Tak! Wlasnie tego mi zawsze brakowalo w roerze.

Data: 2012-04-14 22:35:24
Autor: rmikke
Tak! Wlasnie tego mi zawsze brakowalo w roerze.
http://u.42.pl/2Imt

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-15 00:47:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Tak! Wlasnie tego mi zawsze brakowalo w roerze.
rmikke, 14 Apr 2012 15:35:24 -0700, pl.rec.rowery:
http://u.42.pl/2Imt

SUCHAR!

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-04-15 05:24:31
Autor: Rowerex
Tak! Wlasnie tego mi zawsze brakowalo w roerze.
On 14 Kwi, 23:35, rmikke <Rot13.Elfmneq.Zv...@tznvy.pbz> wrote:
http://u.42.pl/2Imt

Za PRL-u używało się wieczka z kubka od lodów :) Parę tygodni temu w
lesie przyczepiło mi się do ramy kilka liści, które ocierały o koła
wydając niesamowite dźwięki niczym odgłosy silnika samochodu
rajdowego, niestety szybko spadły, ale efekt był niesamowity.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2012-04-16 14:58:13
Autor: Coaster
On 4/15/12 2:24 PM, Rowerex wrote:
[...]

Wieczka w prl? Lody 'Familijne' pakowano w tekturkowe pudelko a lody Calypso w 'sreberko'. ;-P

--
PoZdR
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2012-04-16 15:56:38
Autor: Tomasso
Użytkownik "Coaster" napisał:

Wieczka w prl? Lody 'Familijne' pakowano w tekturkowe pudelko a lody Calypso w 'sreberko'. ;-P

W czarnym PeeReLu lataliśmy do "Cockail Baru", gdzie panie ekspedientki miały dla nas odłożone łyżeczki do lodów.

Łyżeczki służyły dwóm celom - do strzelania ziemniakami na stołówce i do wtykania w szprychy właśnie w celu uzyskania "rajdowego" efektu.

Data: 2012-04-15 10:58:58
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Tak! Wlasnie tego mi zawsze brakowalo w roerze.
W dniu 2012-04-15 00:35, rmikke pisze:
http://u.42.pl/2Imt

A potem Policja powinna zatrzymywać i wpierdzielać mandat za przekroczone normy głośności. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-04-15 12:08:32
Autor: M@tej
Tak! Wlasnie tego mi zawsze brakowalo w roerze.
Dnia Sun, 15 Apr 2012 10:58:58 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> napisal(a):

A potem Policja powinna zatrzymywać i wpierdzielać mandat za przekroczone normy głośności. :P

Z tym byłoby trudno, bo chyba nie ma na to paragrafu. Zatem trzeba by te
normy określić, potem wyposażyć organy kontrolujące w odpowiednie
urządzenia pomiarowe i określić sposób pomiaru, czyli kupa czasu i
pieniędzy. Łatwiej chyba w PORD zrobić odpowiedni zapis, wykluczający
stosowanie takich dodatkowych hałasujących zabawek.

--
Maciej

Data: 2012-04-15 12:23:26
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-04-15 12:08, M@tej pisze:

pieniędzy. Łatwiej chyba w PORD zrobić odpowiedni zapis, wykluczający
stosowanie takich dodatkowych hałasujących zabawek.

Czyli drogomierz mechaniczny, który robi cyk-cyk-cyk byłby do wyrzucenia? :)

--
Liwiusz

Tak! Wlasnie tego mi zawsze brakowalo w roerze.