Tak jeżdżą w Limanowej ...

Data: 2015-05-21 11:25:36
Autor: Grzegorz
Tak jeżdżą w Limanowej ...
Witam,

https://youtu.be/oPsmvvzggy0

Było niezbyt wesoło ... gość z tablicami KLI, niestety nie przeczytałem pełnej rejestracji, a kamerkę mam już leciwą. A numerek - co najmniej niebezpieczny !

Tak ku przestrodze, palant jeszcze się "bronił", że przecież tylko leciutko busik przyhamować musiał - ja widziałem jak na trawę już odbijał ! A busiku parę osób jechało.

Pzdrw.
--
Grzegorz

maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

Data: 2015-05-21 11:44:32
Autor: J.F.
Tak jeżdżą w Limanowej ...
Użytkownik "Grzegorz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mjk8am$1qa$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Scenka jakich wiele na naszych autostradach, tirmanom mogliby na kursie pokazywac
.... ale z twojej pozycji niewiele widac w kwestii odleglosci.
Za to dynamika akcji imo potwierdza ze ten busik tylko lekko przyhamowac musial :-)

J.

Data: 2015-05-21 12:28:50
Autor: dddddddd
Tak jeżdżą w Limanowej ...
W dniu 2015-05-21 o 11:44, J.F. pisze:
[...]

to ja tylko dodam że jak się jedzie powyżej 150/h to już tak nie wyjeżdżają i jest bezpieczniej :)
z moich obserwacji wynika że tirmani nie potrafią ocenić różnicy prędkości do 40km/h, powyżej widzi że ktoś jedzie i nie wyjeżdża, poniżej pcha się pod maskę (ale często da się ten ruch przewidzieć wcześniej)

Łukasz

Data: 2015-05-21 17:39:04
Autor: Grześ
Tak jeżdżą w Limanowej ...
dddddddd pisze:

Scenka jakich wiele na naszych autostradach, tirmanom mogliby na kursie
pokazywac
... ale z twojej pozycji niewiele widac w kwestii odleglosci.

Busik zaczął hamować będąc już na wysokości końca naczepy. Na filmie faktycznie słabo widać.

Za to dynamika akcji imo potwierdza ze ten busik tylko lekko przyhamowac
musial :-)

No, bardzo lekko :-D !

[...]

Hmmm, busik leciał ok. 130, tir-burak ok. 85-90. Powiadasz, busik za wolno jechał ?

Ale hamować zaczął stosunkowo późno, jakby był zaskoczony.

Cóż, dzień jak codzień, ale wolałbym osobięcie się nie wp... pod takiego tir-buraka.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2015-05-21 22:50:04
Autor: przemek.jedrzejczak
Tak jed w Limanowej ...
-- Hmmm, busik lecia ok. 130, tir-burak ok. 85-90. ooo a skad te dane ? na filmie bus przesuwa sie wzgledem naczep bardzo powoli i nie wyglada to na roznice 40-45 km/h

-- C, dzie jak codzie, ale wolabym osobicie si nie wp.... pod takiego tir-buraka.

burak bez dwoch zdan ale podczas wyprzedzania kolumny aut jadacych ze zmienna predkoscia taki scenariusz jest do przewidzenia przez kierowce zawodowego i zaskoczyc moze co najwyzej niedzielnego ... z punktu widzenia kierowcy zestawu moglo wygladac to tak ze widzac powoli zblizajacego sie busa a przed soba cysterne, zdecydowal sie na wymuszenie ... gdyby jeszcze wrzucil kierunek nie byloby dramatu ...

P.

Data: 2015-05-21 20:00:49
Autor: Jacek Politowski
Tak jeżdżą w Limanowej ...
In article <mjkbut$odd$1@dont-email.me>
dddddddd <fejk@email.com> wrote:
W dniu 2015-05-21 o 11:44, J.F. pisze:

Scenka jakich wiele na naszych autostradach (...)

(...) to ja tylko dodam e jak si jedzie powyej 150/h to ju tak nie wyjedaj (...)

Sprawdzi czy nie Litwin. ;->

--
Jacek Politowski

Data: 2015-05-21 22:04:47
Autor: dddddddd
Tak jed w Limanowej ...
W dniu 2015-05-21 o 22:00, Jacek Politowski pisze:
[...]

:)

ukasz

Tak jeżdżą w Limanowej ...