Tak jeszcze apropos konferencji...

Data: 2013-06-17 22:36:45
Autor: wiLQ
Tak jeszcze apropos konferencji...

====UWAGA=======UWAGA=======UWAGA=======
Ponizsze jest kontynuacja maili konferencyjnych miedzy Leszczurem,
Slawkiem i mna. Postanowilismy wykorzystac offseason w NBA by
przetestowac jak nasze luzne pogawedki beda sie sprawdzaly w innej
formie i przy okazji odkurzyc zawsze lubiane PRSK dla wlasnych celow...
w wariancie optymistycznym dolaczy sie do tego plotkowania wiecej osob,
dyskusje sie rozgalezia, a PRSK chocby czesciowo odzyje,
w wariancie realistycznym wszyscy oleja to nasze gledzenie, wiec po
prostu zmienimy forme, a w wariancie pesymistycznym wypali to nam jakos
w twarz, wiec szybko sie zwiniemy. Win-win-draw, wiec warto sprobowac.
Dla jasnosci, gramy od lat w jednej lidze FB, keeperze, wiec jest to
czesto motorem tematow i wyjasnieniem wszelakich docinkow/pytan.
====UWAGA=======UWAGA=======UWAGA=======

Na poczatek... doczekamy sie meczu finalowego, w ktorym obie druzyny
postanowia sie stawic do grania???

Bo na razie to wyglada jakby przed kazdym meczem byl draft pt "kto dzis
zagra pelna para?" ze zmieniajacym sie pierwszym wyborem ;-)
A losowe eksplozje roznych ludzi, ostatnio Manu, tez wygladaja jakby sie
umowili na G7 z jak najmniejszym wysilkiem...

Akurat Green szalal z trojeczka juz wczesniej ;-) Takze o ile bedzie mial
rzuty z wolnej pozycji moze isc na rekordy.

Niech idzie!

I poszedl az milo sie to oglada... i jestem zaskoczony jak pudluje...
70%! Curry who??

Ale Heat jak sa dobrze zmotywowani i mają nóż na gardle są jednak nie do zatrzymania.
I niestety predzej uwierze, ze James i Wade beda grali tak jak dzis w nocy niż Neal i Green w G3.
Boje sie tylko ze w G5 Heat przełamią serię wygranych na przemian i cała zabawa skończy się w G6 w Miami.

Okazalo sie, ze predzej Green bedzie wymiatal z obwodu niz Big3 Heat
znow bedzie miala dobry mecz. Oj, strasznie sobie dobieraja mecze, w
ktorych walcza, a w ktorych sie slizgaja. Oby im sie to odbilo czkawka?

> W rzeczy samej. I to jest bardzo zdrowe założenie, które powinno
> przyświecać wielu managerom. I często nie przyświeca.

Bo to rozwiazanie, ktore trudno sprzedac wlascicielowi i moze szybko prowadzic
do zwolnienia.

No tak, ale jesli własciciel nie slucha swojego GM'a to nie ma po co pracowac w takim środowisku.

Taaaaa, juz to widze jak takie miejsca pozostana nieobsadzone ;-) Zawsze
sie znajdzie chetny chocby dlatego jak malo jest takich posad w lidze.

> Szkoda tej grupy [PRSK]...

Jej legenda zyje wraz z ta konferencja... ot w mniejszym gronie ;-)
:-)

To sprobujmy ja odkurzyc, chocby tylko dla wlasnych celow ;-)

> Ano. To wilczy znak firmowy. Nawet jeżeli w drafcie bierze
> punktującego, to po to, by posadzić się mocno na ratiach.

Znak firmowy? Moze w keeperze [...], ale nie w innych ligach

Przy tak "fachowej" konkurencji... [...]

Konkurencja to jedno, ale wg mnie rownie istotna jest pula graczy.
W keeperze czolowka ppg jest po prostu w wiekszosci wymieciona.
Jednak zupelnie inaczej sie gra przy drafcie wszystkich niz przy drafcie
bez wiekszosci z Top20.

> Czy kiedykolwiek był mecz playoffs (bo w Finałach jestem przekonany, ze nie
> było) w którym dwóch zawodników jednej druzyny trafia 6 lub więcej trójek?

BRefa trzeba bylo zapytac i owszem byl ;-) http://www.basketball-
reference.com/boxscores/201105080DAL.html
http://www.basketball-reference.com/boxscores/201104220NYK.html
http://www.basketball-reference.com/boxscores/200904220ATL.html

Dzięki. Ja juz zapomniałem, ze w lidze grał ktoś taki jak Stojakovic, a
równiez i to, ze Dywan w swoim czasie umiał przymierzyć z obwodu.

Jedna jaskolka shootera nie czyni? Czy jakos tak ;-)

> A moze jest bias przeciwko zawodnikom ktorzy nigdy nie zdobyli tytułu? ;-)

To Jabbar zostalby trenerem jeszcze w trakcie grania ;-)

Przeciez on był trenerem! Tyle, ze jogi. ;-)

No tak, gimnastykowal sie niemilosiernie by byc trenerem w NBA ;->>

A propos, co to oznacza dla Derona i reszty Nets?
Bo trudno miec wyrobiona opinie o Kiddzie jako trenerze, wiec cholera wie co to zmienia.

Juz slychac pierwsze pomruki. Deron ma nie byc ziutkiem ktory przeprowadza
piłkę na połowę ataku! Czyli to dla niego gorzej.
Ale Nets za to maja grac szybko! Czyli lepiej. Słowem: na dwoje babka wróżyła.

Myslalem, ze napiszesz "slowem: cholera wie" ;-)
W tym przypadku moze preseason sie do czegos przyda w ocenie??

> tylko jeśli nie zabije mi to salary cap w sezonie 14/15 (czyli Jen
> wszystko tylko nie max, a Redick za nie więcej niż 28M$/4). [...]
> Słowem Jenningsowi daję 75M$/5y (13M$ w pierwszym sezonie i podwyzki o
> 7.5%)

Eghm, a to nie jest max???

Nie jest. Ale faktycznie jest blisko. Wydawało mi sie, ze max zaczyna sie
od 15-16M$, ale to dla zawodnikow z przynajmniej 7-letnim stażem w NBA.
Ale mniejsza o semantykę - skoro to max, to niech ma.

Wow, szybko zlamales swoje postanowienia ;-)
Potem sie dziwic, ze GMowie w NBA sami ze soba licytuja!

> Augustin, Wes Johnson, Randy Foye. Z tym samym patentem co w przypadku Rusha -

Wow, to dopiero wywalanie kasy w bloto!

A skąd! W chwili gdy szukam tanich zamienników którzy nie będą mi siedzieć
w payrollu dłużej niż 2 lata, to jest mało ryzykowny ruch.
Nie zamierzam żadnemu z nich dawać MLE na 4 lata!

Wg mnie to marnowanie slotow. Po co sciagac zawodnikow, po ktorych
wiemy, ze w najlepszym wariancie beda "meh"???
Wolalbym podpisac 3 niewydraftowanych rookich.

W takim razie trzymam sie zdania, ze nie mam zadnych pomyslow dla Monty ;-)
Niech jedzie do Chin!

Co mnie obchodzi jak Monta spedza wakacje?? ;-)
Nie wierze, ze zadna druzyna mu nie zlozy oferty nawet jesli nie mam
pojecia, ktora to mialaby byc.

W ktoryms podcascie usłyszałem argument, ze w Houston jest taka zbieranina
dziwaków (Lin, Harden, Parsons i ktos jeszcze), ze Dwight powinien sie bardzo
dobrze wsrod nich czuc.

Znaczy bedzie mogl byc krolem klaunow? To jego przeznaczenie ;-)

>  Z jednej strony [Dwight] chciałby być alpha-dogiem, a > z drugiej kompletnie nia ma po temu predyspozycji.

Um, a w Magic mial?

Nie miał. Tam alpha-dogiem był niejaki Van Gundy. I wtedy wszystko działało - przynajmniej do czasu.

Hmmmmm, czy trener moze byc alpha-dogiem? Masz jakies inne przyklady?

Zaproponowalem wyzej Lina i Jenningsa ;-)

Ale jakim cudem oni maja NADMIAR PG i dziury pod koszem żeby taki deal [za jednego wysokiego Jazz] miał sens?

Rockets maja Beverleya i Hardena, a Bucks nie maja ochoty placic maxa
Jenningsowi... wiec go sobie zastapia tanio z draftu lub z FAsow.
Ale sluszna uwaga, ze Bucks w sumie nie potrzebuja wysokiego.

Ale powiedz mi jak często rookies juz w pierwszym sezonie opłacają się
bardziej niż weterani w tym samym przedziale cenowym?

Rzadko. Najczesciej trzeba liczyc by przynosili jak najmniejsze straty,
ale haczyk tkwi wi tym, ze w przeciwienstwie do tych weteranow maja duzo
wieksze szanse przynosic zyski w nastepnych latach.
Podejscie do rookich i ogolnie mlodziakow jest chyba moim najwiekszym
obrotem o 180 stopni jesli chodzi o konstrukcje skladu w keeperze.

Nie nazwalbym tego dziurami i chcialem zwrocic uwage, ze wlasnie te kategorie kupilem od Slawka...

Porownując z innymi statsami - miałes tam dziury. I kupiłeś je rzutem na
taśmę w ryzykownym trejdzie, który w ostatecznym rozliczeniu nie zmienił
Twojej pozycji na koniec sezonu.

Nie zgadzam sie, ze przecietna pozycja z daleka strata do czolowki to
dziura... i inaczej oceniam ten trejd. Nawet jesli Tim gral wiecej niz
bym chcial klepnalbym go jeszcze raz bo proces byl dobry. W marcu nie
moglem przewidziec ile i gdzie mi zabraknie.

> I dalej uważam, że zwariowałeś. Policzyłem values dla wszystkich pickupów w lidze

To wrzucaj liste... ;-)

Zacząłem pisać podsumowanie trejdów więc raczej skończę to.

Tez mozesz wrzucic ;-) Choc to pewnie na forum ligi.

> A teraz jak to sie przełożyło na punktację roto na srednich pomiędzy
> dniem w ktorym klepnelicie deal a koncem sezonu

Punkt startowy nie powinien byc pozniej? Wymiana 4 dni przechodzi...

Wziąłem punkt startowy z Yahoo, a oni chyba podaja date gdy transakcja przechodzi, nie?

Tak wlasnie jest, nie wiedzialem skad brales date.

> Ale nie wiem czy takiego samego (lub lepszego) efektu nie osiągnąłbyś
> grając w końcówce więcej Collisonem i nie wywalając Chalmersa, który
> miał bardzo przyzwoite ostatnie 3 tygodnie.

Eghm, to musialbym przewidziec! A jednak Thomas byl pewniejszym zakladem.

A feee - czemu nie chcesz dać się katować Twoim ulubionym narzędziem tortur
"gdybym tylko podjął nieco inna decyzję..." ;-)

Bo zle miejsce sobie wyobrales ;-)
Chyba juz zapomniales jak dlugo probowalem sprzedac wysokiego, wiec
wymiana ze Slawkiem byla jak ulga ;-)

> Przestań tankować ppg i wyhacz overkill w blokach to pogadamy :-)

Juz w nastepnym sezonie kupie jakies punkty! ;-)

Kobe!

Napisalem "kupie", a nie "wtupie" ;-))

To Cie zaskocze bo w zadnym nie zaczynalem z postanowieniem o tankowaniu
punktow. Ot jak przepadne kilka gwiazd w 1 rundzie to staje sie dla mnie
domyslnym rozwiazaniem.

Czyli zawiniły znowu za drogie gwiazdy, które to gwiazdy są za drogie, bo
inni wyceniają ich ppg wyżej od Ciebie.
Ale to oczywiście nie ma nic wspólnego z domyslnym tankowanie kategorii

Nie ma! Nie lubilem modelu gwiazd i tyle. Ale pensje pospadaly, keeperzy
zaburzyli obraz i sie to zmienilo.

> Zacznij zapraszać jakieś gorące hostessy do serwowania drinków, to
> może coś nas będzie rozpraszało. ;-)

I ja bylbym odporny na takie rozpraszanie?? ;-)

Ty ze swoją kartką w kiblu - na 100%!

LOL, to dopiero bylaby forma tortury ;-)

> Ano. Chyba nikogo.

Barea to nie ozenil sie z jakas modelka?
Ergo chyba jednak kogos podnieca... ;-D

On sam czy raczej stan jego konta? I to chyba jest portorykańska miss.

Hmmmm,  ten sam kontrakt powoduje dokladnie odwrotne reakcje u zony nizu
pracodawcy... ;-)

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2013-06-18 12:05:46
Autor: Zansibar
W dniu 2013-06-17 22:36, wiLQ pisze:

[...]

Jestem za! ;-)
Choć nie należę do osób generujących ruch na PRSK, to wiernie (biernie) ją czytam, a chętnie uzupełnię informacje czytając Was. ;-)

Pozdrawiam
Witek

Data: 2013-06-19 22:46:38
Autor: wiLQ
Zansibar napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Choć nie należę do osób generujących ruch na PRSK, to wiernie (biernie) ją czytam, a chętnie uzupełnię informacje czytając Was. ;-)

Mozesz sie przeliczyc zakladajac, ze beda tam jakies istotne informacje
;-)

Data: 2013-06-20 10:48:14
Autor: Zansibar
W dniu 2013-06-19 22:46, wiLQ pisze:
[...]

Hahaha
"ryzyk-fizyk", ale mam już pewne doświadczenie w czytaniu PRSK, pamiętam też o "zasłonach dymnych" stosowanych onegdaj przed rozpoczęciem sezonu FB ;-)
Pozdrawiam wyczekująco
Witek

Data: 2013-06-18 17:47:47
Autor: Sławek
[...]

Po cichu liczę na taki rozwój sytuacji.

[...]

Może zwyczajnie jedna stawia się mocniej do obrony :-)

[...]

jeżeli rzeczywiście Heat teraz pociągną dwa mecze to chyba rzeczywiście zacznę wierzyć, że reżyseruje się NBA niczym wrestling :-)

Akurat Green szalal z trojeczka juz wczesniej ;-) Takze o ile bedzie mial
rzuty z wolnej pozycji moze isc na rekordy.

Niech idzie!

I to jest fajne. Nie wystarczy ściągnąć autorytet, jak Allen. Swoją drogą, statystyki Allena od serii z Bulls na kolana nie rzucają. W ogólne jakoś te uzupełnienia Heat do sypania z obwodu w tym sezonie na kolana nie rzucają.

[...]

Kurde, ale naprawde nalezy wierzyc, ze Heat zwyczajnie nonszalancko traktuja nieparzyste mecze?? Moze psychologa od Malysza im trzeba, bo to siedzi gdzies glebiej we lbie?:-)

Szkoda tej grupy [PRSK]...

Jej legenda zyje wraz z ta konferencja... ot w mniejszym gronie ;-)
:-)

To sprobujmy ja odkurzyc, chocby tylko dla wlasnych celow ;-)

No to jedziemy!!!

[...]

Zobaczymy, wiLQ, zobaczymy :-)
BTW, w Lidze Ekspertow zagrasz, jezeli bedzie aukcja?

Dzięki. Ja juz zapomniałem, ze w lidze grał ktoś taki jak Stojakovic, a
równiez i to, ze Dywan w swoim czasie umiał przymierzyć z obwodu.

Jedna jaskolka shootera nie czyni? Czy jakos tak ;-)

Ano takie wystepy u Dywana to zawsze byly raczej wyskoki, niz norma.
Ale i nie na tym polega jego sila... Gdy zdrowy i zmotywowany...

[...]

Sam sobie winien! Bylo sie nie rozdrabniac na jakies karate i inne!!

[...]

Może trochę... Choć pewnie trochę im zajmie ostateczne dotarcie się. W każdym razie graczy do biegania tam nie brakuje. Czyli co, reaktywacja GWalla?:-)

[...]

Dużo tu IMO zależy, jak "socjalnie" pasował Jennings do Bucks. Jeżeli ma rzeczywiście widoki na bycie liderem z prawdziwego zdarzenia, to niech ma tego maksa i mniejsza o FG. Ale jeżeli to tylko boiskowy celebryta, to na drzewo...

Augustin, Wes Johnson, Randy Foye. Z tym samym patentem zynac, gdyo w przypadku Rusha -

[...]

Zależy, czy rzeczywiście chcesz przezimować, czy jednak trochę powalczyć już teraz. Nie są to synonimy soldności, ale IMO sensownie wpasowani mogą się nadać.

W ogole ciezko tu cokolwiek wymyslac dla Bucks, bo dyskusje nt konca lawki to IMO mozna zaczynac, gdy organizacja stabilna, trener z autorytetem i liderzy jasno nakresleni.

[...]

Pewnie, że złożą. Ba. Na pewno pojawią się i takie, że opadną mi ręce...

Nie miał. Tam alpha-dogiem był niejaki Van Gundy. I wtedy wszystko działało - przynajmniej do czasu.

Hmmmmm, czy trener moze byc alpha-dogiem? Masz jakies inne przyklady?

Pierwszy z brzegu - Pop. Riley, zwłaszcza w Knicks... Daly w Pistons. Red. Paru się znajdzie.

[...]

Rockets, kto wie, moze i chetnie by sie pozbyli szpilki Lina za mocnego grajka. Pytanie podstawowe na dzis: z czego tak naprawde zrobiony jest Lin?

[...]

Przynajmniej tyle dobrego, ze bedzie trudniej o steale w tej grupie, bo grono wyznawcow mlodziezy rosnie :-)

[...]

Wiesz, dziura to pojecie mocno umowne, wiec zaleznie od kontekstu IMO taka definicja moze pasowac. Ja np. mialem kilka "dziur" w eNBA, ktore staralem sie latac. I zalatalbym, gdyby sie Chandler nie polamal :D

i inaczej oceniam ten trejd. Nawet jesli Tim gral wiecej niz
bym chcial klepnalbym go jeszcze raz bo proces byl dobry. W marcu nie
moglem przewidziec ile i gdzie mi zabraknie.

Nie poznaję, kurde, wiLQa!!

[...]

Aaa, to pamiętaj o mnie, gdy będziesz w przyszłości potrzebował tego rodzaju ulgi :-) Tylko nie w pierwszych tygodniach wyprzedaży :-)

Juz w nastepnym sezonie kupie jakies punkty! ;-)

Kobe!

Napisalem "kupie", a nie "wtupie" ;-))

A co to "wtupa":-)?

Nie ma! Nie lubilem modelu gwiazd i tyle. Ale pensje pospadaly, keeperzy
zaburzyli obraz i sie to zmienilo.

Ja to sie w ogole dziwie, ze wygrales punkty w eNBA, bo tam powinna byc wlasnie tendencja na PPG.

Ty ze swoją kartką w kiblu - na 100%!

LOL, to dopiero bylaby forma tortury ;-)

Aaa, to ja juz tam nie wiem, jakie masz fantazje :-)

On sam czy raczej stan jego konta? I to chyba jest portorykańska miss.

Hmmmm,  ten sam kontrakt powoduje dokladnie odwrotne reakcje u zony nizu
pracodawcy... ;-)

Dlatego niektorzy rodzin niestety wykarmic nie daja rady :-(

Pozdr
Slawek

Data: 2013-06-19 22:45:57
Autor: wiLQ

Sławek napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Na poczatek... doczekamy sie meczu finalowego, w ktorym obie druzyny
> postanowia sie stawic do grania???

Wystarczylo grzecznie poprosic i od razu lepiej ;-)

jeżeli rzeczywiście Heat teraz pociągną dwa mecze to chyba rzeczywiście zacznę wierzyć, że reżyseruje się NBA niczym wrestling :-)

Tzn kto byl rezyserem G6? Specjalista od horrorow, dramatow czy komedii?
Bo bylo tam wszystkiego po trochu, poczynajac od...

6 sekund od mistrzostwa!!!!! Wow. Na wielu poziomach.
Bylo oooooooooooooj tak blisko: byly juz przygotowane podia, rozdawano
juz karteczki do glosowania na MVP, niektorzy "fani" Heat juz wychodzili
z budynku, a tu taki obrot sytuacji. 2 spudlowane osobiste i garsc
trojeczek poprzedzonych zbiorkami w ataku doprowadzajacych do dogrywki.
Wow.

Jak to zwykle bywa komentujacy lubia wieszac psy na trenerze, ze tego
posadzil, a tego nie zrobil, a mnie w tej koncowce najbardziej zdziwilo,
ze Spurs w ogole bronili rzuty za 2... BTW, wiecie, ze Duncan wszedl do gry nielegalnie na ostatnie 5 sekund?
Ale bylyby jaja gdyby jeszcze zaliczyl jakas dobitke!

A do tego jeszcze byla dogrywka gdzie tez byl 1 punkt roznicy na sekundy
przed koncem... i zaliczylismy podwojny ofensywny horror! Najpierw Heat wymyslili akcje gdzie Wade odpalil wyjatkowo nieskuteczny
jumperek, a Manu go jeszcze przebil gdy majac 7 strat w meczu wbijal sie
w tlum przeciwnikow liczac na jakis ratujacy go gwizdek [nie w takim
momencie]. To musial byc rzut, a tak go nawet nie oddali na wygrana.
Yikes.

Jeszcze dopistek od Steina: "In last 30 postseasons, road teams are 2-17
in Game 7s in conf. finals & Finals"

Oooops! A jeszcze z naglowkow... "LeBron To Wear Headband For Game 7"
LOL!

[...]

W playoffach Ray trafil 39 z 94 trojek zas Miller ma 50%+... takze
zwyczajnie marudzisz ;-P A Battier sie wystrzelal rok temu...

Kurde, ale naprawde nalezy wierzyc, ze Heat zwyczajnie nonszalancko traktuja nieparzyste mecze?? Moze psychologa od Malysza im trzeba, bo to siedzi gdzies glebiej we lbie?:-)

Beda musieli wygrac 2 z rzedu zeby zdobyc mistrzostwo takze ostatnia
szansa na ten telefon do psychologa od Malysza ;-)

> To sprobujmy ja odkurzyc, chocby tylko dla wlasnych celow ;-)

No to jedziemy!!!

Na razie to sie czolgamy bo L'e w rozjazdach.

BTW, w Lidze Ekspertow zagrasz, jezeli bedzie aukcja?

A bedzie aukcja?
Jak wiesz planowalem sprobowac cos z H2H, wiec bede musial z czegos
zrezygnowac by tam dolaczyc. Nie ma co dumac na wyrost przed zmiana.

> Jedna jaskolka shootera nie czyni? Czy jakos tak ;-)

Ano takie wystepy u Dywana to zawsze byly raczej wyskoki, niz norma.
Ale i nie na tym polega jego sila... Gdy zdrowy i zmotywowany...

... a mimo to na dzisiaj mam wrazenie, ze Heat graja lepiej BEZ niego.
Ba! Podonie jak Mavs w 2011 Spurs tez maja strategie by Wade jak
najwiecej rzucal bo im to na reke...

> [...]

Może trochę... Choć pewnie trochę im zajmie ostateczne dotarcie się. W każdym razie graczy do biegania tam nie brakuje. Czyli co, reaktywacja GWalla?:-)

Najpierw musi byc reanimacja ;-)

[...]

Serio o maxie ma decydowac strona socjalna???

> [...]

Zależy, czy rzeczywiście chcesz przezimować, czy jednak trochę powalczyć już teraz. Nie są to synonimy soldności, ale IMO sensownie wpasowani mogą się nadać.

"Sensownie wpasowani" i "druzyna w przebudowie" nie ida w parze...
tym bardziej powod zeby unikac i szukac talentu.

> [...]
> pojecia, ktora to mialaby byc.

Pewnie, że złożą. Ba. Na pewno pojawią się i takie, że opadną mi ręce...

Pierwsze ploty juz poszly przy opt-out "Sources say the Atlanta Hawks,
Dallas Mavericks and the Los Angeles Lakers have interest in Ellis"
Jak zwykle z kapelusza ;-)

> Hmmmmm, czy trener moze byc alpha-dogiem? Masz jakies inne przyklady?

Pierwszy z brzegu - Pop. Riley, zwłaszcza w Knicks... Daly w Pistons. Red. Paru się znajdzie.
 I to zbieg okolicznosci, ze kazdy z nich wyrobil sobie taka opinie majac
HoFow w skladzie?

> [...]

Rockets, kto wie, moze i chetnie by sie pozbyli szpilki Lina za mocnego grajka. Pytanie podstawowe na dzis: z czego tak naprawde zrobiony jest Lin?

Powinni sie go pozbyc bo srednio pasuje do Hardena, a wiadomo kto z tej
dwojki jest wyzszym priorytetem. Inna sprawa jak jest traktowany Lin w
lidze bo eksplozja w NY moze dzialac przeciwko niemu.

> [...]

Przynajmniej tyle dobrego, ze bedzie trudniej o steale w tej grupie, bo grono wyznawcow mlodziezy rosnie :-)

Rosnie? Tzn o kogo?

> [...]

Wiesz, dziura to pojecie mocno umowne, wiec zaleznie od kontekstu IMO taka definicja moze pasowac. Ja np. mialem kilka "dziur" w eNBA, ktore staralem sie latac. I zalatalbym, gdyby sie Chandler nie polamal :D

Powiem wiecej, wg mnie proba ratowania kategorii gdzie jest sie
przecietnym, ale sa duze straty do konkurencji jest bez sensu!

> i inaczej oceniam ten trejd. Nawet jesli Tim gral wiecej niz
> bym chcial klepnalbym go jeszcze raz bo proces byl dobry. W marcu nie
> moglem przewidziec ile i gdzie mi zabraknie.

Nie poznaję, kurde, wiLQa!!

Aj tam, zacznie sie sezon to zacznie sie panika ;-)
Teraz moge zachowac spokoj!

> [...]

Aaa, to pamiętaj o mnie, gdy będziesz w przyszłości potrzebował tego rodzaju ulgi :-) Tylko nie w pierwszych tygodniach wyprzedaży :-)
 Tzn tak bardzo jestes zadowolony z tej wymiany?
Ostatecznie te bloki Tima wcale Ci sie nie przydaly...

> Napisalem "kupie", a nie "wtupie" ;-))

A co to "wtupa":-)?

Polaczenie "kupie" i "wtopie" ;-)

> Nie ma! Nie lubilem modelu gwiazd i tyle. Ale pensje pospadaly, keeperzy
> zaburzyli obraz i sie to zmienilo.

Ja to sie w ogole dziwie, ze wygrales punkty w eNBA, bo tam powinna byc wlasnie tendencja na PPG.

Sleeperami mozna bylo to obstawic, Curry, Harden, Ryan, Zach...
Ale w tym sezonie po zmianach wsrod GMow to juz nie bedzie aktualne ;-)

P.S. Dopiero czerwiec, a Kobe juz coraz pozniej zapowiada swoj powrot...
oj bede go omijal szerokim lukiem na drafcie. Znowu ;-)

Data: 2013-06-20 00:24:13
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
Tak jeszcze apropos konferencji...

Wystarczylo grzecznie poprosic i od razu lepiej ;-)

:-)
Stern zaciera rece. Takich playoffs to juz chyba od jakiegos czasu nie bylo..

Tzn kto byl rezyserem G6? Specjalista od horrorow, dramatow czy komedii?

Bo bylo tam wszystkiego po trochu, poczynajac od...

Znaczy, fachowiec!

[...]

Bosh niezle pojechal po tych kibicach, ktorzy chcieli szybko opuscic parking :-)

BTW, wiecie, ze Duncan wszedl do gry nielegalnie na ostatnie 5 sekund?

Ale bylyby jaja gdyby jeszcze zaliczyl jakas dobitke!

Wystarczyloby, ze by Parker trafil, juz bylyby jaja :-)

Jeszcze dopistek od Steina: "In last 30 postseasons, road teams are 2-17
in Game 7s in conf. finals & Finals"

Oooops!

Ale Spurs - 5:0 w finalach :-)
I badz tu madry :D

> [...]

W playoffach Ray trafil 39 z 94 trojek zas Miller ma 50%+... takze
zwyczajnie marudzisz ;-P A Battier sie wystrzelal rok temu...

Moze i tak... Moze to tylko w porownaniu ze Spurs tak mizernie wyglada :-)

Beda musieli wygrac 2 z rzedu zeby zdobyc mistrzostwo takze ostatnia
szansa na ten telefon do psychologa od Malysza ;-)

Jezeli game 6 nie nastawila ich odpowiednio psychicznie, to juz nic nie nastawi!

> No to jedziemy!!!
Na razie to sie czolgamy bo L'e w rozjazdach.

Eee, nie jest zle. Chlopaki powoli dolaczaja, a wierze, ze piszacych jeszcze przybedzie. A juz gdy L'e wroci...

> BTW, w Lidze Ekspertow zagrasz, jezeli bedzie aukcja?

A bedzie aukcja?

Jest taka opcja.

Jak wiesz planowalem sprobowac cos z H2H, wiec bede musial z czegos
zrezygnowac by tam dolaczyc. Nie ma co dumac na wyrost przed zmiana.

Ja poczekam sobie na h2h. Gdy w koncu kiedys wroce na tron LE albo fb1, to wowczas zamienie na h2h :-)

> Ale i nie na tym polega jego sila... Gdy zdrowy i zmotywowany...

.. a mimo to na dzisiaj mam wrazenie, ze Heat graja lepiej BEZ niego.

Dlatego dosc waznym zalozeniem jest, ze musi byc zdrowy. A teza, ze Heat graja lepiej bez niego brzmi oczywiscie dosc nosnie, ale nie jestem przekonany. Gdyby grali calkiem bez niego, Spurs znalezliby sobie inna "ofiare".

Ba! Podonie jak Mavs w 2011 Spurs tez maja strategie by Wade jak
najwiecej rzucal bo im to na reke...

W G4 nie wypalilo. W G7 tez nie wypali :-)

> rzeczywiście widoki na bycie liderem z prawdziwego zdarzenia, to niech > ma tego maksa i mniejsza o FG. Ale jeżeli to tylko boiskowy celebryta, > to na drzewo...

Serio o maxie ma decydowac strona socjalna???

Absolutnie serio. Talent na franchise playera ma. Pozostaje pytanie, czy ma glowe i osobowosc. Wiem, ze nie naleze tu do szerokiego grona, ale cenie managos, ktorzy takie rzeczy biora pod uwage. Oszczedza im to wywalania kasy na franchise players w typie McGrady'ego i, mimo wszystko, Melo.
> [...]

"Sensownie wpasowani" i "druzyna w przebudowie" nie ida w parze...
tym bardziej powod zeby unikac i szukac talentu.

Dlaczego nie ida w parze? Dlaczego druzyna w przebudowie nie moze od razu trafic z jednym czy dwoma role players? A co do talentow - sam wiesz, ze nie da sie jednoczesnie rozwijac w druzynie zbyt wielu prospektow. Wowczas robi sie zwyczajnie balagan. Najlepiej robic miejsce na kilku i jednoczesnie dawac szanse nie wiecej niz 1-2 sztukom. IMO kims takim jest obecnie w Bucks Henson (jezeli uznac, ze Sanders to juz gracz ulozony, co tez moze byc naduzyciem). I byc moze z jedna sztuke na obwod da sie wcisnac, jezeli duo sie rozsypie.

Ogolnie - wychodze z zalozenia, ze w grupie role players warto, by dominowali weterani.

> [...]

Pierwsze ploty juz poszly przy opt-out "Sources say the Atlanta Hawks,
Dallas Mavericks and the Los Angeles Lakers have interest in Ellis"

Oczywiscie, bzdura. Atlanta moglaby brzmiec wzglednie prawdopodobnie, gdyby nie fakt, ze jakos ufam trzezwej ocenie potencjalnie podpisywanego FA przez Ferry'ego :-)

> Pierwszy z brzegu - Pop. Riley, zwłaszcza w Knicks... Daly w Pistons. > Red. Paru się znajdzie.

I to zbieg okolicznosci, ze kazdy z nich wyrobil sobie taka opinie majac
HoFow w skladzie?

A nie wiem. Do czego zmierzasz? Ja podalem takich, bo primo najbardziej rzucaja sie w oczy, sekundo - czesciowo sami za te promocje do HoF sa odpowiedzialni, tertio - mniejsza imo sztuka byc alpha dogiem dla druzyny bez absolutnych gwiazd i egos.

Powinni sie go pozbyc bo srednio pasuje do Hardena, a wiadomo kto z tej
dwojki jest wyzszym priorytetem. Inna sprawa jak jest traktowany Lin w
lidze bo eksplozja w NY moze dzialac przeciwko niemu.

A ja tam nie jestem jeszcze przekonany, ze nie pasuje. Wujek John wysnul taka teze po kilku tygodniach wspolnego grania, ja bym poczekal. Ze niby co, ma nie byc klasyczny ballhenadler, tylko grajek w typie i roli Chalmersa?

> Przynajmniej tyle dobrego, ze bedzie trudniej o steale w tej grupie, bo > grono wyznawcow mlodziezy rosnie :-)

Rosnie? Tzn o kogo?

Onegdaj Bart przebieral jak w ulegalkach. Moze czasem Sheed sie wtracil. Teraz jest Lorak, Ty dolaczyles, robi sie ciasniej :-)

> Aaa, to pamiętaj o mnie, gdy będziesz w przyszłości potrzebował tego > rodzaju ulgi :-) Tylko nie w pierwszych tygodniach wyprzedaży :-)

Tzn tak bardzo jestes zadowolony z tej wymiany?

Oczywiscie!

Ostatecznie te bloki Tima wcale Ci sie nie przydaly...

Ale to juz nie wina tej konkretnej wymiany.
I nie tylko o bloki tam chodzilo.

P.S. Dopiero czerwiec, a Kobe juz coraz pozniej zapowiada swoj powrot...

oj bede go omijal szerokim lukiem na drafcie. Znowu ;-)

.... Niedlugo ktos go w takiej cenie kupi, ze jeszcze kiperem bedzie :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2013-06-20 22:46:59
Autor: wiLQ
Tak jeszcze apropos konferencji...
pl.rec.sport.koszykowka@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Na poczatek... co sadzicie o zamieszaniu z wymiana Clippers-Celtics?
Mnie dziwi postawa NBA, co im przeszkadza w tej wymianie?

> Wystarczylo grzecznie poprosic i od razu lepiej ;-)

:-)
Stern zaciera rece. Takich playoffs to juz chyba od jakiegos czasu nie bylo..

Takich tzn jakich? Poza 1 runda, Heat-Pacers i finalami nie bylo znowu
takiego wielkiego szalenstwa.

Bosh niezle pojechal po tych kibicach, ktorzy chcieli szybko opuscic parking :-)

Tyle, ze jak go posluchaja to moga byc pustke sekcje na G7 ;-)

> Jeszcze dopistek od Steina: "In last 30 postseasons, road teams are 2-17
> in Game 7s in conf. finals & Finals"

Hmmmm, stan naa teraz to 4 mistrzostwa takze wymsknelo Ci sie co
podswiadomie przewidujesz na dzisiejszy mecz...? ;-)

> W playoffach Ray trafil 39 z 94 trojek zas Miller ma 50%+... takze
> zwyczajnie marudzisz ;-P A Battier sie wystrzelal rok temu...

Moze i tak... Moze to tylko w porownaniu ze Spurs tak mizernie wyglada :-)

Noo, przy Greenie to nikt nie potrafi rzucac ;-)

> Beda musieli wygrac 2 z rzedu zeby zdobyc mistrzostwo takze ostatnia
> szansa na ten telefon do psychologa od Malysza ;-)

Jezeli game 6 nie nastawila ich odpowiednio psychicznie, to juz nic nie nastawi!

Akurat fartowna wygrana moze stwarzac wrazenie, ze juz sie osiagnelo
wiecej niz bylo to mozliwe...

Jest taka opcja.

Na forum nie widze zadnej dyskusji... wiec gdzie jest taka opcja?
Prywatnie gdzies dyskutujecie? Czy to Twoje zdanie? ;-)

graja lepiej bez niego brzmi oczywiscie dosc nosnie, ale nie jestem
przekonany. Gdyby grali calkiem bez niego, Spurs znalezliby sobie inna
"ofiare".

Prawda, ale ta inna ofiara nie mialaby renomy pozwalajacej odpalac tyle
kontrowersyjnych rzutow bez wyladowania na lawce.

> Serio o maxie ma decydowac strona socjalna???

Absolutnie serio. Talent na franchise playera ma.

To ciekawe, bo dotychczas Jennings go nie bardzo pokazal...

[...]

Huh? Tzn TMaca liczysz jako wtope przez osobowosc???

> [...]

Dlaczego nie ida w parze? Dlaczego druzyna w przebudowie nie moze od
razu trafic z jednym czy dwoma role players?

Moze, ale sa duze szanse, ze bedzie ich zle wykorzystywac...
patrz co sie stalo na przyklad z Ayonem.

> [...]

Oczywiscie, bzdura. Atlanta moglaby brzmiec wzglednie prawdopodobnie,
gdyby nie fakt, ze jakos ufam trzezwej ocenie potencjalnie podpisywanego

Choc baaardzo bedzie sie musial wykazac cierpliwoscia jesli Hawks nie
podpisza Paula/Dwighta bo beda mieli kupe kasy i bedzie kusilo by cos z
nia zrobic.

> I to zbieg okolicznosci, ze kazdy z nich wyrobil sobie taka opinie majac
> HoFow w skladzie?

A nie wiem. Do czego zmierzasz?

Ze mam watpliwosci czy byli alpha druzyny.

Ja podalem takich, bo primo najbardziej
rzucaja sie w oczy, sekundo - czesciowo sami za te promocje do HoF sa
odpowiedzialni, tertio - mniejsza imo sztuka byc alpha dogiem dla
druzyny bez absolutnych gwiazd i egos.

Ale wieksza sztuka utrzymac sie na posadzie trenera, wiec i trudniej o
wyrobienie sobie dobrej opinii.

> [...]

A ja tam nie jestem jeszcze przekonany, ze nie pasuje. Wujek John wysnul
taka teze po kilku tygodniach wspolnego grania, ja bym poczekal.

Um, to juz mamy sezon wspolnego grania, to na co chcesz czekac?

Ze niby co, ma nie byc klasyczny ballhenadler, tylko grajek w typie i roli
Chalmersa?

Na przyklad.

Oczywiscie!

Hmmmm, to moze ja powinienem byc mniej zadowolony? ;-)

> P.S. Dopiero czerwiec, a Kobe juz coraz pozniej zapowiada swoj powrot...

.... Niedlugo ktos go w takiej cenie kupi, ze jeszcze kiperem bedzie :-)

... akurat w jego ostatnim sezonie w lidze ;-)

Data: 2013-06-20 22:56:00
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Tak jeszcze apropos konferencji...
W dniu 20.06.2013 o 09:24 <pl.rec.sport.koszykowka@gmail.com> pisze:

[...]
Bosh niezle pojechal po tych kibicach, ktorzy chcieli szybko opuscic  parking :-)

Mało tego, nie pozwolono im wrócić, gdy już się zorientowali, że to nie  koniec. Nie ma w słowniku ludzi kulturalnych słów, które w dostatecznie  obelżywy sposób byłyby w stanie opisać takie postępowanie ;-). Stawiam, że  na G7 przyjdą ubrani na czarno i będą kibicować San Antonio.

[...]

               ~~~~
OMG. Mam nadzieję, że jesteś lepszym specem niż ja i moje Game6 Prediction.

Bo to wina Bronka jest -  http://espn.go.com/blog/truehoop/post/_/id/59960/should-heat-play-lebron-wade-separately

--
This is what he'd always known
The promise of something greater beyond the water's final horizon

Data: 2013-06-20 00:28:15
Autor: kszyhu fr@ckowiak
W dniu 19.06.2013 o 22:45 wiLQ <NIE@spam.com> pisze:

> [...]

Bo bylo tam wszystkiego po trochu, poczynajac od...

6 sekund od mistrzostwa!!!!! Wow. Na wielu poziomach.

A ja nie mogę się uwolnić od jednej myśli - gdzie byliby dzisiaj Spurs,  gdyby Pop nie wyrzucił S.Jacksona.

[...]

Jedyna celna "trójka" Jamesa w tym meczu i jedyna celna "trójka" Allena.  Ech...

[...]

10 sekund na akcję, czas do wzięcia w zapasie, ech... Pop przekombinował  końcówkę 4. kwarty i zaspał w dogrywce.

Jeszcze dopistek od Steina: "In last 30 postseasons, road teams are 2-17
in Game 7s in conf. finals & Finals"

Oooops!

Jeśli dobrze sprawdziłem, to jedną z dwóch takich drużyn byli Detroit  Pistons, którzy wygrali z... Miami.

A jeszcze z naglowkow... "LeBron To Wear Headband For Game 7"
LOL!

Całe p-o w mediach po meczach Miami to jedna wielka huśtawka nastrojów.

Data: 2013-06-19 23:56:04
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
Tak jeszcze apropos konferencji...
A ja nie mogę się uwolnić od jednej myśli - gdzie byliby dzisiaj Spurs,  gdyby Pop nie wyrzucił S.Jacksona.

W sensie - na plus, czy na minus? Bo jak dla mnie - wlasnie m.in. w takich decyzjach lezy sila Spurs. Poukladana druzyna w kazdym calu i nie ma tu miejsca dla cancerow, gdy ich temperamenty zaczynaja bardziej szkodzic, niz pomagac.

Jedyna celna "trójka" Jamesa w tym meczu i jedyna celna "trójka" Allena.

Mowia, ze ponoc za to placi sie tym najwiekszym. By wiedzieli, kiedy sie obudzic :-) Cos jak Robben w finale z Borussia :-)

> Oooops!

Jeśli dobrze sprawdziłem, to jedną z dwóch takich drużyn byli Detroit  Pistons, którzy wygrali z... Miami.

Dobrze sprawdziles. AFAIR Sheed wowczas "wylaczyl" Dywana solidnym faulem na mecze 6 i 7.
 Pozdr
Slawek

Data: 2013-06-20 22:20:11
Autor: kszyhu fr@ckowiak
W dniu 20.06.2013 o 08:56 <pl.rec.sport.koszykowka@gmail.com> pisze:

[...]

Mogę wyłącznie gdybać, ale abstrahując na chwilę od okoliczności rozstania  SJaxa z Ostrogami i motywów Popovicha a skupiając się na elemencie czysto  "cyferkowym" - myślę, że Jackson teoretycznie mający miejsce w rotacji  byłby bardziej przydatny od TMaca realnie grzejącego ławę (kto wie, może  byłby bardziej przydatny niż Manu?).

A propos SJaxa - wywiad-ciekawostka:  http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1xtQ5ENFdzE

Data: 2013-06-20 22:21:55
Autor: wiLQ
kszyhu fr@ckowiak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> 6 sekund od mistrzostwa!!!!! Wow. Na wielu poziomach.

A ja nie mogę się uwolnić od jednej myśli - gdzie byliby dzisiaj Spurs,  gdyby Pop nie wyrzucił S.Jacksona.

Dokladnie w tym samym miejscu? Przeciez SJax pelnilby role TMaca...

> [...]
> Wow.

Jedyna celna "trójka" Jamesa w tym meczu i jedyna celna "trójka" Allena.  Ech...

Skad te cudzyslowy? Trojki naprawde byly trafione przez nich ;->

> [...]
>
> Oooops!

Jeśli dobrze sprawdziłem, to jedną z dwóch takich drużyn byli Detroit  Pistons, którzy wygrali z... Miami.

Prawda, ale tak czy inaczej Heat sa faworytami. Takze Spurs w krotkim
czasie przeszli z 98+% szans na wygrana do roli underdoga. Auc.

Data: 2013-06-23 01:55:05
Autor: lorak
W dniu wtorek, 18 czerwca 2013 17:47:47 UTC+2 użytkownik Sławek napisał:

BTW, w Lidze Ekspertow zagrasz, jezeli bedzie aukcja?

nie lepiej zamiast ściągać Wilqa do LE, to LE przenieść na e-nba? większość dobrych graczy z LE już tam jest (lub będzie - Leszek się zdaje zgłosił), do tego system spadków i awansów, który takiej lidze daje przewagę nie do przezwyciężenia przez LE.

Data: 2013-06-23 14:46:36
Autor: wiLQ
lorak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> BTW, w Lidze Ekspertow zagrasz, jezeli bedzie aukcja20

nie lepiej zamiast ściągać Wilqa do LE, to LE przenieść na e-nba

Na jakiej zasadzie? Bo sklady lig sa juz zaklepane. Chyba, ze miales na mysli rezygnacje z LE na rzecz e-nba i przeniesienie GMow do tychze lig.
Tyle, ze to tworzy problem jak mieliby dolaczyc.

do tego system spadków i awansów, który takiej lidze
daje przewagę nie do przezwyciężenia przez LE.

True, true, choc trzeba dodac, ze na razie jeszcze nie wiemy jak na tym
forum to bedzie dzialalo w praktyce ;-) Ciagle biore pod uwage opcje, ze
sporo osob sie wykruszy po paru nieudanych sezonach.

Data: 2013-06-23 11:03:05
Autor: lorak
W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 14:46:36 UTC+2 użytkownik wiLQ napisał:

Na jakiej zasadzie? Bo sklady lig sa juz zaklepane. Chyba, ze miales na mysli rezygnacje z LE na rzecz e-nba i przeniesienie GMow do tychze lig.

Tyle, ze to tworzy problem jak mieliby dolaczyc.

w jakim sensie składy są zaklepane? przecież jeśli zgłoszą się nowi chętni to powstają kolejne ligi: 4, 5 itd. w ten też sposób dołączyliby gracze z LE. za 2-3 sezony wszyscy najlepsi byliby już pewnie w tej samej lidze.

BTW, 1/3 LE jest już w roto e-nba ;]

> [...]

forum to bedzie dzialalo w praktyce ;-) Ciagle biore pod uwage opcje, ze

sporo osob sie wykruszy po paru nieudanych sezonach.

jak pokazuje ponad dziesięcioletnia historia tamtejszej ligi FP (również ze spadkami i awansami) co roku kilka (ze wszystkich lig razem) osób rezygnuje, ale nie stanowi to raczej problemu. poza tym nie potrzeba nam zawodników o słabej woli, którzy po paru niepowodzeniach rezygnują ;)

Data: 2013-06-23 20:55:07
Autor: wiLQ
> [...]

> Na jakiej zasadzie? Bo sklady lig sa juz zaklepane. Chyba, ze miales na > > mysli rezygnacje z LE na rzecz e-nba i przeniesienie GMow do tychze lig.

W sensie, ze AFAIK nie ma juz wolnych miejsc w 1 i 2 lidze.

przecież jeśli zgłoszą się nowi
chętni to powstają kolejne ligi: 4, 5 itd.

No tak, ale...

w ten też sposób dołączyliby
gracze z LE. za 2-3 sezony wszyscy najlepsi byliby już pewnie w tej
samej lidze.

... w jaki sposob to mialoby nastapic??? Przeciez ledwo pare osob
awansuje co roku z jednej ligi, wiec zeby 2/3 skladu LE dobilo sie z 4-5
ligi do tych gornych potrzeba bedzie wieelu lat.

Ba! Mam watpliwosci czy nie bedzie pobocznych efektow gdy tak nagle
dolaczy grupa kilkunastu weteranow na samym dole, nie zaburzy to ukladu?
Moze sie okazac, ze 4 liga bedzie silniejsza niz druga ;-)

A tak wlasciwie spozniles sie z tym pomyslem o rok! ;-)
Bo te poczatkowe dywizje mozna bylo rozmnazac do woli [co zreszta sam
uczyniles z X, LE moglo miec wlasna!], a teraz nieco klops.

BTW, na forum LE nie ma zadnych dyskusji od miesiecy, wiec w tym watku
jest Wasze zdanie w imieniu tej ligi? Czy w sezonie bylo juz duze parcie
na jakies zmiany albo szykuje sie przetasowanie skladu?

> [...]

ze spadkami i awansami) co roku kilka (ze wszystkich lig razem) osób
rezygnuje, ale nie stanowi to raczej problemu.

Prawda, ale tu byla tez zmiana systemu na nowy, wiec zakladam, ze nie
wszystkim sie to spodoba.

poza tym nie potrzeba nam
zawodników o słabej woli, którzy po paru niepowodzeniach rezygnują ;)

Ano, to mi sie podoba w takiej hierarchii lig, nie dosc, ze jest stala
rotacja GMow to wlasciwie nie ma zmartwienia, ze chetnych zabraknie.

Data: 2013-06-24 06:27:16
Autor: slytenis
[...]

Takie efekty na początku moga wystąpić, jeżeli jakies wieloletnie środowiska postanowią zgodnie dołączyć. I mimo to będzie to oczywiście zjawisko dla eNBA pozytywne w sensie długoterminowym.
A tak wlasciwie spozniles sie z tym pomyslem o rok! ;-)
Bo te poczatkowe dywizje mozna bylo rozmnazac do woli [co zreszta sam
uczyniles z X, LE moglo miec wlasna!], a teraz nieco klops.

Rok temu to Lorak miał chęc na dubleta, więc wolał LE nie tykać :-P
A w tym roku ja mam chęć na drugi banner w historii LE, coby zakończyć mój udział w tej lidze w sposób właściwy, więc tez mi nie spieszno :D

BTW, na forum LE nie ma zadnych dyskusji od miesiecy, wiec w tym watku
jest Wasze zdanie w imieniu tej ligi? Czy w sezonie bylo juz duze parcie
na jakies zmiany albo szykuje sie przetasowanie skladu?

Jednym z ostatnich postulatow Barta byla zmiana na aukcję. Jako że i rok temu już było sporo głosów na tak, pewnie w końcu do tej zmiany dojdzie, mimo ze przyjdzie mi przy okazji łezkę uronić :-) Bo nie da się ukryć, ze to zmiana nieunikniona.

Prawda, ale tu byla tez zmiana systemu na nowy, wiec zakladam, ze nie
wszystkim sie to spodoba.

Na ile kojarzę wrażenia po sezonie z forum, ludziom raczej się spodobało...

Ano, to mi sie podoba w takiej hierarchii lig, nie dosc, ze jest stala
rotacja GMow to wlasciwie nie ma zmartwienia, ze chetnych zabraknie.

Bardzo cieszę się z tego nowego tworu. Coś takiego absolutnie się w kraju przyda, a i świeżej krwi przybędzie sporo + rotacja coroczna między ligami. Trzymam kciuki za eNBA, ale chętnie bym sobie jeszcze z rok-dwa w towarzystwie ludzi z LE pograł. Potem przyjdzie zarzucić tę ligę (w sensie odejść z niej, bo prawa do decydowania o jej losach sobie nie przywłaszczam) i fb1.

... a pomysłów na nowe grania pewnie nie zabraknie :-)

Pozdr
Sławek

Data: 2013-06-26 01:26:26
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
Tak jeszcze apropos konferencji...

w jakim sensie składy są zaklepane?

W takim, ze z ludzmi, z ktorymi z przyjemnoscia porywalizuję w LE w przyszłym sezonie nie mam mozliwosci rywalizowac w eNBA. Przynajmniej do czasu, gdy awansuja albo ja spadne (nieeeeee.... :-)).

A tak w ogole to lepiej napisz, jak Ci sie podobal draft na zywo!
Bo my to juz zaprawieni w bojach jestesmy, swieze wrazenia zawsze w cenie :-) Zwlaszcza gdyby czytaly to ligi, ktore takie pomysly dla siebie rozwazaja.

Pozdr
Slawek

Data: 2013-06-18 22:37:05
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Tak jeszcze apropos konferencji...
W dniu 17.06.2013 o 22:36 wiLQ <NIE@spam.com> pisze:

[...]

[...]

Z historii dotychczasowych potyczek wynika, że dzisiaj w nocy Heat  przejadą się po Ostrogach. Gdyby jednak LBJ miał zaliczyć kolejne "the  choking game" albo po prostu Matt Bonner chciał rozstrzelać Miami  "trójkami" (bo w sumie tylko on i ewentualnie TMac nie mieli swoich pięciu  minut w tych finałach), to David Stern na wszelki wypadek będzie miał na  parkiecie swojego człowieka.

Niższa od ubiegłorocznych finałów oglądalność serii też pewnie ma  znaczenie, więc nie zaszkodzi wydłużyć ją do maksimum.

Mój typ na G6 - Battier w miejsce Millera w pierwszej piątce, Spoelstra  przypomina sobie o Andersenie, Green 0-9 za "trzy". W 4.kwarcie piątka  Mills-Neal-TMac-Bonner-Splitter zalicza run 22-3 mimo starań Crawforda  doprowadzając do dogrywki, Popovich - swoim zwyczajem - gra tym samym  składem w OT, niestety TMac nie trafia "game winnera" na 1.8 sekundy przed  końcem drugiej dogrywki.
Krótko mówiąc/pisząc - warto zarwać nockę.