Tak a propo przyśpieszenia Tesli

Data: 2017-06-29 18:48:46
Autor: nadir
Tak a propo przyśpieszenia Tesli
W dniu 2017-06-29 o 09:05, Janusz pisze:
Jest filmik jak zostawia jakieś porsche

http://joemonster.org/filmy/84686/Porsche_probuje_nadazyc_za_przyspieszeniem_Tesli

A tu jak usportowiony dupowóz wcale nie odbiega od Tesli a kosztuje 1/3 tego co Tesla.

https://www.youtube.com/watch?v=tYeSn7iILCU

Data: 2017-06-30 10:48:47
Autor: Janusz
W dniu 2017-06-29 o 18:48, nadir pisze:
[...]

Ponad 700kg lżejszy, co daje ponad 30% wagi tesli,
to spora przewaga.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-06-30 12:52:34
Autor: nadir
W dniu 2017-06-30 o 10:48, Janusz pisze:

Ponad 700kg lżejszy, co daje ponad 30% wagi tesli,
to spora przewaga.

No, a Tesla ma o 30% większą moc, to też spora przewaga.

Przeliczenie masy na moc dla Golf-a R vs. Tesla, jest tylko kilka procent gorsze na niekorzyść Tesli, ale cena nadal 3x większa.

Nie ma też przecież żadnych przeciwwskazań żeby zrobić Teslę o 700kg lżejszą, tylko, że się okaże, że albo to sportowa zabaweczka dla dwóch osób albo normalny dupowóz z zasięgiem 50 kilometrów, to tyle co osiąga na bateriach 3x tańszy Prius.
Żadne z powyższych nie jest samochodem, na który będą się rzucać ludzie drzwiami i oknami.

Data: 2017-06-30 11:41:29
Autor: Pszemol
nadir <none@hell.org> wrote:
[...]

Jaki sens widzicie w porównywaniu Tesli Model S, luksusowego sedana
wielkości BMW 7, do VW Golfa? Przecież to zupełnie inna półka cenowa nawet
gdy weźmiesz pod uwagę benzynowe BMW.

Data: 2017-06-30 05:32:41
Autor: Bolko
> [...]

Jaki sens widzicie w porównywaniu Tesli Model S, luksusowego sedana
wielkości BMW 7, do VW Golfa? Przecież to zupełnie inna półka cenowa nawet

temat jest o przyśpieszeniu a nie o półce cenowej

Data: 2017-06-30 12:38:53
Autor: Pszemol
Bolko <suryga@gmail.com> wrote:
[...]

"ale cena nadal 3x większa."

Data: 2017-06-30 15:27:24
Autor: nadir
Tak a propo przyśpieszenia Tesli
W dniu 2017-06-30 o 14:38, Pszemol pisze:

"ale cena nadal 3x większa."

"Ponad 700kg lżejszy"

Data: 2017-06-30 16:02:38
Autor: RadoslawF
[...]

Dla większości cena ma znaczenie.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-30 14:38:14
Autor: Pszemol
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
[...]

Oczywiście. I dlatego ktoś kupuje Golfa a inny ktoś kupuje BMW czy Tesle
Model S.

Dlatego kwestionowałem sens takiego brandzlowania się bez uwzględnienia
półki cenowej i wynikających z niej różnic.

Data: 2017-06-30 16:56:58
Autor: nadir
W dniu 2017-06-30 o 16:38, Pszemol pisze:

[...]

A w którym miejscu?
Przecież to Ty od jakiegoś już czasu brandzlujesz się tu tymi całymi Teslami.

Data: 2017-06-30 16:10:38
Autor: Pszemol
nadir <none@hell.org> wrote:
[...]

Chodzi mi o porównanie w stylu "a ten Golf jest tańszy".

Data: 2017-06-30 15:31:50
Autor: nadir
W dniu 2017-06-30 o 13:41, Pszemol pisze:

Jaki sens widzicie w porównywaniu Tesli Model S, luksusowego sedana
wielkości BMW 7, do VW Golfa? Przecież to zupełnie inna półka cenowa nawet
gdy weźmiesz pod uwagę benzynowe BMW.

Ale wątek jest nie o luksusie tylko o przyspieszaniu. I wychodzi na to, że można mieć przyzwoite przyspieszenie za 1/3 ceny Tesli.
Można? Można.

Data: 2017-06-30 19:46:55
Autor: Janusz
nadir <none@hell.org> wrote:
[...]

Ale to nie ja, ja tylko zwróciłem uwagę że to są zawodnicy różnych klas
wagowych, o innych już nie wspomnę.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-06-30 16:18:52
Autor: Shrek
W dniu 30.06.2017 o 10:48, Janusz pisze:

https://www.youtube.com/watch?v=tYeSn7iILCU
Ponad 700kg lżejszy, co daje ponad 30% wagi tesli,
to spora przewaga.

A to jego wina, że benzyna lżejsza od baterii? :P

Shrek

Data: 2017-06-30 14:38:17
Autor: Pszemol
Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Jasne, bo benzynowy BMW 7 waży tyle samo co benzynowy Golf :-)

Data: 2017-07-01 17:32:38
Autor: Mateusz Bogusz
Tak a propo przyśpieszenia Tesli
A tu jak usportowiony dupowóz wcale nie odbiega od Tesli a kosztuje 1/3 tego co Tesla.

https://www.youtube.com/watch?v=tYeSn7iILCU

Tutaj jeszcze taniej - https://www.youtube.com/watch?v=K2Aei3XAAbU

;-)

--