Tak kończy się antysemityzm...

Data: 2009-06-21 11:42:29
Autor: Tzva Adonai
Tak kończy się antysemityzm...
http://www.scrapetv.com/News/News%20Pages/Everyone%20Else/images-2/holocaust-victims.jpg

Dlatego nienawiść do Żydów nie może być tolerowana... Nigdy więcej....

Data: 2009-06-21 20:51:13
Autor: Andrzej Olszewski
Tak kończy się antysemityzm...
Dnia Sun, 21 Jun 2009 11:42:29 -0700 (PDT)
Tzva Adonai Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com>
w wiadomości 82d3e036-66e3-4dd2-81ca-54f9ca04ea19@g20g2000vba.googlegroups.com napisał:

http://www.scrapetv.com/News/News%20Pages/Everyone%20Else/images-2/holocaust-victims.jpg

Dlatego nienawiść do Żydów nie może być tolerowana... Nigdy więcej....

Żadna nienawiść nie powinna być tolerowana, kolego.

--
Andrzej Olszewski

Data: 2009-06-21 20:59:57
Autor: Andrzej Adam Filip
Andrzej Olszewski <a.olszewski@gmail.com> pisze:

[...]

On widać się już nie przejmuje późniejszymi ludobójstwami.
[ KambodĹźa, Ruanda ]

URL(s):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ludob%C3%B3jstwo

Ten, co nie wierzy w bogĂłw, wierzy w boga gromu;
ten, co nie wierzy w lekarstwa - wierzy w środek na przeczyszczenie.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-06-21 12:03:12
Autor: Tzva Adonai
On 21 Cze, 20:59, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:

On widać się już nie przejmuje późniejszymi ludobójstwami.
[ Kambodża, Ruanda ]

Ludobójstwo dokonane na Żydach było najgorsze w dziejach, bo
pozbawiało ich człowieczeństwa...

Data: 2009-06-21 13:20:15
Autor: Antenka
Tak kończy się antysemityzm...
Nie picuj Tzvel! A słyszałeś o "Ludobójstwie francusko - farancuskim"
Reynalda Sechera? Widzę, żeś nieczytaty i upierdliwy na dodatek. Ktoś
już tutaj przede mną napisał ci, że żadna nienawiść i żadne
ludobójstwo nie może być tolerowane, bo jest z gruntu nieludzkie,
chłopczyku. Musisz się jeszcze wiele uczyć  malutki. Może wtedy twoje
człowieczeństwo dojrzeje, bo jak dotąd jesteś tylko nędzną papugą
najbardziej ksenofobicznego nrodu na świecie. Szalom :DDD

Antenka

Data: 2009-06-21 21:09:54
Autor: Andrzej Olszewski
Tak kończy się antysemityzm...
Dnia Sun, 21 Jun 2009 12:03:12 -0700 (PDT)
w wiadomości ded4e2bc-7bbc-45f5-a534-0fd3dd9f7209@k17g2000prn.googlegroups.com napisał:

> [...]

> [ Kambodża, Ruanda ]

Ludobójstwo dokonane na Żydach było najgorsze w dziejach, bo

Znasz jakieś ludobójstwa, które dodawały człowieczeństwa?

--
Andrzej Olszewski

Data: 2009-06-21 12:20:07
Autor: Tzva Adonai
On 21 Cze, 21:09, Andrzej Olszewski <a.olszew...@gmail.com> wrote:

Znasz jakieś ludobójstwa, które dodawały człowieczeństwa?

Nigdy przedtem i nigdy potem nie mordowano ludzi w sposób przemysłowy,
z tak skrajnym okrucieństwem i brakiem jakichkolwiek hamulców... Shoah
to symbol piekła jakie może stworzyć człowiek na własnej planecie....

Data: 2009-06-21 21:25:41
Autor: Ensitherum
Tak kończy się antysemityzm...
z tak skrajnym okrucieństwem i brakiem jakichkolwiek hamulców...

no i kolejne kłamstwo. śmierć w komorze gazowej należy do bardziej humanitarnych w porównaniu np do śmierci głodowej. Niemcy zrobili wiele aby zaoszczędzić Żydom stresu.

"Pod sufitem umieszczone były prysznice, przez które nigdy nie płynęła woda"

Data: 2009-06-21 21:39:41
Autor: Andrzej Adam Filip
Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com> pisze:

[...]

Dla mnie *masowe* ludobĂłjstwo maczetami przez masy [Ruanda] jest
moralnie wyraźnie gorsze od ludobójstwa przemysłowego przez "wydzielone oddziały specjalne" [Trzecia Rzesza Niemiecka].

To co jest wyjątkowe w Holocauście dla "Zachodu" to że nie popełnili go
jacyś odlegli "barbarzyńcy" [rzeź Ormian w Turcji, Kambodża, Ruanda]
albo narody "nieco mniej cywilizowane" [Srebrenica] ale naród z "serca zachodniej cywilizacji", kierowali nim *Niemcy jako państwo*.
Po czymś takim można za łatwo uwierzyć że w "sprzyjających
okolicznościach" *KAŻDY* naród mógłby coś podobnego popełnić.

Lekarzowi i grabarzowi nie życzy się "dobrego roku".
  -- Przysłowie Ĺźydowskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-06-21 22:06:57
Autor: raff
[...]

Japonczycy Chinczykom (20 mln).

R.

Data: 2009-06-22 09:51:47
Autor: Vic
Andrzej Adam Filip wrote:
[...]

Wyjatkowo celne!

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-22 09:33:17
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:97c6a0ec-5193-4269-be19-39b320769738l2g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
jak kto nigdzie nie palono zwlok, albo nie zakopywano buldozerami w grobach masowych?
awe

Data: 2009-06-22 09:34:55
Autor: konserwator
Tak kończy się antysemityzm...

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html

noi i mozna na tym troche zarobic....

Data: 2009-06-21 21:17:10
Autor: Panslavista

Użytkownik "Andrzej Olszewski" <a.olszewski@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]

pozbawiało ich człowieczeństwa...

Znasz jakieś ludobójstwa, które dodawały człowieczeństwa?

On zna - te, które parchy popełniają na Palestynczykach - prawdziwych
Semitach.

Data: 2009-06-21 21:11:00
Autor: Ensitherum
Tak kończy się antysemityzm...
Ludobójstwo dokonane na Żydach było najgorsze w dziejach, bo
pozbawiało ich człowieczeństwa...

i to właśnie jest kwintesencja syjonistycznej propagandy, kupo.

Data: 2009-06-21 21:12:21
Autor: Andrzej Adam Filip
Tak kończy się
> [...]

URL(s):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ludob%C3%B3jstwo

Ludobójstwo dokonane na Żydach było najgorsze w dziejach, bo

Bardzo mętnie uzasadniasz sugerowaną różnicę.

--
Nie daj drzemać sokołom w kapturkach na grzbiecie. Nie puszczaj
pędem konia, co nie zaznał skoku. Wielbłądom na pustyni nie dawaj

Data: 2009-06-21 12:37:33
Autor: Tzva Adonai
Tak kończy się antysemityzm... ["mniej ważne" ludobójstwa?]
On 21 Cze, 21:12, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:

Bardzo mętnie uzasadniasz sugerowaną różnicę.

Trafiłeś miernoto na nieodpowiedniego człowieka... Ja za Żydami w
ogień skoczę, jeśli będzie trzeba...

Data: 2009-06-21 21:55:49
Autor: Andrzej Adam Filip
Tak kończy się
[...]

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so
certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
  -- Bertrand Russell

Cały problem ze światem to że głupcy i fanatycy są zawsze tak pewni
siebie, a ludzie mądrzejsi są pełni wątpliwości.
  -- Bertrand Russell

Więcej ludzi staje się dobrymi przez ćwiczenie, niż jest ich z natury.
  -- Demokryt (ok. 460 - ok. 370 p.n.e.)

Data: 2009-06-22 16:26:58
Autor: CYC

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:6jxti4hcjrerin.huge.strangled.net...
[...]

-- Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Więcej ludzi staje się dobrymi przez ćwiczenie, niż jest ich z natury.

To gowno ma nadzieje , ze dzieki swojej postawie i antypolskosci zrobi w zyciu kariere w ktorej mu zydowska diaspora pomoze .

cyc

Data: 2009-06-21 21:58:39
Autor: Ensitherum
Tak kończy się antysemityzm... ["mniej ważne" ludobójstwa?]
Ja za Żydami w
ogień skoczę, jeśli będzie trzeba...

to co tu jeszcze robisz? Żydzi potrzebują żołnierzy do pacyfikacji resztek Hamasu. zaciągnij się do żydowskiej armii i uwolnij nas od swojego bełkotu.

Data: 2009-06-22 09:54:16
Autor: Vic
Tak kończy się antysemityzm... ["mnie j ważne" ludobójstwa?]
Ensitherum wrote:
 Ĺťydzi potrzebują Ĺźołnierzy do pacyfikacji
resztek Hamasu.

Resztek? Czyzby?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-22 09:33:22
Autor: konserwator

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ded4e2bc-7bbc-45f5-a534-0fd3dd9f7209k17g2000prn.googlegroups.com...
[...]

hehe
a inne lkudobojstwa czlowieczenstwa nie pozbawiaja...
idz sie lecz...

Data: 2009-06-22 00:01:52
Autor: MH
Tak kończysię antysemityzm...

http://www.scrapetv.com/News/News%20Pages/Everyone%20Else/images-2/holocaust-victims.jpg

Dlatego nienawiść do Żydów nie może być tolerowana... Nigdy więcej....

Przeginasz pałę !!! Zresztą nie pierwszy raz.. Głupiś , czy co ??

MH

Data: 2009-06-22 07:17:34
Autor: Panslavista

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Dlatego nienawiść do Żydów nie może być tolerowana... Nigdy więcej....

Przeginasz pałę !!! Zresztą nie pierwszy raz.. Głupiś , czy co ??

Taka kupa musi budzić wrogie uczucia, ale nie nienawiść. Nienawiść
oznaczałaby uczciowe zaangażowanie względem kupy. A tu wystarczy zatkać
sobie nos i ominąć.
Nie do przyjęcia jest nadmiar kup wokół nas. Dlatego trzeba je wyekspediować
tam skąd przybyły.
Tylko Tzwele uwielbiają odory analu...

Data: 2009-06-24 19:00:07
Autor: awe
Tak kończy się antysemityzm...
Nie wiedzialem ze oni sie tam opalali

Portrait of women sunbathing in the Warsaw ghetto
http://www.flickr.com/photos/michellesoemoe/2909573520/

Tak kończy się antysemityzm...