Tak jak napisalem, prowokują zamieszki. celowo.

Data: 2011-10-03 19:54:30
Autor: Grzegorz Z.
Tak jak napisalem, prowokują zamieszki. celowo.
obserwator napisał:

..mafia esbucka inaczej rzadzic nie potrafi. Umie tylko mordowac i
terroryzowac spoleczenstwo wczesniej okradzione i zastraszone.

Pod kobiecymi nickami.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-03 19:00:45
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
obserwator napisał:

> ..mafia esbucka inaczej rzadzic nie potrafi. Umie tylko mordowac i
> terroryzowac spoleczenstwo wczesniej okradzione i zastraszone.

Pod kobiecymi nickami.

Zrozum cymbale, jestes tylko i wylacznie POZYTECZNYM IDIOTA.

Data: 2011-10-03 22:19:11
Autor: Grzegorz Z.

obserwator napisał:

[...]

Pod wieloma kobiecymi nickami.

Data: 2011-10-04 03:56:55
Autor: stevep

obserwator napisał:

> [...]

Pod kobiecymi nickami.

Zrozum cymbale, jestes tylko i wylacznie POZYTECZNYM IDIOTA.

Ty jesteś wyłącznie autentycznym idiotą bez przymiotnika

--
stevep

Data: 2011-10-04 03:00:14
Autor:
Tak jak napisalem, prowokują zamieszki. celowo.
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): Ty jesteś wyłącznie autentycznym i

**********************

wyraznie cos ci sie miesza, kacapski esbeku. To ty jestes glupi jak onuca
sowiecka.

Data: 2011-10-04 12:45:42
Autor: Grzegorz Z.
[...]

To może chociaż podasz ile policzyłeś tych moich nicków?

Data: 2011-10-04 12:59:04
Autor: Zahir

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:8ou107g18kgh$.1ej3rwlcilb52.dlg40tude.net...
[...]

Moje też policzyłes ty durny kacapie? ;) Jak zauważyłem piszesz pod róznymi nickami nie tylko na tym forum. Smierdzisz mi Seitendorf!

--
Zahir

Data: 2011-10-04 13:41:30
Autor: Grzegorz Z.
Zahir napisał:

[...]

A ty mi Skalimowskim, jak już pisałem.

Data: 2011-10-04 13:54:40
Autor: Zahir

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:sjram3jmdqvj$.46lx1mln617v$.dlg40tude.net...
Zahir napisał:

[...]

Ty mi śmierdzisz czosnkiem! ;) Kto jest ten Skalimowski? Jakiś dziennikarz?

--
Zahir

Data: 2011-10-04 14:28:06
Autor: Grzegorz Z.

Zahir napisał:

[...]

Ale czosnek jest zdrowy! Ty oczywiście masz wybór i możesz powierzyć swoje
zdrowie reklamom wpierdalając "żywe kultury alkacei defensis" nabijając
przy tym mamonę jakiemuś Żydowi.