Tak czy owak minister Nowak

Data: 2013-04-04 19:26:36
Autor: abc
Tak czy owak minister Nowak
Niesiołowski autorytatywnie orzekł, że rzekoma pluskwa jest karaluchem.

Data: 2013-04-04 19:40:18
Autor: u2
Tak czy owak minister Nowak
W dniu 2013-04-04 19:26, abc pisze:
Niesiołowski autorytatywnie orzekł, że rzekoma pluskwa jest karaluchem.

Pamietam, ze tez probowalem szczawiu i mirabelek, ale nie z nasypow kolejowych ...-;)

Data: 2013-04-04 19:44:07
Autor: u2
Tak czy owak minister Nowak
W dniu 2013-04-04 19:40, u2 pisze:
W dniu 2013-04-04 19:26, abc pisze:
Niesiołowski autorytatywnie orzekł, że rzekoma pluskwa jest karaluchem.

Pamietam, ze tez probowalem szczawiu i mirabelek, ale nie z nasypow
kolejowych ...-;)

Kiedy jeszcze kolej pracowala jak w szwajcarskim zegarku to pamietam, ze zeskakiwalismy z wagonow na zakretach kiedy pociag zwalnial ...-;)

Data: 2013-04-04 20:06:47
Autor: u2
Tak czy owak minister Nowak
W dniu 2013-04-04 19:44, u2 pisze:
[...]

W sumie to maszynista specjalnie zwalnial, abysmy szybciej dostali sie do domku. Radosne, beztroskie lata  ...-;)

Tak czy owak minister Nowak