Tak na początku nas okradali

Data: 2010-01-15 18:09:57
Autor: boukun
Tak na początku nas okradali
Pasta do zebow wg norm UE

Bedac ostatnio, jeszcze dwa tygodnie temu w Polsce, jadac do Swidnicy
zypomnialem zabrac z domu rodzicow w Jeleniej Gorze paste i szczoteczke do
zebow. Zmuszony zostac u tesciowej, poszedlem rano do kiosku kupic sobie nowe
przybory. W kiosku, pani powiedziala mi, ze nie ma polskich past, ani
szczoteczek do zebow, a w ogole, ma tylko paste "Colgate Herbal" i tej samej
firmy szczoteczki.
    Chcac, nie chcac, kupilem ta na okraglo reklamowana w "polskiej"
TEL-awizji, jedyna dostepna paste, za 5 zl z groszami. Za szczoteczke
zaplacilem 4 zl i cos tam. W sumie rowne 10 zl.
    Czy Polacy, ktorzy zarabiaja 10 razy mniej jak Niemcy, sa glupi, ze nie
produkuja juz tej przyjemnej pasty mietowej, ktora kosztowala grosze, czy to
normy UE wyparly polska paste i szczoteczke z naszego rynku?
    Dla ciekawosci podam, ze w Niemczech pasta dobrej jakosci "FRISCOdent"
(125 ml, przy czym Colgate Herbal zawiera 75 ml) kosztuje 0,79 Pfennig (1,58
zl), szczoteczki dwie w opakowaniu - 1,29 DM (2,58 zl).
    Pytam sie w takim razie "eu"rozjastow, czy to jest sluszna droga do
EU-Europy?

    Poniewaz ostatnio i cukier poszedl strasznie w gore (problemy, jakie
cukrowniom polskim, ostatnio wladze szykuja, wszyscy doskonale znaja),
informuje przy okazji, ze w Niemczech cukier kosztuje 1,69 DM (3,38 zl) za
kilogram. Przypominam, ze relacje zarobkow Niemcy-Polska, sa 10:1.
W krotkim czasie wiec, nie ma juz chyba w Polsce nawet produktow spozywczych,
ktore by byly tansze od produktow w Niemczech.
Nie trzeba chyba wyjatkowej wypobrazni, aby zrozumiec, ze cos tu nie gra.
    Niech zyja przyjazne narody, i Europa Wolnych Regionow. Prost!

boukun
http://home.t-online.de/home/boukun/
boukun@t-online.de

      Autor: buble947161882@aol.com (Buble947161882)
      Data: 24 października 2000 19:53:46

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=6754965

boukun

      Autor: buble947161...@aol.com (Buble947161882)
      Data: 24 października 2000 19:53:46

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=6...

boukun

...."sa glupi, ze nie produkuja juz tej przyjemnej pasty mietowej,
ktora kosztowala grosze"...

Ale ta pasta byla do du...
W ogole nie chronila zebow przed pruchnica.

J-23 itede...

PS. zwracam Twoja uwage na tendencje umacniania sie zlotowki
http://waluty.onet.pl/zloty-bardzo-silny-nawet-270-za-euro,18892,3116637,1,news-detal
ze to nastapi, mowilem o tym kiedys! wprowadzenie euro do Polski
byloby duzym bledem

Autor: buble947161...@aol.com (Buble947161882)
Data: 24 października 2000 19:53:46

[...]

-- -- -- -- -- -- --
O czym ty fanzolisz... Na koloniach, wczasach, wszędzie używaliśmy naszej bardzo dobrej i zdrowej pasty miętowej. Oczywiście, że już za Gierka można było i kupić pastę signal o smaku owocowym, ale mi służyła bardzo dobrze polska http://www.zus-okrada-ludzi.za.pl

Trzeba było nie palić petów...

boukun

Data: 2010-01-15 10:41:44
Autor: J-23
On 15 Sty, 18:37, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:71291094-d46e-4a05-8967-7d6286998f51p8g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

dobrej i zdrowej pasty miętowej. Oczywiście, że już za Gierka można było i kupić

kurcze przed próchnicą,  nie przed "pruchnica"
bede sie upieral, ze to byly kiepskie pasty
nie pale tytoniu, i nigdy nie palilem

J-23 itede...

Data: 2010-01-15 20:49:18
Autor: Adam
[...]
Zgoda - ale użytkownicy tej taniej pasty miętowej z tamtych lat nie mają już teraz własnych zębów.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4776 (20100115) __________

Data: 2010-01-15 23:02:28
Autor: boukun

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hiqhgv$ra3$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

To się jednak właśnie mylisz, dałem swój przykład http://www.zus-okrada-ludzi.za.pl

boukun

Data: 2010-01-15 23:14:38
Autor: Adam
[...]

Pewnie nigdy się nie przyznasz, że co miesiąc w PRL-u przemykałeś się z DM do Pewexu, aby sobie kupić pastę Colgate.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4776 (20100115) __________

Data: 2010-01-15 23:15:52
Autor: boukun

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hiqphb$lgt$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Co najwyżej, kupiłem tam kilka razy wranglery za 20 us dolar.

boukun

Data: 2010-01-15 19:57:33
Autor: u2
W dniu 2010-01-15 18:24, J-23 pisze:

[...]

Silna złotówka jest dobra dla konsumentów, których jest większość w
Polsce. Słaba złotówka jest dobra dla zagranicznej sitwy.

Data: 2010-01-15 19:54:38
Autor: cytryna
[...]

Wizyty u tesciowej zawsze pociągają za sobą wydatki reprezentacyjne. A to drapake do paszczy trzeba kupić, a to kwas fluorowodorowy do wyczyszczenia
resztek uzębienia po pierogach, a to GW w celach higienicznych na wypadek dłuższego posiedzenia na sedesie. Niektórzy nawet onuce świąteczne wkładają
aby było bardziej elegancko. Nie ma co narzekać, teściowa do znakomity wynalazek, zwłaszcza jak wiesza krzyże na scianach. Moje uszanowanie dla teściowej.

Data: 2010-01-15 20:48:05
Autor: Adam
[...]
To w Niemczech są jeszcze używane DM?
Jasny gwint! Myślałem, że mają ojro.

[...]