Tak likwiduje się polski przemysł

Data: 2012-04-13 17:47:01
Autor: pluton
Tak likwiduje się polski przemysł
Spośród PRL-owskich przedsiębiorstw, które zostały zlikwidowane po 1989
r.,
najgłębsza redukcja potencjału produkcyjnego dotknęła... elektronikę -
taki
zaskakujący wniosek wynika z raportu Polskiego Lobby Przemysłowego na
temat

No widzisz kutasie ? Zrujnowales polski przemysl. Jakbys ty i tobie podobne
pierdolce kupily po kilka tysiecy sztuk radiomagnetofonu Kasprzak,
to zaklady by byly uratowane.

Nullification

Data: 2012-04-13 19:26:05
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jm9hv5$7vk$1inews.gazeta.pl...
[...]

pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Osrane by były palancie... Kasprzaka miałem, Menueta i Zurita i Rubina też, ale syjoniści na czele z Geremkiem wdrożyli swój plan, przy aprobacie takich młotów jak ty i jest pizda zimna... Sprzedaliści Polskę, jak tyrałem w Niemczech... I teraz jeszcze na domiar złego powtarzasz jak ten idiota, co ci Balcerowicz & Co. zaprogramował w tym twoim zakutym łbie...

boukun

Tak likwiduje się polski przemysł