Tak jak TW Walesa wiedzial kim byl Bolek :)

Data: 2009-04-08 10:12:48
Autor: Green Apple
Tak jak TW Walesa wiedzial kim byl Bolek :)
Kwaśniewski: wiem, kim był TW Alek

-  Jestem dumny z tego, co robiłem jako minister w rządzie PRL. Takie państwo wtedy istniało i uważam, że udało nam się zrobić bardzo wiele. TW Alkiem nie byłem. Niech IPN opisze, co jest w dokumentach i wyjdzie, że to zupełnie inna osoba. I zastanawiam się, czy wtedy pan Janusz Kurtyka mnie przeprosi - mówił w Kontrwywiadzie RMF FM były prezydent Aleksander Kwaśniewski.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kwasniewski-wiem-kim-byl-TW-Alek,wid,11019975,wiadomosc.html

Data: 2009-04-08 10:53:27
Autor: Nazgul
Tak jak TW Walesa wiedzial kim byl Bolek :)
Green Apple pisze:
[ciach!]

Trudno żeby nie wiedział :)
--
"Je¶li pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodz± się prawa robactwa.
I rodz± się piewcy, którzy będ± je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2009-04-08 11:35:39
Autor: Andrzej Kokakolski
Green Apple <skaramanga007@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Wcale bym sie nie zdziwil gdyby okazalo sie, ze p. Kwasniewski ma podstawy
tak twierdzic.
Bo w aktach TW Alka zachowal sie protokol z testu alkoholowego i wynik
byl NEGATYWNY!

:)

AK

Data: 2009-04-08 13:05:44
Autor: awe
Tak jak TW Walesa wiedzial kim byl Bolek :)
Oni sa juz smieszni. Pewnie podobnie jakies nagrywane zrodlo informacji. No Alek to juz naprawde robi z siebie posmiewisko. Lubie szelme, ale jakby nie patrzec to czlowiek niskich lotow
awe

Data: 2009-04-08 16:41:51
Autor: Preceptor
Tak jak TW Walesa wiedzial kim byl Bolek :)
On Wed, 8 Apr 2009 10:12:48 +0200, "Green Apple"
<skaramanga007@gazeta.pl> wrote:

Kwa?niewski: wiem, kim by? TW Alek

 obaj byli prezydentami tak wiec teczki  bolka i alka przyniesiono im na biurka.
 czesc akt wywiozl do piwniczki brata prezesa  pisu "wieczorowa pora" niejaki macierewicz.
 akta kaczynskich i innych niedorostkow poszly
 do niszczarki, a tym co pozostalo zagrywa ipn.
 przegieciem paly bylo odznaczenie kurtyki i kolesi.
  --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-08 17:47:07
Autor: matusm

Użytkownik "Green Apple" <skaramanga007@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grhma2$lkf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wlasciwie to Kwasniewski byl oficjalnym agentem KGB ,nawet nie musial bawic sie  w jakies lojalki dla  SB.Jako wysoki pzprowiec  byl oficjalnym TW ,po 70r byl niby zakaz pozyskiwania dzialaczy PZPR na TW bo czlonki- genitalia mialy obowiazek kapowac z urzedu i przynaleznosci do agendy KGB czyli PZPR

--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Tak jak TW Walesa wiedzial kim byl Bolek :)