Tak chwali Polskę zagraniczna telewizja

Data: 2012-06-05 21:20:28
Autor: gringo
Tak chwali Polskę zagraniczna telewizja

Nie możemy konkurować z Chinami niższymi cenami, ale ci±gle poprawiamy nasz±
jako¶ć.

Data: 2012-06-06 09:58:11
Autor: jadry¶
W dniu 2012-06-05 21:20, gringo pisze:

Nie możemy konkurować z Chinami niższymi cenami, ale ci±gle poprawiamy nasz±
jako¶ć.

Chyba żartujesz! W Chinach nie do pomy¶lenia jest wyrzucanie ludzi na bruk z mieszkań. Gdzie nam do Chin..

Data: 2012-06-06 11:02:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Tak chwali Polskę zagraniczna telewizja

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jqn2j6$p9q$2node1.news.atman.pl...
[...]

Nie maj± mieszkań?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-06-06 11:20:03
Autor: gringo
Tak chwali Polskę zagraniczna telewizja

Użytkownik "jadry¶"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jqn2j6$p9q$2@node1.news.atman.pl...

[...]

==================
Nawet ostatnio niejaki obserwator pastował tu, że w Chinach kończy się niewolnictwo, bo zarobki tam systematycznie wzrastaj±. Czyli będziemy mistrzami ¶wiata w najniższych zarobkach i tyraniu do ¶mierci bez emerytury. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-06-06 11:52:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Tak chwali Polskę zagraniczna telewizja

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jqn7ci$2rfb$1adenine.netfront.net...

[...]

To powiniene¶ się cieszyć, że umrzesz w szybko, kwiecie wieku i nie będziesz musiał się, jak ja, męczyć długim i szczę¶liwym życiem emeryta!

ps. WeĽ jakie¶ tabletki, bo cię apopleksja trafi!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-06-06 13:33:13
Autor: gringo
Tak chwali Polskę zagraniczna telewizja

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4fcf2857$0$1315$65785112@news.neostrada.pl...

Data: 2012-06-06 14:06:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Tak chwali Polskę zagraniczna telewizja

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jqnf5s$30ti$1adenine.netfront.net...

[...]

==============================
Jakież stary dziad może mieć szczę¶liwe życie? Staro¶ć, nie rado¶ć, czas umierać. I tabletki tu już nic nie pomog±, szukasz przyjemno¶ci w tabletkach?

Już nic cię nie uratuje! Sięgaj po rozpuszczalnik. A o mnie się nie martw. Radę sobie dam!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-06-06 14:19:17
Autor: gringo
Tak chwali Polskę zagraniczna telewizja

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4fcf47cf$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...

Data: 2012-06-06 14:55:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Tak chwali Polskę zagraniczna telewizja

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jqnj2h$1ok$2adenine.netfront.net...
[...]

=======================
¦piesz się kochać ludzi, bo tak szybko możesz odej¶ć.

Tak się irytujesz na podniesienie wieku emerytalnego i nie rozumiem dlaczego. Gdy nie odprowadzasz składek emerytalnych nie dostaniesz emerytury. Tak było, tak jest i tak będzie. A żeby odprowadzać składki, trzeba pracować. A to ci nie grozi. Ani praca, ani emerytura.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-06-06 14:58:34
Autor: gringo
Tak chwali Polskę zagraniczna telewizja

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4fcf5346$0$1216$65785112@news.neostrada.pl...

Data: 2012-06-06 15:10:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Tak chwali Polskę zagraniczna telewizja

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jqnkjc$2r7$1adenine.netfront.net...

[...]

===========================
Mówi ten, który jest na emeryturze, od 65 roku życia i to zaledwie od roku. Tyle samo odprowadzam składek co i ty, a jednak mnie okradn± z dwóch lat emerytury, a ciebie nie.

W nocy pracujesz? Pokaż za¶wiadczenie z pracy, że pracujesz!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-06-06 15:15:26
Autor: gringo
Tak chwali Polskę zagraniczna telewizja

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4fcf56ad$0$26684$65785112@news.neostrada.pl...

Data: 2012-06-06 15:22:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Tak chwali Polskę zagraniczna telewizja

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jqnl5j$31v$1adenine.netfront.net...

[...]

====================
He, i to by mi dało prawo do emerytury od 65 roku życia? Pracowałem w swoim życiu na różne zmiany, ¶wi±tki, pi±tki i niedziele.

Abstrahuj±c, bandziory u władzy okradn± z lat emerytury i zgnębi± teraz miliony Polaków, nie tylko mnie.

Ciesz się, że nie jeste¶ Włochem! to jedno.
Za¶wiadczenia nie pokażesz, bo nie masz i ja to rozumiem.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-06-06 19:57:30
Autor: gringo
Tak chwali Polskę zagraniczna telewizja

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4fcf59b5$0$1229$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

=============================
A dlaczego mam się cieszyć, że nie jestem Włochem? Włosi maj± niższe zarobki jak Polacy, albo s± okradani z emerytury jak Polacy?  Albo maj± niższe i gorsza ¶wiadczenia? Albo krócej żyj± jak Polacy?  Nie ma bardziej niewolniczego i prze¶ladowanego narodu w Europie od Polaków. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-06-06 20:38:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Tak chwali Polskę zagraniczna telewizja

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jqo5md$dud$1adenine.netfront.net...
[...]

Włosi przechodz± na emeryturę w wieku 70 lat.
Nie s±dzisz, że powiniene¶ się nieco wyedukować?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-06-06 21:20:39
Autor: gringo
Tak chwali PolskÄ™ zagraniczna telewizja

UĹĽytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:4fcfa390$0$1302$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
He, i to by mi dało prawo do emerytury od 65 roku życia? Pracowałem w swoim życiu na różne zmiany, świątki, piątki i niedziele.

Abstrahując, bandziory u władzy okradną z lat emerytury i zgnębią teraz miliony Polaków, nie tylko mnie.

Ciesz siÄ™, ĹĽe nie jesteĹ› WĹ‚ochem! to jedno.
Zaświadczenia nie pokażesz, bo nie masz i ja to rozumiem.

=============================
A dlaczego mam siÄ™ cieszyć, ĹĽe nie jestem WĹ‚ochem? WĹ‚osi majÄ… niĹĽsze zarobki jak Polacy, albo sÄ… okradani z emerytury jak Polacy?  Albo majÄ… niĹĽsze i gorsza Ĺ›wiadczenia? Albo krĂłcej ĹĽyjÄ… jak Polacy?  Nie ma bardziej niewolniczego i przeĹ›ladowanego narodu w Europie od PolakĂłw.

WĹ‚osi przechodzÄ… na emeryturÄ™ w wieku 70 lat.
Nie sądzisz, że powinieneś się nieco wyedukować?

=====================
Z takÄ… prymitywnÄ… papkÄ… propagandowÄ… to tylko do ĹĽydowskich doradcĂłw prezydenta siÄ™ nadajesz.
Albo do Tuska. Gdyby to nawet było prawdą, to sam wiek emerytalny nie odgrywa istotnej roli we Włoszech, a w Polsce i owszem. Włosi tak jak Grecy i Francuzi, żyją najdłużej w Europie. Poza tym, tak jak wyżej, mają wszelkie inne zabezpieczenia społeczne, których Polacy nie mają.

Ludzie zadają sobie teraz w Polsce pytanie. Czy przejdę na emeryturę w wieku 67 lat? Zapewne tak – jak dożyję tego wieku. Ale nie chcę i nie godzę się na to, aby ktokolwiek mnie do tego zmuszał. Warto też pamiętać, że 67 lat w Polsce to nie te same 67 lat co w Niemczech, w Holandii czy we Włoszech.
Kobiety we Włoszech, Słowenii, Francji, Belgii i Grecji żyją na emeryturze przeciętnie 27 lat (!), mężczyźni – 23 lata.

Poza tym, Włosi mają tworzone warunki pracy i wyboru. Jak doszło do podwyższenia wieku emerytalnego we Włoszech?
RzÄ…d przyjÄ…Ĺ‚ pakiet "ratujÄ…cy WĹ‚ochy"
Na 30 miliardów euro oszacował rząd Włoch łączną wartość pakietu antykryzysowego, który przyjął w niedzielę. Premier Mario Monti oświadczył, że program oszczędnościowy ma "uratować i rozwinąć" kraj, pogrążony - jak przyznał - w "bardzo ciężkim kryzysie".

Szef rządu ogłosił, że zrezygnował z pensji premiera i ministra finansów.

Pakiet antykryzysowy przewiduje gruntowną reformę systemu emerytalnego, w tym uproszczenie i ujednolicenie metody naliczania wieku emerytalnego oraz jego stopniowe podnoszenie w ciągu najbliższych 7 lat. Zarysy tej reformy przedstawiła minister pracy i polityki społecznej Elsa Fornero, która mówiąc o konieczności proszenia o "wyrzeczenia" dodała: "Kosztowało to nas także z psychologicznego punktu widzenia". Po tych słowach rozpłakała się.

Czy Tusk i Komorowski sobie odjÄ™li od ust? NIE! Ĺ»yjÄ… na koszt zniewolonego polskiego spoĹ‚eczeĹ„stwa. Czy Tusk z Komorowskim uronili choć jednÄ… Ĺ‚zÄ™? NIE! Ĺ»yjÄ… na koszt zniewolonego polskiego spoĹ‚eczeĹ„stwa,  z premedytacjÄ….

WĹ‚ochy. Aktywizacja zawodowa osĂłb w wieku 50+ i jej ograniczenia
Dalej do poczytania
http://emerytury.wp.pl/kat,9231,title,Wlochy-Aktywizacja-zawodowa-osob-w-wieku-50-i-jej-ograniczenia,wid,14321031,wiadomosc.html?ticaid=1e954

Czy Tusk z Komorowskim coś planują z aktywizacją zawodowa]ą osób po 65 roku życia? NIE! Żyją na koszt zniewolonego polskiego społeczeństwa, a po nich niech nawet ogień.

Data: 2012-06-06 21:47:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jqoaia$h8g$1adenine.netfront.net...

[...]

To się pochlastaj! Albo oblej rozpuszczalnikiem i dalej według instrukcji... Albo weź przykład z tego policjanta, co to mu się nie chciało żyć...

Data: 2012-06-06 23:52:07
Autor: gringo
Tak chwali PolskÄ™ zagraniczna telewizja

UĹĽytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:4fcfb3e8$0$26705$65785112@news.neostrada.pl...

Data: 2012-06-06 20:00:04
Autor: jadry¶
W dniu 2012-06-06 11:20, gringo pisze:

[...]

Niewolnictwo w Chinach to tani chwyt propagandowy kapitalistów.

Tak chwali Polskę zagraniczna telewizja