Tak a propo przyśpieszenia Tesli

Data: 2017-06-29 09:05:52
Autor: Janusz
Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Jest filmik jak zostawia jakieś porsche

http://joemonster.org/filmy/84686/Porsche_probuje_nadazyc_za_przyspieszeniem_Tesli
--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-06-29 06:21:03
Autor: Zenek Kapelinder
Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Tylko ze Porsche moze taki zabieg robic przez cztery godziny a Tesla dwadziescia razy i trzeba ja dopchac do ladowarki.

Data: 2017-06-29 14:06:08
Autor: Pszemol
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> wrote:
Tylko ze Porsche moze taki zabieg robic przez cztery godziny a Tesla
dwadziescia razy i trzeba ja dopchac do ladowarki.

Zwykle wystarcza tak zrobić raz - tylko głupek próbowałby ją dogonić dwa
razy ;-)

Data: 2017-06-29 08:57:53
Autor: Zenek Kapelinder
Tak a propo przyśpieszenia Tesli
W tej ameryce cisniecie samochody zeby sprawdzic jak sie bujaja i brandzlujecie sie tym jakie maja resory. Podasz jakie sa dopuszczalne predkosci w usa na roznych drogach, oczywiscie w kontekscie mozliwosci scigania sie. Napisz jeszcze ile razy w przeciagu pieciu lat przekroczyles na autostradzie dopuszczalna predkosc o 10 mil/h. Mozesz jeszcze od siebie dodac ile srednio dziennie w ameryce stoi sie w korkach w godzinach szczytu. I nastepnie w ramach podsumowania napisz po chuj tam samochod co na 2 sekundy do setki. Dla tych co nie wiedza. W USA na autostradzie wszyscy jada gesiego jednym pasem z predkoscia bliska dopuszczalnej. Taki co chcialby pokozaczyc musi wjechac na pas obok zeby wyprzedzic. Widac go na dziesiec kilometrow.

Data: 2017-06-29 23:00:32
Autor: Pszemol
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> wrote in message news:044510f4-8bb5-49de-a019-038b094a137fgooglegroups.com...
W tej ameryce cisniecie samochody zeby sprawdzic jak sie
bujaja i brandzlujecie sie tym jakie maja resory.

:-) Niektórzy z pewnością się tym brandzlują.

Podasz jakie sa dopuszczalne predkosci w usa na roznych drogach,
oczywiscie w kontekscie mozliwosci scigania sie.

Ściganie się na drodze jest oczywiście prawnie zabronione.
Ale konsekwencje są tylko jak Cię przyłapią, prawda?

Co do limitów prędkości to są różne, USA to duży kraj.
Maksimum jakie widuję to zdaje się 75mph.
Ale sam jechałem 120mph starą Toyotą Camry w Kolorado.
Nawet dostałem wtedy mandat, jak mnie na radarze chwycili
na 105mph gdy już mi radar detektor pykał i zwalniałem.

Napisz jeszcze ile razy w przeciagu pieciu lat przekroczyles
na autostradzie dopuszczalna predkosc o 10 mil/h.

Myślę, że ciężko policzyć, bo na autostradzie przekraczam je codziennie.

Mozesz jeszcze od siebie dodac ile srednio dziennie
w ameryce stoi sie w korkach w godzinach szczytu.

To zależy gdzie w Ameryce... Są różne korki w różnych miejscach.
Jak pisałem wyżej - USA to wielki kraj pełny pustych połaci lądu.
Wiadomo że w godzinach szczytu w LA nie poszalejesz, ale
poza miastem gdzieś w pustej Nebrasce - masz odcinki proste
autostrad po 40-50 mil i ani żywej duszy dookoła...

I nastepnie w ramach podsumowania napisz po chuj tam
samochod co na 2 sekundy do setki.

Widzę, że jesteś w stanie głębokiego zaprzeczania sobie :-)
Czy to w USA czy w Europie, Afryce czy Australii - samochód
który robi 2,4 sekundy do setki służy do dynamicznej jazdy!
Nie musisz mieć długiego odcinka pustej drogi aby odczuć
moc silnika - wystarczy czasem spróbować TIRa wyprzedzić
przy 100km/h jakimś Tico czy Cinquacento i potem zrobić
to samo lepszym, dynamicznym autem - sama przyjemność.

Dla tych co nie wiedza. W USA na autostradzie wszyscy
jada gesiego jednym pasem z predkoscia bliska dopuszczalnej.

Jak jest korek, to jadą dużo wolniej niż dopuszczalna.
Co z tego wynika?

Taki co chcialby pokozaczyc musi wjechac na pas obok
zeby wyprzedzic. Widac go na dziesiec kilometrow.

Nie wiem gdzie Ty widziałeś ludzi jeżdzących jednym pasem
w USA - napiszesz mi gdzie tak jeździłeś?

Bo widzisz, ja borykam się z zupełnie inną plagą: ludzie tu
jeżdzą wszystkimi dostępnymi pasami bez względu jak
szybko jeżdzą i jak chcesz jechać szybciej to zwykle kończy się na
slalomie między (z twojego punktu widzenia) stacjonarnymi
autami. Bo nikt tu niestety nie patrzy do lusterek wstecznych
i nikt Ci się grzecznie nie usuwa na prawo, jak np. w Niemczech
gdy Cię zobaczy w lusterku zbliżającego się.
Ale jak wyjedziesz z dużych miast to te autostrady są puste.
Długimi dziesiątkami kilometrów są puste.

Data: 2017-06-29 18:06:19
Autor: Shrek
W dniu 29.06.2017 o 16:06, Pszemol pisze:
[...]

Dlaczego - myślę, że gdzieś koło 10 by się udało, bo by sterownik wszedł jakiś "do not burn inveter and engine and try to reach socket mode" :P

Shrek

Data: 2017-06-29 16:13:18
Autor: Pszemol
Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Choćby dlatego, że już po dwu razach Tesla zniknęłaby Porszakowi z
horyzontu.

Data: 2017-06-29 18:30:18
Autor: Shrek
W dniu 29.06.2017 o 18:13, Pszemol pisze:

[...]

NIech się ścigną z Warszawy do Poznania to zobaczymy.

Shrek

Data: 2017-06-29 09:36:00
Autor: Zenek Kapelinder
Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Przy takim scignieciu trzeba miec dwie tesle. Cos jak z rosjanami ze na kosmonautow brali blizniakow. Jednego wysylali w kosmos a drugiego pokazywali ze wrocil.

Data: 2017-06-29 18:37:38
Autor: 007
Shrek w <news:oj39uq$k8k$4node1.news.atman.pl>:

NIech się ścigną z Warszawy do Poznania to zobaczymy.

Chwila -- z Grójca do Mińska to będzie wyzwanie ;-)

--
'Tom N'

Data: 2017-06-29 09:40:18
Autor: radekp@konto.pl
Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Thu, 29 Jun 2017 09:05:52 +0200, w <oj28sm$hcu$1@node2.news.atman.pl>, Janusz
<janusz_kk@o2.pl> napisał(-a):

Jest filmik jak zostawia jakieś porsche

http://joemonster.org/filmy/84686/Porsche_probuje_nadazyc_za_przyspieszeniem_Tesli

Jeżeli chce dojechać nad morze, to wystarczy że tym Porsche będzie jechał
60km/h :)

Data: 2017-06-29 12:30:58
Autor: Pszemol
Janusz <janusz_kk@o2.pl> wrote:
Jest filmik jak zostawia jakieś porsche

http://joemonster.org/filmy/84686/Porsche_probuje_nadazyc_za_przyspieszeniem_Tesli

No to teraz wiesz o jakim aucie jest mowa :-)

Data: 2017-06-29 18:04:24
Autor: Shrek
W dniu 29.06.2017 o 14:30, Pszemol pisze:

http://joemonster.org/filmy/84686/Porsche_probuje_nadazyc_za_przyspieszeniem_Tesli

No to teraz wiesz o jakim aucie jest mowa :-)

A co kupujesz P100d? Bo mówienie, że tesla osiąga 1,4 do setki to jakby powiedzieć, że mercedes ma 5 sekund do 100 i wsiąść do A klasy 1,6d;)

Tesla zasadniczo ma niecałe 6 do setki. Jeden specyficzny model tesli ma 2,4 i to tylko kilka razy jak ktoś słusznie zauważył.

Shrek

Data: 2017-06-29 16:13:18
Autor: Pszemol
Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Ile ma do setki P100D? 1,4?? E... chyba nie.

Ja nie kupuję. W ogóle model S mnie nie interesuje - zapisałem się na Model
3.

Tesla zasadniczo ma niecałe 6 do setki. Jeden specyficzny model tesli ma 2,4 i to tylko kilka razy jak ktoś słusznie zauważył.

A drugi na liście cenowej, P90D ma może 0,2 więcej niż P100D, więc nie wiem
skąd u Ciebie teza, że wszystkie tesle mają 6s a tylko P100D mają szybkie
przyspieszenie.

Data: 2017-06-29 09:37:57
Autor: Zenek Kapelinder
Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Skad wiesz ze to nie jakas oszukancza piramida? W amber gold sporo zwyklych ludzi na samym poczatku dobrze zarobilo.

Data: 2017-06-29 16:41:35
Autor: Pszemol
Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> wrote:
Skad wiesz ze to nie jakas oszukancza piramida? W amber gold sporo
zwyklych ludzi na samym poczatku dobrze zarobilo.

:-)))

Data: 2017-06-29 18:53:42
Autor: nadir
Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Skad wiesz ze to nie jakas oszukancza piramida? W amber gold sporo
zwyklych ludzi na samym poczatku dobrze zarobilo.

Nie jest wykluczone. Gość od Tesli chce lecieć na Marsa.;)

Data: 2017-06-30 10:11:45
Autor: Smok Eustachy
Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Skad wiesz ze to nie jakas oszukancza piramida? W amber gold sporo zwyklych ludzi na samym poczatku dobrze zarobilo.

Nie byli tacy zwykli....

Data: 2017-06-30 02:53:11
Autor: Zenek Kapelinder
Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Na poczatku zwykli zarabiali. Oczywiscie tyle ile sie umowili. Niezwykli na koniec walizki z kasa pakowali.

Data: 2017-07-01 16:40:47
Autor: Smok Eustachy
Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Na poczatku zwykli zarabiali. Oczywiscie tyle ile sie umowili. Niezwykli na koniec walizki z kasa pakowali.

Iluś tam bezrobotnych bez dochodów wprowadziło po kilkaset tysięcy. Weź bądź poważny

Data: 2017-06-29 18:29:22
Autor: Shrek
[...]

2,4.

Ja nie kupuję. W ogóle model S mnie nie interesuje - zapisałem się na Model
3.

Czyli Będziesz miał (jak już ją zrobią i już ją kupisz) niecałe 6. A podniecasz się tym, że zupełnie inna tesla może _kilka_ razy zrobić 2,4 mówiąc "teraz wiesz o jakim aucie mowa". To właśnie tak jakbyś wsiadał do A klasy a laski bajerował przy barze osiągami CLK;)

[...]

Stąd że "cywilna" tesla S ma nie cale 6 do setki a nie 2,4. Topowe modele mają poniżej 3. Znów - anegdotka z mercedesem. Twoją teslę łyknąłby mój ponad trzydziestoletni chopper z silnikiem 750 i nie robię z tego powodu afery:P

Shrek

Data: 2017-06-29 16:40:08
Autor: Pszemol
Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Pewnie tak. To mniej więcej tyle, ile ma teraz moja 2004 Honda Accord Coupe
EX-L (5,8).

A podniecasz się tym, że zupełnie inna tesla może _kilka_ razy zrobić 2,4 mówiąc "teraz wiesz o jakim aucie mowa". To właśnie tak jakbyś wsiadał do A klasy a laski bajerował przy barze osiągami CLK;)

Bo może laski sobie chcą kupić CLK - skąd wiesz? :-)

[...]

Co to jest "cywilna" Tesla?

Topowe modele mają poniżej 3. Znów - anegdotka z mercedesem. Twoją teslę łyknąłby mój ponad trzydziestoletni chopper z silnikiem 750 i nie robię z tego powodu afery:P

Nie bądź taki pewny.

Data: 2017-06-29 19:03:49
Autor: Shrek
W dniu 29.06.2017 o 18:40, Pszemol pisze:

Pewnie tak. To mniej więcej tyle, ile ma teraz moja 2004 Honda Accord Coupe
EX-L (5,8).

No i super, ale nie ma to nic wspólnego z mitycznym poniżej trzech sekund tesli do setki.

Stąd że "cywilna" tesla S ma nie cale 6 do setki a nie 2,4.

Co to jest "cywilna" Tesla?

Choćby twoja trójka.

[...]

Dobra - jutro o 17 przy maku na A2 koło Brwinowa - ja przyjeżdzam swoim shadowem, ty swoją teslą.

Shrek

Data: 2017-06-29 20:07:09
Autor: Pszemol
Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Nie ma. Kto twierdz, że ma?

Stąd że "cywilna" tesla S ma nie cale 6 do setki a nie 2,4.

Co to jest "cywilna" Tesla?

Choćby twoja trójka.

Czyli "auto dla mas"...

[...]

I będziesz potem klął, jak ten motocyklista?

https://youtu.be/Peycjf5XdC8

"Damn it!!" :-)

Data: 2017-06-29 22:50:40
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:oj3mld$vjf$1dont-email.me...
[...]

Jeśli dobrze usłyszałem to on miał motocykl z silnikiem 600cc.
Myślisz że swoim 750cc dałbyś rady? :-))

Data: 2017-06-30 06:17:55
Autor: Shrek
W dniu 30.06.2017 o 05:50, Pszemol pisze:

Jeśli dobrze usłyszałem to on miał motocykl z silnikiem 600cc.
Myślisz że swoim 750cc dałbyś rady? :-))

Przyjedziesz tą teslą?

Shrek

Data: 2017-06-29 23:37:05
Autor: Pszemol
"Shrek" <1@wp.pl> wrote in message news:oj4jdj$um4$1node1.news.atman.pl...
W dniu 30.06.2017 o 05:50, Pszemol pisze:

Jeśli dobrze usłyszałem to on miał motocykl z silnikiem 600cc.
Myślisz że swoim 750cc dałbyś rady? :-))

Przyjedziesz tą teslą?

Bliżej chyba będzie komuś, kto nie mieszka na przedmieściach Chicago :-)

Data: 2017-06-30 16:17:24
Autor: Shrek
W dniu 30.06.2017 o 06:37, Pszemol pisze:

Przyjedziesz tą teslą?

Bliżej chyba będzie komuś, kto nie mieszka na przedmieściach Chicago :-)

Dobra - możesz wystwić zastępcę - byle tą twoją teslą trójką przyjechał. Masz jeszcze jakieś 10 minut, żeby potwierdzić że ktoś teslą trójką wpadnie. Myślę, że odległość do Chicago jest mniejszym problemem niż znalezienie tesli trójki.

Różnica między naszymi pojazdami jest taka, że mój ma ponad 33 lata, a twojego nikt jeszcze nie widział, za to jesteś już ponoć o 1000 dolców lżejszy:P

Tak więc z twoją teslą wygra nawet skuter 50ccm - bo on w przeciwieństwie do tesli 3 już istnieje.

Shrek.

Data: 2017-06-30 14:38:17
Autor: Pszemol
Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Na razie masz okazję pościgać się swoim motorkiem z Teslą Model S jak ten
facio co na swoim 600cc nie mógł uwierzyć co właśnie doświadczył.

A Tesla Model 3 nie jest modelem do ścigania się - to konkurencja
ekektryczna do "cywilnych" aut za te $35-40k jak właśnie wspomniana
wcześniej moja Honda Accord Coupe.

Data: 2017-06-30 16:58:30
Autor: Shrek
W dniu 30.06.2017 o 16:38, Pszemol pisze:

[...]

Na razie nie miałem okazji, bo te z 2,4 do 100 są jak yeti - występują tylko na jutubie. A z takim bez literki d, to egzaminacyjny gladius mógłby nawiązać równorzędną walkę. Nie mówię, ze przyspieszenie poniżej 6 dla samochodu nie jest imponujące, ale przestań wklejać filmik modelami "d", bo to nie ten samochód o którym rozmawiamy.

A Tesla Model 3 nie jest modelem do ścigania się - to konkurencja
ekektryczna do "cywilnych" aut za te $35-40k jak właśnie wspomniana
wcześniej moja Honda Accord Coupe.

No to skoro nie do szpanowania zwijaniem asfaltu spod świateł to już w ogole nie mają żadnych zalet.

Shrek

Data: 2017-06-30 16:22:37
Autor: Pszemol
Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Literka D na końcu modelu oznacza "dual motors", czy napęd na obie osie.

Modele z literką P z przodu to wersja "performance", która ma silniejszy
napęd o mocy maksymalnej 310kW zamiast 225kW w wersji podstawowej, bez
literki P.

Liczba w środku oznacza rozmiar/pojemność akumulatorów w kW. Im większe tym
więcej km zrobisz na jednym ładowaniu a również im większa tym więcej
amperów jest w stanie dostarczyć motorom, czyli umożliwia szybsze
rozpędzanie.

Najtańsza tesla Model S 60 (bez D, bez P z najmniejszym aku) ma 5 sekund do
setki.
Wszystkie inne mają lepsze osiągi.

[...]

Olej z niej nie wycieka, a z Passata mi wycieka.

Data: 2017-06-30 18:40:07
Autor: Shrek
W dniu 30.06.2017 o 18:22, Pszemol pisze:

[...]

THX cpt. Obvious.

Najtańsza tesla Model S 60 (bez D, bez P z najmniejszym aku) ma 5 sekund do
setki.

a konkretnie 5,9 i 14,2 na 1/4 mili. Mój chopper 750 ma 12,8. Szlifierka ją łyknie bez zająknięcia.

No to skoro nie do szpanowania zwijaniem asfaltu spod świateł to już w
ogole nie mają żadnych zalet.

Olej z niej nie wycieka, a z Passata mi wycieka.

No widzisz, a z mojego nastoletniego accorda nie wycieka. Wystarczy wymienić co cieknie i nie trzeba do tego tesli. Zresztą - jestem pewny, że tesla też różne płyny ma. Tak czy inaczej - nie widzałem twojej tesli koło macka na A2? Nie dojechała?;)

Shrek

Data: 2017-06-30 18:06:52
Autor: Pszemol
Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Nie każdy z czytelników to wie, więc warto było przypomnieć.

Najtańsza tesla Model S 60 (bez D, bez P z najmniejszym aku) ma 5 sekund do
setki.

a konkretnie 5,9 i 14,2 na 1/4 mili. Mój chopper 750 ma 12,8. Szlifierka ją łyknie bez zająknięcia.

Myślisz o starym modelu z 2012.

Ja mówiłem o aktualnie produkowanych.

http://www.zeroto60times.com/vehicle-make/tesla-0-60-mph-times/

[...]

No właśnie z mojego Accorda też nic nie cieknie, ale VW mają ciągle z tym
problemy.

Zresztą - jestem pewny, że tesla też różne płyny ma.

Może ma.

Tak czy inaczej - nie widzałem twojej tesli koło macka na A2? Nie dojechała?;)

Nigdy nie powiedziałem że tam będzie.

Data: 2017-06-30 20:34:45
Autor: Shrek
W dniu 30.06.2017 o 20:06, Pszemol pisze:

[...]

Zupełnie niepotrzebnie, skoro ty opowiadasz cały czas o wyższości tesli trójki nad całym światem. Problem w tym, że jedyne co wiadomo o tej trójce, to, że trzeba się wyskoczyć z 1000 dolców, żeby się ustawić w kolejce po nie wiadomo dokładnie co.

[...]

Nie - ty cały czas mówisz o modelu nie produkowanym, którego osiągi jeszcze nie są znane - czyli tesli 3. Tylko dla zmyłki wklejasz filmiki jak to p90d łyka jakieś moto i się tym podniecasz. Tak jakbyś kupił jakieś BMW i wklejał linki z wyścigów F1.

http://www.zeroto60times.com/vehicle-make/tesla-0-60-mph-times/

No dobra - niech będzie. 1.4 mili 13,6. Dalej większość szlifierek ją na 1/4 łyknie.

[...]

To przestań już marudzić, bo wychodzi na to, że podjarałeś się tą teslą, bo sama ma kiedyś jeżdzić, i bo nie cieknie z niej olej. Czyli na dzień dzisiejszy niczym nie różni się od zwykłego samochodu.

Tak czy inaczej - nie widzałem twojej tesli
koło macka na A2? Nie dojechała?;)

Nigdy nie powiedziałem że tam będzie.

Nie dziwie się:P

Shrek

Data: 2017-06-30 19:06:00
Autor: Pszemol
Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

W kontekście ścigania się nikt poważny nie myśli o trójce Tesli. Tylko Ty
mylisz te tematy.

Problem w tym, że jedyne co wiadomo o tej trójce, to, że trzeba się wyskoczyć z 1000 dolców, żeby się ustawić w kolejce po nie wiadomo dokładnie co.

Dokładnie wiadomo po co - po prawo pierwokupu.

Raz, że dla wielu ludzi nie jest to żaden problem wyskoczyć z 1000 dolarów,
zwłaszcza że możesz w każdej chwili te pieniądze wycofać, a dwa że całkiem
sporo już o tej Trójce wiadomo, wbrew temu co usiłujesz insynuować,
prawdopodobnie na podstawie swojej, znikomej wiedzy o tym aucie.

http://bgr.com/2017/04/10/model-3-video-photos-blue-testing/

http://www.thedrive.com/sheetmetal/11113/tesla-model-3-release-candidate-undergoes-performance-testing

[...]

Ja dyskutuję o obu samochodach w różnych wątkach tylko Tobie się to zlewa w
jedną całość i wyciągasz błędne wnioski.

[...]

Nie wiem co to są "szlifierki", co to za żargon? :-)

[...]

:-)

Tak czy inaczej - nie widzałem twojej tesli
koło macka na A2? Nie dojechała?;)

Nigdy nie powiedziałem że tam będzie.

Nie dziwie się:P

A jednak sprawiasz wrażenie jak byś się dziwił...

Data: 2017-07-01 16:10:43
Autor: Mateusz Bogusz
Tak a propo przyśpieszenia Tesli
mój ponad trzydziestoletni chopper z silnikiem 750 i nie robię z tego powodu afery:P

Ale to niepełnowartościowy produkt według definicji która Wasza strona ustaliła więc i nie ma czym się chwalić :-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-07-01 19:32:13
Autor: Shrek
W dniu 01.07.2017 o 16:10, Mateusz Bogusz pisze:
mój ponad trzydziestoletni chopper z silnikiem 750 i nie robię z tego powodu afery:P

Ale to niepełnowartościowy produkt według definicji która Wasza strona ustaliła więc i nie ma czym się chwalić :-)

No przecież nie piszę, że zastępuje mi on samochód, ale jak już ktoś jara się przyspieszeniem, to równie dobry jak tesla:)

Shrek

Data: 2017-06-29 19:17:31
Autor: m4rkiz
On 2017-06-29 14:30, Pszemol wrote:
Janusz <janusz_kk@o2.pl> wrote:
Jest filmik jak zostawia jakieś porsche

http://joemonster.org/filmy/84686/Porsche_probuje_nadazyc_za_przyspieszeniem_Tesli

No to teraz wiesz o jakim aucie jest mowa :-)

o tym ktorego jakosc pozostawia nieco do zyczenia?
https://www.youtube.com/watch?v=_D4GhXxnj-I

ale przeciez to nic :D

Data: 2017-06-29 18:48:46
Autor: nadir
W dniu 2017-06-29 o 09:05, Janusz pisze:
Jest filmik jak zostawia jakieś porsche

http://joemonster.org/filmy/84686/Porsche_probuje_nadazyc_za_przyspieszeniem_Tesli

A tu jak usportowiony dupowóz wcale nie odbiega od Tesli a kosztuje 1/3 tego co Tesla.

https://www.youtube.com/watch?v=tYeSn7iILCU

Data: 2017-06-30 10:48:47
Autor: Janusz
W dniu 2017-06-29 o 18:48, nadir pisze:
[...]

Ponad 700kg lżejszy, co daje ponad 30% wagi tesli,
to spora przewaga.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-06-30 12:52:34
Autor: nadir
W dniu 2017-06-30 o 10:48, Janusz pisze:

Ponad 700kg lżejszy, co daje ponad 30% wagi tesli,
to spora przewaga.

No, a Tesla ma o 30% większą moc, to też spora przewaga.

Przeliczenie masy na moc dla Golf-a R vs. Tesla, jest tylko kilka procent gorsze na niekorzyść Tesli, ale cena nadal 3x większa.

Nie ma też przecież żadnych przeciwwskazań żeby zrobić Teslę o 700kg lżejszą, tylko, że się okaże, że albo to sportowa zabaweczka dla dwóch osób albo normalny dupowóz z zasięgiem 50 kilometrów, to tyle co osiąga na bateriach 3x tańszy Prius.
Żadne z powyższych nie jest samochodem, na który będą się rzucać ludzie drzwiami i oknami.

Data: 2017-06-30 11:41:29
Autor: Pszemol
nadir <none@hell.org> wrote:
[...]

Jaki sens widzicie w porównywaniu Tesli Model S, luksusowego sedana
wielkości BMW 7, do VW Golfa? Przecież to zupełnie inna półka cenowa nawet
gdy weźmiesz pod uwagę benzynowe BMW.

Data: 2017-06-30 05:32:41
Autor: Bolko
> [...]

Jaki sens widzicie w porównywaniu Tesli Model S, luksusowego sedana
wielkości BMW 7, do VW Golfa? Przecież to zupełnie inna półka cenowa nawet

temat jest o przyśpieszeniu a nie o półce cenowej

Data: 2017-06-30 12:38:53
Autor: Pszemol
Bolko <suryga@gmail.com> wrote:
[...]

"ale cena nadal 3x większa."

Data: 2017-06-30 15:27:24
Autor: nadir
Tak a propo przyśpieszenia Tesli
W dniu 2017-06-30 o 14:38, Pszemol pisze:

"ale cena nadal 3x większa."

"Ponad 700kg lżejszy"

Data: 2017-06-30 16:02:38
Autor: RadoslawF
[...]

Dla większości cena ma znaczenie.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-30 14:38:14
Autor: Pszemol
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
[...]

Oczywiście. I dlatego ktoś kupuje Golfa a inny ktoś kupuje BMW czy Tesle
Model S.

Dlatego kwestionowałem sens takiego brandzlowania się bez uwzględnienia
półki cenowej i wynikających z niej różnic.

Data: 2017-06-30 16:56:58
Autor: nadir
W dniu 2017-06-30 o 16:38, Pszemol pisze:

[...]

A w którym miejscu?
Przecież to Ty od jakiegoś już czasu brandzlujesz się tu tymi całymi Teslami.

Data: 2017-06-30 16:10:38
Autor: Pszemol
nadir <none@hell.org> wrote:
[...]

Chodzi mi o porównanie w stylu "a ten Golf jest tańszy".

Data: 2017-06-30 15:31:50
Autor: nadir
W dniu 2017-06-30 o 13:41, Pszemol pisze:

Jaki sens widzicie w porównywaniu Tesli Model S, luksusowego sedana
wielkości BMW 7, do VW Golfa? Przecież to zupełnie inna półka cenowa nawet
gdy weźmiesz pod uwagę benzynowe BMW.

Ale wątek jest nie o luksusie tylko o przyspieszaniu. I wychodzi na to, że można mieć przyzwoite przyspieszenie za 1/3 ceny Tesli.
Można? Można.

Data: 2017-06-30 19:46:55
Autor: Janusz
nadir <none@hell.org> wrote:
[...]

Ale to nie ja, ja tylko zwróciłem uwagę że to są zawodnicy różnych klas
wagowych, o innych już nie wspomnę.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-06-30 16:18:52
Autor: Shrek
W dniu 30.06.2017 o 10:48, Janusz pisze:

https://www.youtube.com/watch?v=tYeSn7iILCU
Ponad 700kg lżejszy, co daje ponad 30% wagi tesli,
to spora przewaga.

A to jego wina, że benzyna lżejsza od baterii? :P

Shrek

Data: 2017-06-30 14:38:17
Autor: Pszemol
Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Jasne, bo benzynowy BMW 7 waży tyle samo co benzynowy Golf :-)

Data: 2017-07-01 17:32:38
Autor: Mateusz Bogusz
Tak a propo przyśpieszenia Tesli
A tu jak usportowiony dupowóz wcale nie odbiega od Tesli a kosztuje 1/3 tego co Tesla.

https://www.youtube.com/watch?v=tYeSn7iILCU

Tutaj jeszcze taniej - https://www.youtube.com/watch?v=K2Aei3XAAbU

;-)

--