Tak jak napisalem, prowokują zamieszki. celowo.

Data: 2011-10-03 17:51:31
Autor: obserwator
Tak jak napisalem, prowokują zamieszki. celowo.

...mafia esbucka inaczej rzadzic nie potrafi. Umie tylko mordowac i
terroryzowac spoleczenstwo wczesniej okradzione i zastraszone.

*Po obejrzeniu przed chwilą w TVN materiału na temat tragedii w Zielonej Górze
jestem prawie pewien, że to była prowokacja.  Nawet jeśli nie chciano zabić tego chłopaka, i po prostu "przedobrzyli", to
policyjny wóz rozjechał go świadomie.

W dzisiejszych Faktach TVN pokazano bowiem materiał, na którym pędzący
radiowóz z premedytacją gwałtownie skręca, prawie uderzając stojącego na
chodniku kibica, który dosłownie w ostatniej chwiliuskakuje.

Chwilę potem słychać odwróconą kobietę, mówiącą zmienionym elektronicznie
głosem o tym, jak jej znajomy próbował ratować leżącego na jezdni, potrąconego
chłopaka, prosząc o podanie maski do oddychania usta-usta, a policja nie
reagowała.

W reportażu wspomina się także o podsyłaniu do Zielonej Góry posiłków
policyjnych, oraz że kibice zwołują się na forach dyskusyjnych.

Niech mi nikt nie mówi, że ubecka stacja nie wie, jakie ten materiał może
wywołać reakcje.

Zginął człowiek, poprzebierani w kostiumy polityków i stróżów prawa bandyci,
którzy do niej doprowadzili, próbują tę śmierć wykorzystać.\*

http://karlin.salon24.pl/349214,prowokuja-zamieszki

Data: 2011-10-03 19:54:30
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

..mafia esbucka inaczej rzadzic nie potrafi. Umie tylko mordowac i
terroryzowac spoleczenstwo wczesniej okradzione i zastraszone.

Pod kobiecymi nickami.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-03 19:00:45
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
obserwator napisał:

> ..mafia esbucka inaczej rzadzic nie potrafi. Umie tylko mordowac i
> terroryzowac spoleczenstwo wczesniej okradzione i zastraszone.

Pod kobiecymi nickami.

Zrozum cymbale, jestes tylko i wylacznie POZYTECZNYM IDIOTA.

Data: 2011-10-03 22:19:11
Autor: Grzegorz Z.

obserwator napisał:

[...]

Pod wieloma kobiecymi nickami.

Data: 2011-10-04 03:56:55
Autor: stevep

obserwator napisał:

> [...]

Pod kobiecymi nickami.

Zrozum cymbale, jestes tylko i wylacznie POZYTECZNYM IDIOTA.

Ty jesteś wyłącznie autentycznym idiotą bez przymiotnika

--
stevep

Data: 2011-10-04 03:00:14
Autor:
Tak jak napisalem, prowokują zamieszki. celowo.
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): Ty jesteś wyłącznie autentycznym i

**********************

wyraznie cos ci sie miesza, kacapski esbeku. To ty jestes glupi jak onuca
sowiecka.

Data: 2011-10-04 12:45:42
Autor: Grzegorz Z.
[...]

To może chociaż podasz ile policzyłeś tych moich nicków?

Data: 2011-10-04 12:59:04
Autor: Zahir

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:8ou107g18kgh$.1ej3rwlcilb52.dlg40tude.net...
[...]

Moje też policzyłes ty durny kacapie? ;) Jak zauważyłem piszesz pod róznymi nickami nie tylko na tym forum. Smierdzisz mi Seitendorf!

--
Zahir

Data: 2011-10-04 13:41:30
Autor: Grzegorz Z.
Zahir napisał:

[...]

A ty mi Skalimowskim, jak już pisałem.

Data: 2011-10-04 13:54:40
Autor: Zahir

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:sjram3jmdqvj$.46lx1mln617v$.dlg40tude.net...
Zahir napisał:

[...]

Ty mi śmierdzisz czosnkiem! ;) Kto jest ten Skalimowski? Jakiś dziennikarz?

--
Zahir

Data: 2011-10-04 14:28:06
Autor: Grzegorz Z.

Zahir napisał:

[...]

Ale czosnek jest zdrowy! Ty oczywiście masz wybór i możesz powierzyć swoje
zdrowie reklamom wpierdalając "żywe kultury alkacei defensis" nabijając
przy tym mamonę jakiemuś Żydowi.

Data: 2011-10-03 20:07:00
Autor: u2
W dniu 2011-10-03 19:51,  obserwator pisze:
..mafia esbucka inaczej rzadzic nie potrafi. Umie tylko mordowac i
terroryzowac spoleczenstwo wczesniej okradzione i zastraszone.

Zauwaz, ze tuskobuc nawet nie zajechal do Zielonej Gory. ponad 11
tysiecy km, ale Zielona Gore olali. Podobnie bylo podczas powodzi.

Data: 2011-10-03 20:26:30
Autor: Kaczysta
Tak jak napisalem, prowokują zamieszki. celowo.
Jakiś czas temu przyszło mi do głowy, że w okolicy wyborów zostaną sprowaokowane zamieszki - aby można było wprowadzić stan wojenny. Narada ministrów obrony narodowej państw UE, zmiana przepisów o stanie wojennym, szybkie podpisanie ustawy o dostępie do informacji, wielkie manewry wojsk lądowych na poligienie w Drawsku - to wszystko zapowiada krwawą łaźnię (także w kontekście coraz większych zamieszek w innych krajach UE).
AZ

Data: 2011-10-03 18:59:38
Autor: obserwator
Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):
[...]

Wszystko przebiega zgodnie z planem i wykonywane jest rekami pozytecznych
idiotow lewackich (w krajach postkomuszych to najczesciej progenitura
bylych komuchow) oraz kacapskiej agenturu wplywu wyhodowanej w panstwach
zachodnich.

Teraz nastapi stabilizacja. Zobaczymy jaka metode wybiora, aby zaprowadzic
tzw. *normalnosc*. W PRL to byl stan wojenny.

Demoralizacja i destrukcja III RP jest juz bardzo zaawansowana.

Naprawde warto posluchac(chociaz to wymaga poswiecenia czas) aby zrozumiec co
sie dzieje nie tylko w Polsce:

http://www.youtube.com/watch?v=xUjiqxxytdQ&feature=related

Data: 2011-10-03 19:08:18
Autor: obserwator
Tak jak napisalem, prowokują zamieszki. celowo.

film jest czesto blokowany w polskiej sieci. Podaje jeszcze jedno miejsce gdzie na razie jest jeszcze dostepny:

http://www.wykop.pl/link/531769/jak-zniszczyc-panstwo/

Data: 2011-10-03 22:19:21
Autor: matusm

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6csn3$626$1inews.gazeta.pl...

[...]

a i tak z ich terenu awansował do sejmu Muchołap,,,,to dali przyzwolenie na rozjezdzanie kibiców nieoznakowanymi radiowozami pedzacymi 100km/h po miescie  a nadal,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Tak jak napisalem, prowokują zamieszki. celowo.