Tak-Tak wreszcie 29 gr/min za polaczenia z komorkami i stacjonarnymi

Data: 2009-07-09 17:40:09
Autor: astro
Tak-Tak wreszcie 29 gr/min za polaczenia z komorkami i stacjonarnymi
Od 15 lipca w ofercie Ery pojawi sie nowa taryfa: Tak Tak Hot. 29 gr do
wszystkich, z wyjatkiem Play.
www.telepolis.pl/news.php?id=15373
Brakuje tylko bezplatnych pakietow internetowych - na wzor mBanku:
www.mobile.pl/10529
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2009-07-09 18:28:33
Autor: woohoo
Tak-Tak wreszcie 29 gr/min za polaczenia z komorkami i stacjonarnymi
astro:
Od 15 lipca w ofercie Ery pojawi sie nowa taryfa: Tak Tak Hot. 29 gr do
wszystkich, z wyjatkiem Play.
www.telepolis.pl/news.php?id=15373

Milo, choc dalej wkurza mnie to, ze trzeba byc w sieci min. 4 miechy, zeby miec jakiekolwiek przywileje. A ja jestem dopiero od miesiaca. Z 'bonusów', jesli sie dobrze orientuje, mam tylko "bonus", który mi nic w praktyce nie daje.

--
wo_Ohoo!

Data: 2009-07-09 18:31:16
Autor: Skylla
Tak-Tak wreszcie 29 gr/min za polaczenia z komorkami i stacjonarnymi
Od 15 lipca w ofercie Ery pojawi sie nowa taryfa: Tak Tak Hot. 29 gr do
wszystkich, z wyjatkiem Play.
www.telepolis.pl/news.php?id=15373
bez tanich rozmów w sieci i na stacjonarne czy tanich smsów, jest to taryfa gorsza od poprzedniej z podwójnym doladowaniem, o którym trzeba juz zapewne zapomniec.
Oczywiscie poczekajmy na szczególy.

Data: 2009-07-09 19:23:17
Autor: adam
Tak-Tak wreszcie 29 gr/min za polaczenia z komorkami i stacjonarnymi
Oczywiscie poczekajmy na szczególy.

Ciekawe co z waznoscia konta.
Jest to dla mnie glówny powód dla którego wynosze sie z kilkoma numerami do PLAY.

Data: 2009-07-09 22:03:37
Autor: Grzexs
[...]

To jest w ogóle główny gwóźdź programu. Oprócz Playa, Mobilkinga, mBank Mobile i chyba Gadu Air nie da się zejść z tych 50 PLN na miesiąc przy okazjonalnym gadaniu. W Erze i Heyahu i tak jest trochę lepiej niż np. w Orange, gdzie okresy się nie sumują.

I dlatego 5 PLN/rok daje Playowi przewagę nad resztą.

--
Grzexs

Data: 2009-07-09 22:28:43
Autor: astro
Tak-Tak wreszcie 29 gr/min za polaczenia z komorkami i stacjonarnymi
Uzytkownik Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazetapl> napisal w wiadomosci
Oprócz Playa, Mobilkinga, mBank  Mobile i chyba Gadu Air nie da się zejść z tych 50 PLN na miesiąc przy okazjonalnym gadaniu

Doladowania kupuje przecietnie za 45 zl (Allegro), przedluzaja waznosc
konta o 3 mc. Daje to 15 zl/mc.

Uzytkownik Skylla <skylla1@niespamuj.oppl> napisal w wiadomosci
bez tanich rozmów w sieci i na stacjonarne czy tanich smsów, jest to taryfa gorsza od poprzedniej z podwójnym doladowaniem, o którym trzeba juz zapewne zapomniec.

Jak do tej pory podwojne doladowania oferowane byly dla wszystkich -
niezaleznie od taryfy. Poza tym: "Klienci będą mogli zmieniać taryfy
dowolną ilość razy." No chyba, ze calkowicie zlikwiduja promocje podwojnych
doladowan. Kierunkowanie jej dla okreslonych planow taryfowych wydaje mi
sie malo prawdopodobne.  --
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2009-07-10 15:58:41
Autor: Grzexs
[...]

Oczywiście - pomyliłem się, 50 PLN / 3 m-ce. A na allegro to coraz większy strach coś kupować, przynajmniej jest takie moje zdanie.

[...]

Zobaczymy! Ale podwójne doładowania występują w zależności od widzimisię Ery i nie ma żadnej gwarancji, że każde ich pojawienie się nie jest ostatnie. Nie ma ich w żadnej taryfie itp.

Jest bardzo prawdopodobne. Nie jest nigdzie napisane, że za darmo i że przy zmianie taryfy nie będzie następowała utrata erajednostek i minut terminowych. Ja już uwierzę we wszystko po tym, jak Orange pozwolił wyłączać ten wk****** raport po każdej rozmowie. A wydawało się to być dogmatem, że sms po rozmowie musi nadejść :-).
--
Grzexs

Data: 2009-07-10 18:18:26
Autor: Piona
Grzexs pisze:
[...]

Dlatego ja wolę dołądowywać przez https://www.doladowania.era.pl/taktak-client/HomeLoadClean.do

Za każdym razem dostaję 10% gratis :)
piona

--
http://piona.fm.interia.pl
..>> moja strona <<..

Data: 2009-07-13 17:29:15
Autor: Grzexs
[...]

I ja też tak robię. Jeszcze. Potem Play albo mBank Mobile.
--
Grzexs

Data: 2009-07-10 02:03:50
Autor: Titus Atomicus
Tak-Tak wreszcie 29 gr/min za polaczenia z komorkami i stacjonarnymi
In article <h3560k$5r6$1@news.onet.pl>,
 "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

> [...]
bez tanich rozmów w sieci i na stacjonarne czy tanich smsów, jest to taryfa gorsza od poprzedniej z podwójnym doladowaniem, o którym trzeba juz zapewne zapomniec.

Jak to - dopiero co bylo to podwojne doladowanie.
Pytanie tylko czy w tej nowej taryfie dziala 29gr/godzine?

TA

Data: 2009-07-09 23:25:24
Autor: Waldeusz
Tak-Tak wreszcie 29 gr/min za polaczenia z komorkami i stacjonarnymi

Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w wiadomosci news:h353lk$8ui$1mx1.internetia.pl...

Od 15 lipca w ofercie Ery pojawi sie nowa taryfa: Tak Tak Hot. 29 gr do
wszystkich, z wyjatkiem Play.

I bardzo dobrze. Odkad jestem w Play mam 50% mniej
bzdurnych polaczen z gatunku "zawracanie dupy" ;)

Pozdrawiam

Tak-Tak wreszcie 29 gr/min za polaczenia z komorkami i stacjonarnymi