiące. :]

Data: 2009-06-04 20:01:23
Autor: gregor
Tak-Tak vs Play
qwerty pisze:

To i tak dużo. Jak mam mało spraw to potrafię 10zł wydać przez 2 miesiące. :]

w takim razie doladowanie 5 zl na rok chyba Ci powinno wystarczyc :)

gregor

Data: 2009-06-04 19:25:16
Autor: Titus Atomicus
Tak-Tak vs Play
In article <h08qsd$4t1$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 osiek <osiek@gazeta.pl> wrote:

Twoje wyliczenia sa niepełne.

Ale to nie sa wyliczenia.
Czy na prawde nie mozemy wspolnie uzupelnic tego porownania?
Ja wpisalem to co sam znam.

Brakuje w nich: minut za przychodzące w play, bonusów za doładowanie w play. Kiedyś w tak taku też był bonus za przychodzące nie wiem jak teraz jest. Ale wszystko to znajdziesz na stronach operatorów.

Nie chce mi sie.
Wpisalem, to co sam wiem. Mialem nadzieje ze efekt bedzie interesujacy.
Ale chyba nikogo to nie interesuje. Jak na razie brak odpowiedzi na temat.

Ważniejsze od tego ile kosztuje minuta jest to , ile się wydaje na telefon.

Ale tego mozna sie dowiedziec dopiero po przeniesieniu numeru i poczekaniu kilku miesiecy.

Jeśli chcesz naprawdę pomóc koledze poproś go o biling np z ostatnich trzech szesciu miesiecy i policz gdzie bedzie taniej i o ile.

Nie chce mi sie.
Czy mozemy ograniczyc posty w tym watku do takich, ktore odpowiadaja na zadane przeze mnie pytania?

TA

Data: 2009-06-04 20:11:55
Autor: JarekCz
Tak-Tak vs Play

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-BE93B6.19251604062009news.onet.pl...
In article <h08qsd$4t1$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
osiek <osiek@gazeta.pl> wrote:

Nie chce mi sie.
Nie chce mi sie.
TA

Jak Ci się nie chce, to nie wyręczaj się innymi.

Jarek

Data: 2009-06-04 20:14:35
Autor: osiek
Tak-Tak vs Play
zwrot klucz w Twoich postach : „nie chce mi się".
to czego nie uzupełniłeś w swojej wyliczance możesz znaleźć na stronach operatorów w 5 minut? znacznie szybciej niż spłyną tutaj odpowiedzi

Ale tego mozna sie dowiedziec dopiero po przeniesieniu numeru i
poczekaniu kilku miesiecy.

no właśnie po to by policzyć to nie trzeba przenosić numeru. Skoro ma i używa to już wiesz ile wydał w tym czasie i ile rozmawiał. Teraz wystarczy policzyć ile by zapłacił w innej sieci. A bez informacji ile gdzie wydzwania ile i skąd odbiera połączeń nikt Ci nie powie co wybrać ma Twój kolega. Ale jak tobie się nie chce to nikomu tu pewnie też się nie będzie chciało za Ciebie to robić. Od jakiegoś czasu reklamuje się m.in. na bilboardach porównywarka ofert GSM. Może to Ci się chociaż zachce

Data: 2009-06-04 21:17:35
Autor: Titus Atomicus
Tak-Tak vs Play
In article <h0932e$8gv$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 osiek <osiek@gazeta.pl> wrote:

zwrot klucz w Twoich postach : ?nie chce mi się".
to czego nie uzupełniłeś w swojej wyliczance możesz znaleźć na stronach operatorów w 5 minut? znacznie szybciej niż spłyną tutaj odpowiedzi

Ja napisalem, co sam wiedzialem. Niejako z pamieci.
Wystarczylo dopisac do tego informacje ktorych brakuje.
Powstaloby jakies sensowne porownanie.
No nic - najwyrazniej - idea pracy zespolowej, wiki, jest wsrod tu obecnych obca. Albo umiejetnosc CZYTANIA ze zrozumieniem i PISANIA na temat.
Z mojej strony EOT.
Szkoda mojego czasu a wy sobie tu wymieniajcie poglady.

TA

Data: 2009-06-04 16:51:47
Autor: kowtow
Tak-Tak vs Play

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-AE77EA.16403304062009news.onet.pl...
[...]

Wszystko pięknie gdyby nie internet chyba najdroższy

Poza tym jak dla mnie najlepsza oferta Dzwonię tylko na stacjonarne i do Ery i w pakietach z podwójnym doładowaniem wychodzi gdzieś około 10 gr za minutę.
Nie przeszedłem jeszcze do Nowego Tak Tak bo mam
Tak tak Fon z umową do sierpnia i rozważałem przejscie do Playa ale po zastanowieniu dla mnie Tak tak jest NAJTAŃSZY. Czekam tylko na internet powiedzmy jak w HEYAH

Data: 2009-06-04 19:47:34
Autor: orcio
Tak-Tak vs Play
kowtow pisze:
[...]

jak załadujesz mega pakiet to 14gr na erę i stacjonarne czyli przy 2xTT 7gr / min wychodzi co sie bardziej opłaca nic TP <-- -> TP bo tam standard to 35gr / 3min a tu naliczanie sekundowe
orcio

Data: 2009-06-04 20:01:39
Autor: Titus Atomicus
Tak-Tak vs Play
In article <h091f2$4r0$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 orcio <orcio@NOSPAMinteria.pl> wrote:

jak załadujesz mega pakiet to 14gr na erę i stacjonarne czyli przy 2xTT 7gr / min wychodzi co sie bardziej opłaca nic TP <-- -> TP bo tam standard to 35gr / 3min a tu naliczanie sekundowe

CZY MOZNA PROSIC O ODPOWIEDZI NA PYTANIA Z PIERWSZEGO POSTU?

Czyli uzupelnienie zestawienia?

TA

Data: 2009-06-05 01:07:15
Autor: ekrzysiek
Tak-Tak vs Play

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-AE77EA.16403304062009@news.onet.pl...
[...]

Witaj.

Taki przykład z domu.
Żona parę lat w tak taku, w końcu przeniesiona do Play (rozmowy poza sieć) widoczna różnica w kosztach na korzyść Play, oczywiście doładowania tak taka x2 były zawsze realizowane dość wysoko. Co więcej, wreszcie mam spokój z kupowaniem pakietów i czekaniem na podwójne doładowanie (będzie albo nie będzie). Jeśli kolega lubi internet w telefonie to spojrzał bym na gaduair ze wzglądu na gratisowe MB za doładowania, a jeśli lubi GG to tym bardziej bo jest za darmo (podstawowe ceny połączeń takie same, aktualnie brak roamingu).
I tak na dokładkę w Play i Gaduair są połączenia oczekujące, jak ktoś lubi :)

pozdrawiam.

Data: 2009-06-05 08:10:56
Autor: Dominik & Co
Tak-Tak vs Play
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

Znajomy chce migrowac do Playa...

Skoro chce, to chyba wie, co robi i policzył, że mu
się opłaci? Czy chce się osobiście przekonać,
jak procedura przenosin wygląda? :-)

Ale czy rzeczywiscie to takie korzystne?

Jak to w życiu- zależy dla kogo.

Dla uproszczenia - jak dotad nie dzwoni do Playa i z doladowaniami miesci sie w 'podwojnych doladowaniach' Tik Taka.

To ma szczęście. Ale może go opuścić ;-)

Play
 29gr/min, SMS ?

9 gr. Plus darmowe do wszystkich za doładowania.

Czy moglibyscie pouzupelniac wg swojej wiedzy?

Do TT- prawie darmowe długie dzwonienie dla innych taktakowców.
Do Play- drogie dzwonienie dla prawie wszystkich.

Jeśli zależy mu, żeby nikt mu nie pieprzył o d.. Maryni- Play :-)
Jeśli lubi długie pogaduchy- TT :-)

Dodatkowo, jeśli rozmawia mało i ładuje konto prepaid
jak skarbonkę- Play. Jeśli rozmawia sporo i do różnych sieci,
bez godzinnych pogaduch- może rozważyć też Carrefour Mova (25 gr
do wszystkich pod warunkiem mniej, niż 50% połączeń do Play).

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-06-04 23:46:38
Autor: BearBag
Tak-Tak vs Play
jesli gosc nie dzwoni do play to raczej te przenosiny nie sa
oplacalne.
W TT ma podobna cene za minute ok 30gr (przy podwojnych doladowaniach)
i niewiele ponad 10gr na Ere i stacjonarne. Do tego bonus za
przychodzace jest naliczany sekundowo a w Playu dopiero po
przekroczeniu 2min. Tak jak ktos pisal Era super nadaje sie dla kogos
kto gada godzinami, mozna konwersowac z mamusią albo babunia godzine
za 29gr. Wiec jesli znajomy ma spory procent znajomych w Erze i rzadko
dzwoni na Playa to nie ma sie co przenosic.

Data: 2009-06-05 09:29:54
Autor: Dominik & Co
Tak-Tak vs Play
BearBag napisał(a):
jesli gosc nie dzwoni do play to raczej te przenosiny nie sa
oplacalne.

Niekoniecznie- wystarczy, żeby dzwonił mało.

W TT ma podobna cene za minute ok 30gr (przy podwojnych doladowaniach)

A wszystkie inne sieci mają taką cenę standardowo. W TT dopiero
przy hurtowym zasilaniu w kasę.

i niewiele ponad 10gr na Ere i stacjonarne. Do tego bonus za
przychodzace jest naliczany sekundowo a w Playu dopiero po

Ale że bonus w TT jest tylko do Ery i stacjonarne, a w Play
do wszystkich to już tendencyjnie nie napisałeś :-)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-06-05 10:10:07
Autor: tl
Tak-Tak vs Play

[...]

W zależności od wielkości doładowania koszt zawiera się między 0,32 - 0,39 gr/min
Należy pamiętać o 25 pln uruchamiających promocję która podnosi koszt minuty.

No i te 29 gr/godzine do Ery i stacjonarnych

Kiedys było naliczanie minutowe i wszyscy odetchnęli gdy weszliśmy w sekundowe.
Naliczanie godzinowe jest cudem marketingu ery - podawane jako wielka korzyść dla dzwoniących i tak przez wielu odbierana.
I jeszcze w taryfie Happy początkowe miesiące idą nawet po 77 gr/min.
Pakiety minutowe wykluczają się z naliczaniem godzinowym.

W play wprowadzono dodatkowe bonusy za zebranie wielokrotności 30 pln w doladowaniach zrealizowanych w okresie jednego miesiąca.

Data: 2009-06-05 12:16:45
Autor: Titus Atomicus
Tak-Tak vs Play
In article <h0ajt0$jg0$1@news.onet.pl>, "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> wrote:

> [...]

Naliczanie godzinowe jest cudem marketingu ery - podawane jako wielka korzyść dla dzwoniących i tak przez wielu odbierana.

Owszem, to JEST korzysc. Mieli napisac, ze to jest mniej pol grosza za minute czyli 10 razy taniej niz najbardziej konkurencyjna konkurencja?

I jeszcze w taryfie Happy początkowe miesiące idą nawet po 77 gr/min.
Czyli przy TTx2 tylko 39.
Pomijam fakt, ze Happy juz w zasasadzie nie ma.
A ci ktorzy maja nie maja poczatkowego.

Pakiety minutowe wykluczają się z naliczaniem godzinowym.

Tzn.?

TA

Data: 2009-06-05 19:42:04
Autor: tl
Tak-Tak vs Play

wrote:

> [...]

Owszem, to JEST korzysc. Mieli napisac, ze to jest mniej pol grosza za
minute czyli 10 razy taniej niz najbardziej konkurencyjna konkurencja?

Nie, mieli napisać że za tą minutę jest 29 gr. Za sekundę też jest 29 groszy. Jest taniej pod warunkiem, że każda Twoja rozmowa będzie dłuższa niz 6 min. W innych przypadkach
będziesz stratny.

Pakiety minutowe wykluczają się z naliczaniem godzinowym.

Tzn.?

J.w.

Data: 2009-06-05 20:19:49
Autor: SDD
Tak-Tak vs Play

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0bldc$h6o$1news.onet.pl...

Nie, mieli napisać że za tą minutę jest 29 gr. Za sekundę też jest 29 groszy. Jest taniej pod warunkiem, że każda Twoja rozmowa będzie dłuższa niz 6 min. W innych przypadkach
będziesz stratny.

taaa, nawet na Ere te Twoje 6 minut obowiazuje?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-05 22:58:34
Autor: tl
Tak-Tak vs Play

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:h0bnk5$mfr$1news.onet.pl...

[...]

Tak samo jak Twoje 60 minut na Playa.

Data: 2009-06-06 02:11:57
Autor: SDD
Tak-Tak vs Play

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0c0tr$f2q$1news.onet.pl...

Tak samo jak Twoje 60 minut na Playa.

Lubisz prowadzic dyskusje o wyzszosci tapczana nad zlewozmywakiem?
Czy tez moze uwielbiasz spierac sie, czy lepszy jest odkurzacz marki Zelmer czy monitor LCD?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-06 11:24:37
Autor: tl
Tak-Tak vs Play

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:h0cc8d$6jl$1news.onet.pl...

> [...]

Czy tez moze uwielbiasz spierac sie, czy lepszy jest odkurzacz marki Zelmer czy monitor LCD?

Ależ skąd, staram się porwadzić rozmowę w tej samej konwencji co współdyskutant.

Data: 2009-06-05 23:11:09
Autor: Titus Atomicus
Tak-Tak vs Play
In article <h0bldc$h6o$1@news.onet.pl>, "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> wrote:

> [...]

Nie, mieli napisać że za tą minutę jest 29 gr. Za sekundę też jest 29 groszy. Jest taniej pod warunkiem, że każda Twoja rozmowa będzie dłuższa niz 6 min. W innych przypadkach

J.w.

Bardzo przepraszam, ale ja nie nadazam.
:-(
Dla mnie zapis '29 gr na godzine do Ery i stacjonarnych' jest calkowicie zrozumialy.

TA

Data: 2009-06-05 23:37:21
Autor: tl
Tak-Tak vs Play

wrote:

> [...]

:-(
Dla mnie zapis '29 gr na godzine do Ery i stacjonarnych' jest calkowicie

Znaczy jesteś "targetem" marketoidów ery ... lub marketoidem. Ale nie przejmuj się, to
nie jest groźne. Pozdrawiam.

Data: 2009-06-05 12:54:45
Autor: SDD
Tak-Tak vs Play

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0ajt0$jg0$1news.onet.pl...

Naliczanie godzinowe jest cudem marketingu ery - podawane jako wielka korzyść dla dzwoniących i tak przez wielu odbierana.

Jesli chce zadzwonic i gadac z kims godzine, to sorry, ale nie przekonasz mnie, ze 3 zl w Playu jest dla mnie korzystniejsze niz 29 groszy w Tak Taktu. Naprawde, ale nie istnieje taki argument, ktorym moglbys kogos przekonac.
Zwlaszcza jesli ktos z roznych powodow potrzebuje wykonywac wiecej takich polaczen (roznego rodzaju dlugie konsultacje, itp. Gdzies w terenie, gdzi enei mozna uzyc VOIPa. W Playu na jedna karte za 15 zl mozna pogadac w miesacu w taki sposob tylko 5 godzin i koniec, kolejnego pakietu na te karte juz nie kupisz. W TT 5 godzin kosztowac Cie bedzie 1,45 i mozesz takich 5 godzinnych sesji odbyc bardzo, bardzo duzo.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-05 04:06:08
Autor: BearBag
Tak-Tak vs Play
tak czy siak TT musi obnizyc ceny bo cala reszta jest juz w okolicach
30gr/min.
Wypuscili teraz podwojne doladowanie jako test, chca wysondowac jaki
procent obcenych abonentow chce przedluzyc korzystanie z sieci przy
obecnych warunakch. Po tym pewnie zaproponuja nizsze ceny, no chyba ze
sie okaze ze liczba wysokich doladowan jest taka sama jak byla jeszcze
przed wojna cenowa.

Data: 2009-06-05 13:09:17
Autor: SDD
Tak-Tak vs Play

Uzytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:59d95c2f-a095-4e3a-8cb8-73ccedb20737d31g2000vbm.googlegroups.com...
tak czy siak TT musi obnizyc ceny bo cala reszta jest juz w okolicach
30gr/min.

Mysle, ze od 6. lipca cos sie musi ruszyc.
A obecne podwojne doladowanie ma na celu zapobiegniniecie masowemu exodusowi :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-08 16:50:09
Autor: Szopa
Tak-Tak vs Play
SDD pisze:
[...]

Jeśli dużo gadasz na stacjonarne albo do ery, to oczywiście oferta TT jest bardziej atrakcyjna. Pytanie tylko kto rzeczywiście tego potrzebuje. Większość ludzi, jak chce długo pogadać to dzwoni ze stacjonarnego na inną stacjonarkę, najlepiej poprzez VoIP bo można dosłownie za darmo. Sytuacje, w których nie masz dostępu do stacjonarki a musisz długo gadać, są dość rzadkie dla większości ludzi. Dlatego też statystyczny Kowalski więcej zaoszczędzi jeśli wybierając tańszą ofertę standardową (Play) niż droższą z jednym bonusem, nawet najbardziej atrakcyjnym - bo rzadko z niego będzie korzystać.

Dlatego IMHO trudno traktować 29 gr/godz poważnie, to jest zwykłe zagranie marketerów. Na pewno jest to dobre rozwiązanie dla bardzo wąskiej liczby osób, które nie mogą żyć bez 4 godzin rozmów dziennie z ukochaną, albo dosłownie ciągle jeżdżą po Polsce, ale całej reszcie średnio się to będzie opłacać.

Ciekawe, że nikt nie zwrócił uwagi na dobrą ofertę abonamentową Ery w porównaniu z innymi abonamentowymi. W tej chwili za 30 zł można mieć 120 minut (oferta bez telefonu), z których te niewywdzwonione przechodzą na następny miesiąc. I są do wszystkich sieci, także do Playa. Plus i Orange rozgraniczają się w swoich ofertach połączenia do Playa i starych (do Playa jest drożej). Z kolei w Playu minut jest ciut więcej, ale nie przechodzą na następny miesiąc. Podobnie ma się sprawa z ofertami z telefonami. Też nieco korzystniej wychodzi Era.

--
Ten Szop

Data: 2009-06-05 13:06:09
Autor: SDD
Tak-Tak vs Play

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0ajt0$jg0$1news.onet.pl...

Naliczanie godzinowe jest cudem marketingu ery - podawane jako wielka korzyść dla dzwoniących i tak przez wielu odbierana.

i jeszcze jedno. Sam uzywam szeroko Playa fresha - mam nawet 3 karty w tym jedna z numerem z WP Mobi. Ale jednak nie moge zrozumiec, jak mozna nazwac "Tanim internetem" 5 MB za 5 zl. To duuuuuuzo wiekszy cud marketingowy niz to, czego dokonala - wg Twoich slow - Era.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-05 21:53:02
Autor: robert
Tak-Tak vs Play

Internet?

O, to to właśnie.

Ceny internetu w tak-taku są katastroficzne.

Data: 2009-06-05 22:56:22
Autor: Titus Atomicus
Tak-Tak vs Play
In article <6069.00000574.4a29779e@newsgate.onet.pl>,
 robert@mailinator.com wrote:

> Internet?

O, to to właśnie.

Ceny internetu w tak-taku są katastroficzne.

tzn. jakie?

TA

Data: 2009-06-09 10:57:53
Autor: robert
Tak-Tak vs Play

tzn. jakie?

5 zł za 5 MB w pakiecie.

bez pakietu 0,72 gr za 500 kb (naliczanie co 500 kb oddzielnie za wysłane i odebrane dane)

Data: 2009-06-09 15:55:17
Autor: robert
Tak-Tak vs Play
> 5 zł za 5 MB w pakiecie.

bez pakietu 0,72 gr za 500 kb (naliczanie co 500 kb oddzielnie za wysłane i odebrane dane)

poprawka, nie 0,72 gr a 0,72 zł.

Data: 2009-06-07 23:45:21
Autor: kogutek
Tak-Tak vs Play
[...]

W zeszłym miesiącu w Play z abonamentu 25 zł zostało mi do wykorzystania 22
złote. Miesiąc wcześniej 9 złotych. Jeszcze wcześniej też mi coś zostało.
Telefonu używam normalnie, wtedy kiedy potrzebuję to dzwonie.  --

Data: 2009-06-08 11:04:51
Autor: J.F.
Tak-Tak vs Play
[...]

Tylko wiesz jak to z tymi doladowaniami - łaska pańska na pstrym koniu jedzie.

A tak nawiasem mowiac - na Orange to tu pare osob pomstowalo ze obnizki nie robia a to juz mieisac mija odkad sie nowy Play pojawil.
Na TT jeszcze nikt nie narzeka, mimo ze ceny ma z poprzedniej epoki :-)

P.S. Dzwoni BOK i proponuje nowy abonament - 120 minut do wszystkich za 30 zl. No i sie zastanawiam .. choc tak bez innych bonusow to po co mi cyrograf ..

J.

Data: 2009-06-08 16:32:50
Autor: Szopa
Tak-Tak vs Play
J.F. pisze:
[...]

No właśnie, łaski nie robią od kiedy można przenieść numer do konkurencji.

A tak nawiasem mowiac - na Orange to tu pare osob pomstowalo ze obnizki nie robia a to juz mieisac mija odkad sie nowy Play pojawil.
Na TT jeszcze nikt nie narzeka, mimo ze ceny ma z poprzedniej epoki :-)

Dzięki podwójnym doładowaniom i sumowaniu ważności konta do 12 m-cy. Dla osób, które dużo gadają jest to więc tak samo dobra oferta jak ta z Playa. Ci co mało gadają już się przenoszą :)

P.S. Dzwoni BOK i proponuje nowy abonament - 120 minut do wszystkich za 30 zl. No i sie zastanawiam .. choc tak bez innych bonusow to po co mi cyrograf ..

Jeśli w tej cenie jest też telefon "za złotówkę", to może warto brać. Jeśli to oferta bez telefonu, to raczej standard.

--
Ten Szop

Tak-Tak vs Play