"Tak lądują debeściaki" - KTORY SKURWYSYN ?!

Data: 2011-04-12 18:29:31
Autor: | heÂŽsk |
"Tak lądują debeściaki" - KTORY SKURWYSYN ?!
On Tue, 12 Apr 2011 15:18:12 +0200, "Arek" <arek@wp.pl> wrote:

Ktory drań, z IMIENIA I NAZWISKA wymyslil tą kwestie?

Ktory skurwysyn wpadl na tak debilny pomysl, aby wymyslic
taka fraze i przypisac ja do ust pilotow ?!

KTORY SKURWIEL, JAKA SZMATA TO WYMYSLILA?

Warto podac imie i nazwisko, bo OSOBA IMIENNA musi
za tym stac, aby potomni wiedzieli, ktora gnida dziennikarska
tworzyla klamliwe legendy.

 moim zdaniem ktos gazety polskiej albo rm. moze nasz dziennik?

Data: 2011-04-12 11:18:02
Autor: Antenka
On 12 Kwi, 18:29, "| he(R)sk |" <same.bigbred...@interia.pl> wrote:
On Tue, 12 Apr 2011 15:18:12 +0200, "Arek" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

> tworzyla klamliwe legendy.

 moim zdaniem ktos gazety polskiej albo rm. moze nasz dziennik?<

Nie pier...... piesku haski! Aport! No już!

Antenka

Data: 2011-04-12 22:26:20
Autor: wekon
""| heÂŽsk |""  wrote in message news:g7u8q6h8aneca4h025tkamg4sr2k5836uj4ax.com...

[...]

żebyś ty GWniano kalko miała jeszcze swoje zdanie!

wekon

"Tak lądują debeściaki" - KTORY SKURWYSYN ?!