Tak-Tak wreszcie 29 gr/min za polaczenia z komorkami i stacjonarnymi

Data: 2009-07-09 18:28:33
Autor: woohoo
Tak-Tak wreszcie 29 gr/min za polaczenia z komorkami i stacjonarnymi
astro:
Od 15 lipca w ofercie Ery pojawi sie nowa taryfa: Tak Tak Hot. 29 gr do
wszystkich, z wyjatkiem Play.
www.telepolis.pl/news.php?id=15373

Milo, choc dalej wkurza mnie to, ze trzeba byc w sieci min. 4 miechy, zeby miec jakiekolwiek przywileje. A ja jestem dopiero od miesiaca. Z 'bonusów', jesli sie dobrze orientuje, mam tylko "bonus", który mi nic w praktyce nie daje.

--
wo_Ohoo!

Tak-Tak wreszcie 29 gr/min za polaczenia z komorkami i stacjonarnymi