Tak działają handlarze:)

Data: 2009-04-23 15:49:56
Autor: Mirosław Habarta
Tak działają handlarze:)
Pawel pisze:

Generalnie masakra. Rodzice popędzili go za 3600 czy 3800 i to i tak była dobra cena, bo autko nie było zbyt dobre. Blacha rdzewiała, wypasu zero, zawiecha też już powoli siada, i sto tysięcy innych rzeczy, które były nie tak:)

Czy ktoś się orientuje jaka jest przeciętna przeciętna marża handlarzy/komisów ?
I czy raczej jest jakiś procent, czy też kwota - np handlarz chce mieć powidzmy  1k* zł czystego zysku
na aucie ?

*) Kwota czysto przykładowa

Data: 2009-04-23 15:55:44
Autor: pluton
Tak działają handlarze:)

[...]

ZTCW jest to ok. 4kpln na sztuce.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-04-23 16:18:26
Autor: Mirosław Habarta
Tak działają handlarze:)
pluton pisze:
[...]

A jak to auto kosztuje np 4 tys ? To od handlarza 8 ? To chyba jednak musi jakoś zależeć od przedziału cenowego.

Data: 2009-04-23 16:26:26
Autor: krzysiek82
Tak działają handlarze:)
Narzucają sobie różne marże, nie ma na to żadnej reguły.

--
krzysiek82

Data: 2009-04-23 20:32:30
Autor: Michał
Tak działają handlarze:)
> ZTCW jest to ok. 4kpln na sztuce.
> pluton > A jak to auto kosztuje np 4 tys ? To od handlarza 8 ? To chyba jednak musi
jako
ś zależeć od przedziału cenowego.

Jak kolega kupował to powiedział ze około 1.2...1.5k pln zarabia na konkretnie tym samochodzie.

pozdrawiam.

Data: 2009-04-23 20:38:12
Autor: omega_fan
Tak działają handlarze:)
[...]

Komis przez który próbowałem kiedyś sprzedać auto,
dodaje 990 zł do każdego, niezależnie od ceny.
Chcesz 10, oni wystawiają za 10990. Mogą z tego
opuścić 100-200 zł, jak kupujący chce większy rabat,
to już wstawiający w komis musi zejść z ceny.

Tak działają handlarze:)