Tak mi sięcoś wydaje ...

Data: 2009-11-06 21:45:01
Autor: MH
Tak mi sięcoś wydaje ...
.... , że Tzva Adonai==abc .

Co Wy na to ??

MH

--

Data: 2009-11-06 21:48:00
Autor: raff
Tak mi sięcoś wydaje ...
MH pisze:
... , że Tzva Adonai==abc .

Co Wy na to ??

MH

Nigdy. Inny styl.

R.

Data: 2009-11-06 21:50:20
Autor: MH
Tak mi sięcoś wydaje ...
MH pisze:
> ... , że Tzva Adonai==abc .
> > Co Wy na to ??
> > MH
> Nigdy. Inny styl.

A jednak dostrzegam pewne podobieństwa. Tzva , cokolwiek sądzić o jego postach ,
głupi nie jest ...

MH

Data: 2009-11-06 12:58:56
Autor: Marek
Tak mi sięcoś wydaje ...
On 6 Lis, 21:50, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

> Nigdy. Inny styl.

A jednak dostrzegam pewne podobieństwa. Tzva , cokolwiek sądzić o jego postach ,
głupi nie jest ...

MH

Jest tzwany,ale to nie znaczy mądry...

Data: 2009-11-06 21:51:45
Autor: raff
Tak mi sięcoś wydaje ...
[...]

Tzva ma pewne hmm, nalecialosci, ktore da sie wykryc kiedy sie pod kogos podszywa.

R.

Data: 2009-11-06 21:55:52
Autor: MH
Tak mi sięcoś wydaje ...

> A jednak dostrzegam pewne podobieństwa. Tzva , cokolwiek sądzić o jego postach ,
> głupi nie jest ...

No i właśnie ... , ten fanatyzm !! Stąd moje przypuszczenia.

MH

P.S. Pod Kruka się chyba nie podszywa , hehe

Data: 2009-11-08 00:19:39
Autor: sofu
Tak mi sięcoś wydaje ...

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
No i właśnie ... , ten fanatyzm !! Stąd moje przypuszczenia.

MH

P.S. Pod Kruka się chyba nie podszywa , hehe

Raz na jakiś czas coś sie dzieje ze spermą pierwotnie wprowadzana w odbyt i
dochodzi do zapłodnienia. Z takiego plugawego połaczenia wychodzi na świat
ktoś taki jak Kupa czy ABC. Innego wytłumaczenia dla powstania takich
osobników raczej nie ma. Dla tego byc moze sa to dwa trole których coś
łaczy?

sofu

Tak mi sięcoś wydaje ...