Tak-Tak wreszcie 29 gr/min za polaczenia z komorkami i stacjonarnymi

Data: 2009-07-09 23:25:24
Autor: Waldeusz
Tak-Tak wreszcie 29 gr/min za polaczenia z komorkami i stacjonarnymi

Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w wiadomosci news:h353lk$8ui$1mx1.internetia.pl...

Od 15 lipca w ofercie Ery pojawi sie nowa taryfa: Tak Tak Hot. 29 gr do
wszystkich, z wyjatkiem Play.

I bardzo dobrze. Odkad jestem w Play mam 50% mniej
bzdurnych polaczen z gatunku "zawracanie dupy" ;)

Pozdrawiam

Tak-Tak wreszcie 29 gr/min za polaczenia z komorkami i stacjonarnymi