Tak jak TW Walesa wiedzial kim byl Bolek :)

Data: 2009-04-08 11:35:39
Autor: Andrzej Kokakolski
Tak jak TW Walesa wiedzial kim byl Bolek :)
Green Apple <skaramanga007@gazeta.pl> napisał(a):
Kwaśniewski: wiem, kim był TW Alek

-  Jestem dumny z tego, co robiłem jako minister w rządzie PRL. Takie państwo wtedy istniało i uważam, że udało nam się zrobić bardzo wiele. TW Alkiem nie byłem. Niech IPN opisze, co jest w dokumentach i wyjdzie, że to zupełnie inna osoba. I zastanawiam się, czy wtedy pan Janusz Kurtyka mnie przeprosi - mówił w Kontrwywiadzie RMF FM były prezydent Aleksander Kwaśniewski.

Wcale bym sie nie zdziwil gdyby okazalo sie, ze p. Kwasniewski ma podstawy
tak twierdzic.
Bo w aktach TW Alka zachowal sie protokol z testu alkoholowego i wynik
byl NEGATYWNY!

:)

AK

--

Tak jak TW Walesa wiedzial kim byl Bolek :)