"Tak lądują debeściaki" - KTORY SKURWYSYN ?!

Data: 2011-04-12 15:18:12
Autor: Arek
"Tak lądują debeściaki" - KTORY SKURWYSYN ?!
Ktory drań, z IMIENIA I NAZWISKA wymyslil tą kwestie?

Ktory skurwysyn wpadl na tak debilny pomysl, aby wymyslic
taka fraze i przypisac ja do ust pilotow ?!

KTORY SKURWIEL, JAKA SZMATA TO WYMYSLILA?

Warto podac imie i nazwisko, bo OSOBA IMIENNA musi
za tym stac, aby potomni wiedzieli, ktora gnida dziennikarska
tworzyla klamliwe legendy.

Data: 2011-04-12 15:25:00
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Arek" <arek@wp.pl> napisał w wiadomości news:4da45171$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nazwiska nie pamiętam, ale to był jakiś bałwan zWaszego Nocnika.

Przemek

--

"Natrętna retoryka męczeństwa, ofiary, spisku i smoleńskiego kłamstwa złączyła się z moralnym szantażem - wymuszaniem kultu prezydenta Lecha Kaczyńskiego.
Jedność pierwszych dni zamieniono w spektakl wykluczania z polskości, a z krzyża uczyniono symbol podziału społeczeństwa i Kościoła."

Data: 2011-04-12 15:36:19
Autor: Klin
Użytkownik Przemysław W napisał:

[...]

    Coś mi się zdaje, Ĺźe to GĂłwnaWaszego zasługa.

Data: 2011-04-12 15:32:47
Autor: wekon
"Arek"  wrote in message news:4da45171$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

wiem, że niejaki kawecki czy warzywny to pastował to do znudzenia przez 24/dobę. to płotka, ale wyjątkowo paskudna i upierdliwa.

wekon

Data: 2011-04-12 11:16:43
Autor: Antenka
On 12 Kwi, 15:32, "wekon" <we...@op.pl> wrote:

wiem, że niejaki kawecki czy warzywny to pastował to do znudzenia przez
24/dobę. to płotka, ale wyjątkowo paskudna i upierdliwa.<

Przepraszam, że wejdę w słowo i całkowicie wymóżdżona! :D

Antenka

Data: 2011-04-12 22:25:16
Autor: wekon
"Antenka"  wrote in message news:5f6e0208-da6d-4a77-948c-a524499e983ei14g2000yqe.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

i w dodatku kapuś! od tego u mnie od dziada pradziada zaczyna się definicja zbydlęcenia społecznego, coś jak dno dna mulistego

wekon

Data: 2011-04-12 15:45:42
Autor: A. Filip
"Tak lądują debeściaki" - KTORY ["dziennikarz"] ?!
"Arek" <arek@wp.pl> pisze:
[...]

Według wyszukiwań na gazeta.pl "lądują debeściaki" pojawia się w
dwóch artykułach z 16-17 lipca 2010 z powołaniem się na źródło
"Polska The Times"/"Polska".
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,8144302,_Patrzcie__jak_laduja_debesciaki____zaloga_Tu_154.html

http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/282768,czy-pilot-powiedzial-patrzcie-jak-laduja-debesciaki,id,t.html
  Czy pilot powiedział: "Patrzcie, jak lądują debeściaki"?
  2010-07-16 08:54:15, aktualizacja: 2010-07-17 10:35:01   [...]
  Łukasz Słapek

Jak widać artykuł w wersji internetowej polskatimes był zmieniany "dzień po".

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Zdrowiejący chory zapomina o Bogu.

Data: 2011-04-12 18:29:31
Autor: | heÂŽsk |
On Tue, 12 Apr 2011 15:18:12 +0200, "Arek" <arek@wp.pl> wrote:

[...]

 moim zdaniem ktos gazety polskiej albo rm. moze nasz dziennik?

Data: 2011-04-12 11:18:02
Autor: Antenka
On 12 Kwi, 18:29, "| he(R)sk |" <same.bigbred...@interia.pl> wrote:
On Tue, 12 Apr 2011 15:18:12 +0200, "Arek" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

> tworzyla klamliwe legendy.

 moim zdaniem ktos gazety polskiej albo rm. moze nasz dziennik?<

Nie pier...... piesku haski! Aport! No już!

Antenka

Data: 2011-04-12 22:26:20
Autor: wekon
""| heÂŽsk |""  wrote in message news:g7u8q6h8aneca4h025tkamg4sr2k5836uj4ax.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

żebyś ty GWniano kalko miała jeszcze swoje zdanie!

wekon

Data: 2011-04-13 01:07:37
Autor: Jaksa
[...]

To chyba nie takie trudne do ustalenia?
Oczywiscie ze TVN, GW, Nie i co tam jeszcze z tej holoty mamy.

Warto podac imie i nazwisko, bo OSOBA IMIENNA musi
za tym stac, aby potomni wiedzieli, ktora gnida dziennikarska
tworzyla klamliwe legendy.

Dopoki wszystko czego bedziesz sie domagal, to napietnowanie
dla potomnosci, to dalej nic sie nie zmieni.

Polaku, wyskocz w koncu z krotkich spodenek!

Wez debowa klonnice w lape!
Zachowuj sie jak mezczyzna.

Bij bij bij!

Jaksa

"Tak lądują debeściaki" - KTORY SKURWYSYN ?!