Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Tak jest UE jest wykonczona dzieki GB roznice 10 punktow juz maja zapewnione zwyciestwo -Frau Merkel na kolana i beczec w nieboglosy

Data: 2016-06-11 03:04:19
Autor: maciek zawieja
Data: 2016-06-11 07:04:28
Autor: Zenek Kapelinder
Tak jest UE jest wykonczona dzieki GB roznice 10 punktow juz maja zapewnione zwyciestwo -Frau Merkel na kolana i beczec w nieboglosy
Nie jest wykonczona tylko jedno panstwo wyzwoli sie z niemieckiej okupacji. Hitler zalozyl ze po wygraniu wojny w Europie podbite panstwa beda Niemcom placily podatki. To co sie nie udalo Hitlerowi udalo sie szwabom kilkadziesiat lat pozniej. Anglie moga sobie odpuscic. Ale przestrzeni zyciowej na wschodzie nie beda chcieli oddac. Drogi, autostrady itd nie byly dla nas. One mialy byc dla niemieckich osiedlencow. I im jeden kaczor wszystko spierdolil. W dalszym ciagu nie mam pojecia jaki w tym nieudanym planie mieli odegrac imigranci z Afryki.

Data: 2016-06-11 21:40:00
Autor: Danekol
terroryści będą omijać Niemcy z daleka.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

 W dalszym ciagu nie mam pojecia jaki w tym nieudanym planie mieli odegrac
imigranci z Afryki.

To nie jest nieudany plan. To jest plan genetycznej poprawy społeczeństwa.
Za 40 lat będą mieli tysiące naukowców, specjalistów rozwijających
gospodarkę, rodowitych Niemców. Sami Niemcy takich by nie spłodzili.
Już teraz mają tanią siłe roboczą, tańszą niż Polacy, Ukraińcy, itp.
Z terrorystami poradzą sobie bez problemu.
Potomkowie Gestapo i Stasi zyją i działają. To nie Niemcy
będą się bać, to terroryści będą omijać Niemcy z daleka.

Data: 2016-06-11 15:04:56
Autor: Zenek Kapelinder
terroryści będą omijać Niemcy z daleka.
Nie pasuje do sprowadzenia po wojnie Turkow do Niemiec. Pomimo ze wtedy, kilkadziesiat lat temu, byla jakas skromna selekcja to imigranci tureccy nie stali sie nawet klasa srednia. A ich dzieci i wnuki mialy i maja teoretyczny dostep do wyzszego wyksztalcenia. Nowi imigranci nigdy nie zostana pelnoprawnymi Niemcami. Na dodatek prawie wszyscy to afrykanska holota wymieszana z przestepcami. Nigdy nie beda zadna sila robocza, ani droga ani tania. Z terrorystami nie poradza sobie zadne sluzby. To nie idzie o terrorystow ktorych mozna zlapac a o tych ktorzy sie wysadza, zdetonuja bombe. Ty nie zdajesz sobie sprawy ile to jest milion ludzi. Jesli w tym milionie  bedzie stu terrorystow to dziesieciu sie uda cos wysadzic. W dalszym ciagu nie wiem jaka mieli odegrac role w zdobyciu przez szwabow przestrzeni zyciowej na wschodzie.

Data: 2016-06-12 08:19:50
Autor: Danekol
odsunięta od koryta przez muzułmanów.

Nie pasuje do sprowadzenia po wojnie Turkow do Niemiec.

Turcy do Niemiec zostali sprowadzeni nie po wojnie, a w latach
siedemdziesiątych.

[...]

Mnie jest trudno oszacować wpływ imigrantów na poprawę inteligencji
społeczeństwa. Elity rządzace Niemcami mogą to oszacować
i wyszło im, że to się opłaca. Problemem jest tylko ciemny lud,
niechętny imigrantom.

Nowi imigranci nigdy nie
zostana pelnoprawnymi Niemcami.

Pierwszy rzut imigrantów to nie zostanie,
 ale następne pokolenia już będą pełnoprawnymi
Niemcami, szczególnie ci inteligentniejsi.

Na dodatek prawie wszyscy to afrykanska
holota wymieszana z przestepcami. Nigdy nie beda zadna sila robocza, ani
droga ani tania.

Bardzo dużo Polaków wyemigrowało. Też powiesz o nich, że to
hołota.
Imigranci do Niemiec to 99,9 % imigranci ekonomiczni.
Podobnie było z emigracją polską.

[...]

To jest bardzo mały koszt w stosunku do zysku.
Nie wątpię, Niemcy umieją dobrze liczyć.

W dalszym ciagu nie wiem jaka mieli odegrac role w zdobyciu
przez szwabow przestrzeni zyciowej na wschodzie.

Ty nie wiesz, ja nie wiem, ale rządzący Niemcami wiedzą
i wyszło im, że to sie opłaci.

Polskie elity rządzące też wiedzą, że to się opłaca, ale problemem
jest przeciwny ciemny lud i polska Partia Watykańska, która boi się
konkurencji. Za ileś lat Partia Watykańska mogła by być
w pewnym stopniu odsunięta od koryta przez muzułmanów.
Wódz Jarek nie pójdzie na taką konfrontację.

Data: 2016-06-14 10:00:26
Autor: Budzik
Tak jest UE jest wykonczona dzieki GB roznice 10 punktow juz maja zapewnione zwyciestwo -Frau Merkel na kolana i beczec w nieboglosy
Użytkownik maciek zawieja maciekzawieja6@gmail.com ...

http://www.theweek.co.uk/eu-referendum/65461/eu-referendum-polls-was-br
exit-boost-just-a-bank-holiday-effect
Skoro znasz juz wynik to zagraj na rynkach finansowych to sie przy okazji wzbogacisz!