Tak mu sie spieszylo do zjazdu

Data: 2015-01-18 23:42:01
Autor: Scobowski
Tak mu sie spieszylo do zjazdu
W dniu 2015-01-18 o 12:04, spider pisze:
Ku przestrodze zapierdalaczom:

https://www.youtube.com/watch?v=yS5PpL3db2U

http://katowice.naszemiasto.pl/artykul/chorzow-smiertelny-wypadek-na-dts-policja-opublikowala-film,2680660,artgal,t,id,tm.html

50 odpowiedzi w temacie, wszystkie potępiające.
To ja się grzecznie pytam - skoro statystyczne 99% kierowców potepia takie zachowania, to kto - kurwa - codziennie mi się na ostatnim metrze wpie*la przed nos na zjeździe z obwodnicy..?
Ten 1% rolników nie mających internetu stanowi większośc na drodze..?

Data: 2015-01-19 01:46:05
Autor: J.F.
Dnia Sun, 18 Jan 2015 23:42:01 +0100, Scobowski napisał(a):
[...]

Ten 1%, ktory was 50 kapelusznikow omija, i wjezdza przed Ciebie, bos
najwiekszy i najwolniej jedziesz, przez co wolne miejsce z przodu jest
:-)

J.

Tak mu sie spieszylo do zjazdu